تاريخ انتشار: 27 مهر 1399 ساعت 01:42:19
عراق به هیچ وجه با اسرائیل سازش نخواهد کرد

دفتر سید عمار حکیم شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که وی در جریان دیدار با شماری از شیوخ و چهره های سرشناس عشایر سراسر عراق در دفترش در بغداد به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: «حق ملت فلسطین با گذر زمان از بین نمی رود». «سید عمار حکیم» رهبر «جریان حکمت ملی» و «ائتلاف عراقیون» با محکوم کردن سیاست سازش برخی کشورهای منطقه با اسرائیل تاکید کرد که کشورش به هیچ وجه با اسرائیل سازش نخواهد کرد.

«سید عمار حکیم» رهبر «جریان حکمت ملی» و «ائتلاف عراقیون» با محکوم کردن سیاست سازش برخی کشورهای منطقه با اسرائیل تاکید کرد که کشورش به هیچ وجه با اسرائیل سازش نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دفتر سید عمار حکیم شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که وی در جریان دیدار با شماری از شیوخ و چهره های سرشناس عشایر سراسر عراق در دفترش در بغداد به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: «حق ملت فلسطین با گذر زمان از بین نمی رود».

سید عمار حکیم با تاکید بر موضع خود در مخالفت با سیاست های عادی سازی روابط با اسرائیل گفت: عراق هرگز بخشی از سیاست عادی سازی روابط با اسرائیل نخواهد بود.

وی همچنین به موضوع انتخابات پارلمانی آینده عراق پرداخت و آن را «بسیار مهم» توصیف کرد و از شیوخ و چهره های سرشناس عشایر خواست تا مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

  تعداد بازديدها: 1915
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87448
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.