تاريخ انتشار: 04 مهر 1399 ساعت 01:06:40
پیام وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دفاع مقدس

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

حمد و ثنای خداوند سبحان، بر سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) که چگونه زیستن را به ما آموخت و باب الجنه را از کربلای معلا گشود. سلام بر شهیدانی که مدارج بصیرت و ولایتمداری را چنان توامان پیمودند که بر ستیغ آن ماواء گرفتند و کارنامه ای درخشنده، آمیخته با آزادگی و حریّت از خود بر جای نهادند و در صیانت از ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، بویژه در سنگر دفاع از خاک پاک این مرز و بوم از هیچ کوششی فرو گذار ننمودند تا نام رفیعشان در لوح زرین الهی و سینه های آکنده از عشق، ایثار و شهادت ملّت قدرشناس محفوظ بماند.
سلام بر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نایب بر حق حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که با هدایت های خردمندانه شان همچنان بارقه امید را در دل های مالامال از دلبستگی به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنده نگه داشته اند. و سلام بر جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس که در لبیک به دعوت امام عظیم الشان(رضوان الله تعالی علیه) مشتاقانه بسوی جبهه های نورعلیه ظلمت شتافتند و خالق حماسه هایی جاودان گشته، الحق که مشعل داران ادامه خط سرخ شهادت شدند.

درود بر شما ایثارگران ظفرمند که همچنان بوی خوش شاهدان آسمانی را در سراسر پهنه میهن گستراندید و لذت آزادگی را بر کام مستضعفان و مظلومان عالم چشاندید. خوشا به آنان که از موهبت همراهی و همگامی با شما از نهایت حظ و برکات معنوی متنعم گردیده اند و در سنگر مبارزه با ظلم، کفر و الحاد استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و سران مرتجع منطقه، مشق عشق می کنند و درس ایثار و شهادت می آموزند.
اینجانب در پاسداشت هفته غرور آفرین دفاع مقدس، نام، یاد و خاطره امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهیدان جاودان را گرامی میدارم و خدمت یکایک رزمندگان جبهه های حق علیه باطل و مدافعان حرم اهلبیت(علیهم السلام) درود می فرستم و از درگاه رب الشهداء والصدیقین برای بازماندگان شهدا و خانواده های صبور و مقاوم جانبازان و ایثارگران، حسن عافیت و موفقیت روزافزون مسئلت می نمایم.
 

 سید محمود علوی 

وزیر اطلاعات

  تعداد بازديدها: 1888
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87261
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.