تاريخ انتشار: 27 مهر 1399 ساعت 01:54:49
می‌تواند زشــت هم زیبا شــود

✍️پس از هتک حرمت رئیس جمهور در روز رای به اعتبار نامه وزیر صمت که با سکوت معنادار سردار قالیباف و هیات رئیسه همراهی شد و متاسفانه با برخورد ملایم مقامات عالی نیز مورد اشاره قرار گرفت ، دیروز شاهد جسارت جدید دیگر برخی اعضای مجلس علیه رئیس جمهور کشور بودیم.
✍️سردار حجت الاسلام ذوالنور که احتمالا دستگیری سردار پور مختار رئیس سابق کمیسیون اصل نود مجلس و از همکاران اسبق قالیباف در فرماندهی نیروی انتظامی به اتهام جرائمی مانند فساد مالی را نتیجه عملکرد رئیس جمهور می داند یا تصور می کند بهای آزادی امثال سردار پورمختار فحاشی علیه رئیس جمهور است دیروز با لحنی تند و تهدیدآمیز و همزمان با پرخاشگری صاحبان کرسی دائمی سخنرانی در تلویزیون در خطاب هشدارگونه به مقام معظم رهبری خواستار اعدام رئیس جمهور روحانی شد.
✍️ذوالنور در حین فحاشی دیروز علیه رئیس جمهور همچون سرهنگ مطهری از افسران عالی رتبه سابق قالیباف در ناجا به نکته جالبی هم اشاره کرد ، اینکه اکثریت مردم خواهان اعدام روحانی هستند! یعنی علی الظاهر عناصر هدایتگر جریان مذکور هنوز قادر به فهم این نکته ساده نشدند که به دلیل تحریم انتخابات مجلس توسط ۸۰٪ - ۷۰٪ مردم ایران ، زمینه ورود امثال سرهنگ مطهری یا ذوالنور پس از شنیدن صدای مرگ در دی ۹۷ و آبان ۹۸ نماینده به مجلس محیا شد تا امروز نطق کنند.
✍️این روزها تصاویر سخنانی از دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب و منتخب اصولگرایی در دور نهم و دهم که به سازماندهی اراذل و اوباش برای برخورد با معترضین ۸۸ اشاره دارد خبر ساز شد ، برخی ادعای نامبرده را کذب و برخی سند صحت بخشی از ادعای معترضین می دانند.
✍️اینکه محمود احمدی نژاد با طرح مطالبی با تاخیر از این دست به دنبال چیست حتما موضوعی قابل تامل است اما در شرایط با مسائل پیچیده پیش روی امروز کشور بحث جدیدی نیست ، چنانکه شهید سردار همدانی فرمانده وقت سپاه محمد(ص) در آخرین مصاحبه مطبوعاتی که در ۱۷مهر۹۴ در سایت انتخاب منتشر شد موضوع مذکور را به تفصیل تشریح کرد بنابراین ضمن تایید صحت موضوع باید دید احمدی نژاد به دنبال چیست؟
✍️اما همان مردمی که ذوالنور به دلیل عدم حضورشان در انتخابات وارد مجلس شد با تاسی به بانوی بزرگ کربلا که در پاسخ به یاوه سرایی هرزه گویی چون ابن زیاد و یزید فرمود ما رأیتُ الّا جمیلاً باور دارند که حتی از هتاکی امثال نمایندگان مذکور هم می توان به نور امید رسید ، چنانکه احمدی نژاد منتخب محبوب دیروزشان افشاگر امروزشان شد که چه زیبا سرود :
گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود
می‌تواند زشــت هم زیبا شــود
✍️مجلس که از یک فصل تشکیل گذشت هنوز جز فحاشی ، هتک حرمت و عربده آورده و دستاوردی ندارد . مجلسی که سرمستانه مدعی تراز انقلاب اسلامی بود امروز هنوز به درک درست و ابتدایی از وظایف و مسئولیتش نرسیده است تا جایی که ریاست مجلس در تلاش برای نمایش تبعیت از فرامین صریح مقام معظم رهبری در حفظ وحدت سه قوه و ضرورت همراهی با دولت در عبور از جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن دستاوردی جز سکوت در برابر تخریب و هتاکی علیه دولت ندارد.
✍️حجت الاسلام حسینی بوشهری امام ‌جمعه موقت قم دیروز فرمود: مردم ما دچار سختی در معیشت‌ هستند گرانی و گرانفروشی حقیقت امروز و مشکل جدی جامعه ماست اما ایکاش بوشهری قادر بود توضیح دهد کدام روز در ۴۲ سال گذشته را می شناسد که گرانی ، گرانفروشی ، احتکار ، ربا و دهها رذیله از این دست مشکل جدی مردم نبوده باشد.
✍️امثال بوشهری باید حداقل یک بار در برابر مردم مستدل و مستند توضیح دهند کدام مقطع از ۴۲ سال تولید ملی بر واردات پیشی گرفته و همزمان بیش از تمامی مقاطع مورد تحقیر و تخریب جریان های فکری و سیاسی داخلی امثال ایشان هم قرار داشت. ۲۶مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 4182
   


 
27 مهر 1399   
م.ر
باسلام و احترام ، ضمن تشکر از تحلیل های صحیح و واقع بینانه نگارنده یادداشت (جناب آقای وفایی) واقعا باید به حضور ذهن و اطلاعات و حافظه تاریخی ایشان در اکثر مطالب ارسالی دست مریزاد و خداقوت جانانه عرض نمود. از خداوند برای ایشان صحت و سلامتی و برای اخوان شهیدش علو درجات خواهانیم. التماس دعا



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87449
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.