تاريخ انتشار: 27 مهر 1399 ساعت 21:43:32
إذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ

✍️امروز یکشنبه ۲۷ مهر مصادف با اول ربیع الاول تحریم جهانی تسلیحاتی ایران مندرج در قطعنامه ۱۹۲۹ خرداد ۸۹ شورای امنیت و ممنوع السفر بودن ۲۳ شخصیت حقوقی نظامی براساس قطعنامه ۲۲۳۱ برجام خاتمه یافت . امروز ایران می تواند براساس یکی از دستاوردهای برجام پس از ۱۰ سال به تجارت تسلیحاتی و تجهیزات نامحدود نظامی اقدام کند.
✍️امروز علی رغم تلاش همزمان مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان و عناصر داخلی در کشورمان ، سومین دستاورد جهانی برجام حاصل و ایران در آستانه کسب دستاوردهای چهارم شامل لغو تحریم موشکهای بالستیک در ۲۰۲۳ و دستاورد نهایی شامل خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت و بازگشت به روال معمول آژانس در ۲۰۲۵خواهد بود.
✍️جمهوری اسلامی ایران بر خلاف دروغ پردازی ها در مورد اضمحلال صنعت هسته ای ذیل برجام در کمال اقتدار علاوه بر دستاوردهای بین المللی مذکور طی برجام موفق به ساخت ، نصب و راه اندازی آبشار سانتریفیوژ از نسل اول تا نسل ششم گردید چنانکه نسل هشتم نیز تولید و در مراحل نصب قرار دارند.
✍️ایران برخلاف دروغ پردازی ها موفق گردید ذیل برجام نیروگاه بوشهر را خاتمه و وارد مدار سراسری گردد . برخلدف دروغ پردازی ها توانست ظرفیت تولید آب سنگین را در مقطع اعلامی حداقل به ده برابر افزایش و ذیل برجام عملکرد بخش تحقیق و توسعه هسته ای را به بالاترین سطح تحقیقات کشوری برساند.
✍️امروز بر خلاف دروغ پردازی جریان همصدا با مثلث شیطانی که برجام را خاتمه صنعت موشکی ایران اعلام می کرد ، نیروهای مسلح در مدت برجام بدون هیچ محدودیتی در بالاترین سطح عملیاتی موشکی دوربرد نقطه زن قرار گرفته و به لطف خداوند طی برجام در ۲۰۲۳ در صنعت موشک بالستیک نیز نامحدود خواهیم بود.
✍️مقام معظم رهبری مکرر همصدایی با شیطان بزرگ و اسرائیل را دلیل خیانت به مردم و کشور اعلام فرمودند  امروز شایسته است وزارت اطلاعات ، سازمان اطلاعات سپاه و دادستان کل کشور پاسخگوی تعلل در برخورد قاطع با دنباله داخلی شاخه نفوذ... باشند و توضیح دهند چرا علی رغم این همه دروغ پردازی آشکار و تلاش برای تخریب بزرگترین دستاورد دیپلماتیک کشورمان در برابر جهان که در ادامه نیز آمریکا را به ذلت انزوا کشاند مماشات کرده و اقدام ملموسی ندارند؟
✍️امروز که جمهوری اسلامی ایران در برخورد با یکی از پیچیده ترین نبردهای تاریخ موفق و در آستانه ی بزرگترین پیروزی قرار داشته و مصداق آیه شریفه إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ است باید به ضجه و دریوزگی شیاطین توجه کنند که تا آخرین لحظه ناامید از وسوسه و به دام کشاندن آدم نیستند.
✍️امروز دروغ پردازان علی رغم مواجهه با کسب یکی از بزرگترین دستاوردهای دیپلماسی کشورمان به درج تیترهای سیاه در مطبوعات امروز اصرار دارند . امروز حتی سردار قالیباف رئیس مجلس علی رغم تاکید بر پیروزی بزرگ و ارزشمند پایان محدودیت تحریم تسلیحاتی که به درستی شکست آمریکا نامیدند حاضر به نام بردن از برجام و تمجید مشخص از دستاوردهای برجامی ایران نشدند .
✍️امروز مردم عزیز ایران با عبور عزتمندانه از دام جریان دروغ پردازان و به قول قالیباف چهار درصدی مجلس حتی در روزهایی که دیگر دکتر محمد جواد ظریف سردار سربلند دیپلماسی عزتمندانه در پست وزارت و دانشمند معظم دکتر صالحی در سازمان انرژی اتمی نخواهند بود ، آماده استقبال از کسب آخرین دستاوردهای بی نظیر برجامی جمهوری اسلامی ایران در ۲۰۲۳ و ۲۰۲۵ خواهند بود.
✍️امروز اول ربیع الاول ۱۴۴۲ مردم ایران شادمان از پیروزی ، همنوا با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان در ماتم خفت بار شکست پی در پی از ایران اسلامی قرار دارند ، امروز مردم ایران باور دارند که فرمود وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِكُمْ وَكَفَى بِاللَّهِ وَلِيًّا وَكَفَى بِاللَّهِ نَصِيرًا که دو سردار پر افتخار ایران سلیمانی و ظریف یکی با تقدیم جان و دیگری با بذل آبرو به کسب اقتدار و عزت ایران اسلامی مفتخر شدند. ۲۷مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 2949
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87451
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.