تاريخ انتشار: 22 مهر 1399 ساعت 17:51:49
روزگار جوانمردی

✍️مهمات تمام شد .... فشنگی برای دفاع نداریم .... نیروهای داعش با آتش سنگین تیربارها هر لحظه حلقه محاصره را  تنگ .... و به ما نزدیک می شوند .... به مردم بگویید برای ما دعا کنند.
✍️لحظاتی بعد مردم ایران بهت زده ، مضطرب با بغضی عمیق و چشمانی اشکبار از آخرین وضعیت رزمندگان در محاصره خان طومان می پرسیدند.
✍️بسیاری از مردم ایران با شنیدن زمزمه جانسوز جوانان غیرتمند در محاصره خان طومان در سال ۹۵ از کم و کیف حضور نظامی ایران در جبهه سوریه مطلع و در پیگیری مطلب کوتاه دریافتی رزمندگان مدافعان حرم با پیام رسان تلگرام آشنا شدند.
اینکه مقامات چرا اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم را در مورد اعزام نیروی نظامی به مصلحت نمی دانستند یا سیل اقبال و ورود ایرانیان به تلگرام را درک نکرده و طبق روال نقشه دشمن اعلام کردند بماند.
✍️امروز پیکر مطهر هفت تن از شهدای مظلوم محاصره خان طومان پس از چند سال تفحص و شناسایی در راه بازگشت به آغوش ایران اسلامی می باشند جوانمردانی که در نهایت قساوت و به دست اشقی الاشقیا به شهادت رسیدند.
✍️امروز خبر از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر دو شهید بزرگوار دفاع مقدس نیز یادآور دورانی است که لشکریان کشورمان در طول هشت سال با کمترین تسلیحات و تجهیزات قابل تصور و تقدیم  حدود یک میلیون شهید و مجروح دشمن را پشیمان و در هم شکست.
✍️امروز مردم ایران با مادر سرباز علی بیرامی که عصر جمعه در حین مرزبانی و درگیری با قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد همدل و همنوا خواهند بود.
✍️امروز همگان وقتی از ضرورت رعایت موارد بهداشتی و ایمنی مبارزه با کرونا نی گویند ، بی درنگ به بیش از ۱۲۰ هزار کادر درمانی درگیر و شهدای عزیز مدافع سلامت اشاره می کنند ، چنانکه هرگز شهدای آتش نشان زیر هزاران تن آوار پلاسکو را هرگز از یاد نخواهند برد.
✍️امروز مردم قدر شناس ایران اسلامی که در استقبال و بدرقه بی نظیر پیکرهای پاک حاج قاسم و ابومهندس حیرت انگیز بودند اما در وداعی جانانه و نجیبانه خالق دعای ملکوتی ربنا و خسرو آواز پاک ایران ، استاد شجریان که موسیقی را به عشق تفکر به صاحت بشریت عرضه کرد داشتند.
✍️مردم نجیب کشورمان بارها و بارها به عمل بیان کردند که قدردان یکایک فرزندان خلف و فداکار ایران اسلامی بوده و خواهند بود . مردمی که هرگز نجابت و گذشت فرزندانش در هر لباس و جایگاهی را فراموش نخواهد کرد که قدردانی از جوانمردی چیزی جز سجده بر خالق زیباییها نیست. ۲۱مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3136
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87408
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.