تاريخ انتشار: 20 مهر 1399 ساعت 22:34:25
پرستاران و سربازان

✍️طی سالهای گذشته وزارتخانه.، سازمانها و نهادهای عمومی تلاش می کردند برای کاهش هزینه خودگردان حداقل بخشی از وظایف حراست و انتظامات را با گرفتن سهمیه مشمولان خدمت سربازی تامین کنند . اقدام غلطی که به رویه و مسابقه تبدیل شده بود.
✍️مسئول حراست یکی از دستگاههای معمول که عاقلانه معترض رویه مذکور بود در اقدامی جالب صبح اولین شنبه پیش رو را در حالی آغاز کرد که پرسنل مجموعه در بدو ورود و ‌در تمامی ورودی ها تا دفتر رئیس سازمان با نیروهای ملبس به لباس نظامی مواجه و صدای اعتراض به رفتار پادگانی رئیس جدید حراست بالا گرفته و رئیس حراست توضیح داد که نیروها همان پرسنل دیروز هستند که بدون لباس بودند.
✍️اینکه مردم در انتخابات حداقلی به هر گزینه رای دهند به معنای انتخابات کاندیدای نظامی است در جای خود محفوظ ، اما خطر اینجا است که برخی مقامات عالی تصور کنند نظامی در برابر دیگران و به معنای برخورداری از پاکی ، صداقت ، درستی ، امانت ، وفاداری تا جان نثاری و شاید دوری از جناح پرستی و قبیله گرایی است که دستگیری یا شایعات مبهم دستگیری سردارانی مانند زارعی ، شریف ، یوسفی ، مهردادی ، تولایی ، رویانیان ، عبدالهی ، احمدی مقدم ، رضائی و پور مختار و ... بدون اینکه هرگز مردم از کم و کیف تخلفشان مطلع گردند خلاف این معنا است.
✍️برخی آموزه خانواده و مهدهای کودک به کودکان را در لزوم اعتماد به دارندگان لباس پلیس و نظامی را قابل شمول به تمام عرصه های زندگی سیاسی تا اقتصادی و فرهنگی تا اجتماعی یا حتی قدرت و قانون گذاری فرض کردند.
✍️مجلس شورای اسلامی یازدهم با حدود ۳۰٪ نظامی حتما رکورد دار دخالت تربیت و تفکر نظامی در قانون گذاری کشور است .  تجربه عجیبی که حتی در کشورهای افریقایی و آمریکای لاتین دارای حکومت کودتایی قابل مشاهده نبوده و نیست . جالب اینکه علی رغم این واقعیت شورای نگهبان قانون اساسی به رغم اطلاع کامل از عدم امکان دسترسی به سوابق شغلی ، مدیریتی ، سیاسی و ... نظامیان همچنان مدعی برخورد السویه در دسترسی و بررسی سوابق همه کاندیداها است.
✍️ایکاش ممکن بود روزی به فرمان فرماندهی کل قوا تمامی نیروهای نظامی و انتظامی شاغل در مراکز غیر نظامی برای حضور در محیط کاری موظف به استفاده از لباس و درجات نظامی می شدند تا شاغل و آحاد مردم هم حداقل برای یک بار به بخشهای پادگانی محیط کار واقف گردند.
✍️اما هرگز گناه و آلودگی تعدادی محدود از نظامیان مملو از قدرت طلبی را نمی توان و نباید به خیل عظیم یکایک نظامیانی که به عشق سربازی میهن تمام عمر به احتزاز پرچم ایران اسلامی افتخار می ورزند دلالت داد و نباید تصمیمات غلط سیاسی در حوزه نظامی را به پای سربازان سرافراز میهن نوشت که تمامی سرداران و امرای شریف و شهید کشور همواره به سربازی بالیدند.
✍️متاسفانه امروز برخی شبکه های داخلی به نقل از یکی دو منبع خبری مدعی شدند مهاجرت پرستاران کشورمان برای بهره مندی از شرایط ویژه اعطایی کشورهای اروپایی در دوران کرونا افزایش دارد که علی رغم وجود موارد محدود احتمالی حتما کم لطفی و ظلمی بزرگ در حق یکایک کادر درمانی و علی الخصوص پرستاران شریف کشورمان است . پرستارانی که طی ۹ ماه گذشته و علی رغم تمامی کسری و کمبودها بی وقفه در حال ارائه خدمات درمانی به هموطنان هستند . خدمات شرافتمندانه و ممتازی که قطعا جبران ناپذیر و همچون تلاش سربازان میهن در تاریخ درخشان کشورمان ماندگار خواهد ماند.

  تعداد بازديدها: 3198
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87406
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.