تاريخ انتشار: 27 مهر 1399 ساعت 22:25:53
معترض لغو تحریم تسلیحاتی

✍️چرا شهر قم میزبانی اعلام عصبانیت از لغو تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران  را پذیرفت؟ آیا رابطه خاصی بین عصبانیت همزمان آمریکا ، اسرائیل ، عربستان و میزبانی قم از معترضین به پیروزی بی بدیل جمهوری اسلامی ایران در عرصه نبرد بزرگ دیپلماسی وجود دارد؟
✍️چرا جریان همصدا با آمریکای مستکبر و اسرائیل صهیونیسم و آل سعود وهابی لغو قطعی تحریم ۱۳ ساله جهانی تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران و ممنوعیت سفر ۲۳ شخصیت حقوقی ایران را فاجعه دانسته و در اعتراض خواهان فحش تا استیضاح و اعدام رئیس جمهور  هستند؟
✍️چرا دادستان کل کشور موارد مشخص و محرز دروغ پردازی از سال ۹۵ تا امروز این جماعت علیه برجام را فهرست و دروغ پردازان را جهت اثبات ادعای باطل با دستاوردهای مشخص برجام به دادکاه صالحه تحویل و به جرم تلاش برای نابودی منافع و امنیت کشور به محاکمه نمی کشاند؟ یعنی این حجم از همصدایی و همراهی آشکار با آمریکا و اسرائیل به سنگینی روشن کردن چند شمع به یاد هموطنان کشته در هواپیمایی اوکراینی در برابر دانشگاهی در تهران نیست؟
✍️مقام معظم رهبری پس از فضاسازی ابتدایی چند ماه گذشته در خصوص سوال و استیضاح رئیس جمهور به صراحت از این کار منع و دولت را تشویق به ادامه با جدیت مسئولیت در شرایط بسیار دشوار جنگ تمام عیار اقتصادی و شرایط کرونایی کردند ، فرمانی که امروز توسط نشستی به میزبانی قم به هیچ گرفته خواهد شد.
✍️اینکه همزمان با تلاش تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در برابر نمایندگان ۱+۵ برای کاهش زمان اعمال محدودیت ساخت و پرتاب موشک های بالستیک چرا برخی تلاش کردند به برخورداری ایران از توانمندی بالای موشک بالستیک با هدف تهاجمی مندرج در روی بدنه موشکهای اصرار کنند ، اصراری که می توانست به بن بست مذاکره منجر و محدودیتی را که پس از لغو امروز تحریم تسلیحاتی در ۲۰۱۳ به اتمام خواهد رسید را به ناکجا آباد بکشاند.
✍️حجت الاسلام فلاحی امروز در مجلس اظهار کرد: برخی استان ها ۸ ماه پیش داروهای درمان قطعی کرونا را به دانشگاه بقیه‌الله معرفی کردند اما جوابی در این زمینه نگرفتند بنابراین مردم تلف می‌شوند و کسی به فکر نیست روحانی دیگری نیز امروز در اعتراض به بی تفاوتی ، ترس و... مراجع تقلید قم در ابراز مخالفت و برخورد قاطع با روحانی رئیس جمهور در جمع طلاب سخنرانی کرد.
✍️رئیس مجلس که در سخنان چند روز پیش سفر سیستان و بلوچستان از خجالت رییس جمهور درآمد بود ، امروز بدون اشاره به برجام از پیروزی بزرگ ایران در خاتمه تحریم تسلیحاتی و شکست قطعی آمریکا سخنانی ایراد کرد و ضمن دعوت به پرهیز از اختلاف افکنی در روز اتمام تحریم تسلیحاتی هشت سوال از وزیر خارجه را اعلام وصول نمود.
✍️رئیس مجلس در نطق پیش از دستور صحن علنی اظهار کرد: این یک واقعیت تلخ است که رکورد شکنی‌های نگران کننده قیمت ارز و گرانی لجام گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است . رئیس جمهور هم امروز اظهار کرد: درآمد‌های کشور در سال ۹۹ قابل قیاس با اوایل دهه ۹۰ نیست ، اما دولت مانع از فروپاشی کشور شده است . دلسوزان نظام و کشور اجازه ندهند برخی افراد معدود با انگیزه ‏های جناحی زمینه‏ ساز تحقق آرزو‌های شوم بدخواهان شوند. ۲۷مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3085
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87456
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.