تاريخ انتشار: 19 مهر 1399 ساعت 21:05:59
واکنش طلبه همدانی به ادعای کارشناس صدا و سیما برای خانه دار شدن مردم

حجت الاسلام سهرابی از طلاب فعال در عرصه فضای مجازی در صفحه اجتماعی خود نسبت به ویدئویی که در فضای مجازی از توضیحات یکی از کارشناسان در شبکه قرآن منتشر شده و در آن به راه‌های خانه دار شدن مردم اشاره دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اخیرا ویدئویی در فضای مجازی از توضیحات یکی از کارشناسان در شبکه قرآن منتشره شده است که در آن به راه‌های خانه دار شدن مردم اشاره دارد که بازخوردهایی را در فضای جامعه و فضای مجازی به همراه داشته است.

در این رابطه حجت الاسلام عرفان سهرابی از طلاب همدانی فعال در عرصه فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود اینگونه نوشت:

"آخه خواهر من چرا در شبکه ملی حرفی می زنید که ما مجبور بشیم بعدش کلی جواب مردم رو بدیم.

من نمیدانم این بزرگواران چطور این صحبتها را می‌کنند و به صورت "اخباری"به روایات ورود می‌کنند. این روایات نیاز به توضیح دارن، شما چرا میگین قطعا صاحب خونه میشن؟!

طرف اومده گفته هر دو عمل رو انجام دادم خونه دار نشدم، حالا ما باید بشینیم ماله کشی، وقتی یک روایتی رو می‌خونید باید توجه داشته باشید آیا این روایت عام است یا برای یک فرد خاص که امام بیان کردند.

بخدا قسم بارها به بنده رجوع کردن بخاطر همین حرفهای شما از دین زده شدن و منکر کل دین.

اگه ۴۰ روز، هر روز ۲ رکعت نماز و بعد از هر نماز ۱۱۰بار صلوات بفرستید قطعا صاحب خونه می‌شید، تازه اگه این ویدیو رو به ۱۱۰ نفر بفرستید، صاحب یه آپارتمان ۱۱۰ طبقه می‌شید.

مثل کتاب‌های اذکار از علما، مردم عزیز این روایات و اذکار رو امام و علما به افراد خاصی میدادن و فقط برای آن شخص بوده روی شما تاثیر ندارد، مگر آنکه یکی از علما خودش به شما خصوصی بگوید فلان کار را انجام دهید."

  تعداد بازديدها: 1948
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87397
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.