تاريخ انتشار: 01 مهر 1399 ساعت 20:40:04
شهادت فرماندهان معترض

✍️سردار رفیقدوست از بنیانگداران و تنها وزیر وزارت سپاه برخلاف نظر اعلامی دیروز مقام معظم رهبری که بر عقلانیت و مدبرانه بودن پذیرش قطعنامه بعنوان بهترین گزینه ممکن تاکید فرمودند مدعی است قطعنامه نتیجه عملی فریبکارانه و تحمیلی بر امام بود.
✍️سردار رفیقدوست مدعی است مرحوم آقای هاشمی بنا داشت که جنگ را تمام کند و صحنه را جوری جلو برد که آقای سردار رضایی فرمانده سپاه پس از جلسه با بخشی از فرماندهان عالی نامه نیازمندیهای ادامه جنگ را ارسال و نخست وزیر نیز ناتوانی کشور در تامین لجستیک و نیروی رزمی مورد درخواست را اعلام کند ، لذا امام (ره) به ناچار قطعنامه را چون جام زهر پذیرفتند.
✍️اینکه فرماندهان مذکور پس از ۳۲ سال اتهام سازی از جنس ادعای سردار رفیقدوست را چگونه باید با ادعای تبعیت محض و ذوب در ولایت به فرمایشات روشن و بی ابهام دیروز فرمانده کل قوا نزدیک کنند می توان در تیترهای نفسانی امروز جریان رسانه ای دنباله نفاق همصدا با مثلث شیطانی دید ، اما فریاد اعتراض نجیبانه و از سر دردمندی   غیرت و دانش بخشی از فرماندهان شهید دفاع مقدس هرگز قابل انکار و پنهان سازی نبوده و نیست.
✍️اندک رزمندگان مظلوم زنده مانده از قتلگاه عملیاتهای والفجر مقدماتی و والفجر یک در سخنرانی پس از نماز صبح میدان صبحگاهی دوکوهه را هرگز فراموش نخواهند کرد ، وقتی دلیل شکست دو عملیات مذکور و قتل عام رزمندگان مظلوم را ناشی از غرور بسیجیان عنوان کردند.
✍️امروز یعنی بعد از ۳۲ تا ۴۰ سال شهادت مقام معظم رهبری در خصوص عقلانیت و مدبرانه بودن پذیرش قطعنامه رسیدند شهادت رهبری در مورد اطلاع کامل و انتخاب آگاهانه امام از روند جنگ و پذیرش قطعنامه که به مثابه ضربه سهمگین پتکی بر کوه دروغ پردازی ۳۲ ساله وارد شد.
✍️جریانی طی پنج سال گذشته همصدا و بی امان با همسان سازی توافق ایران و جهان تحت عنوان برجام با قطعنامه ۵۹۸ و بدنام جلوه دادن ۵۹۸ با تمام توان به تخریب تیم مذاکره کننده پیروز مذاکره با آمریکا ، روسیه ، چین ، فرانسه ، انگلیس ، آلمان و نماینده ۲۷ کشور اروپایی در خصوص حقوق کشورمان پرداختند و امروز مقام معظم رهبری بعنوان فرمانده کل قوا بر صحت ، سلامت ، گریز ناپذیری و عقلانیت و پیروزمندانه بودن ۵۹۸ شهادت دادند در اتفاقی تازه که در برخی روزنامه های امروز هویدا است . برخلاف ۳۲ سال گذشته قطعنامه را نه نتیجه خیانت مرحوم هاشمی که محصول درایت و هوشمندی مستقیم امام بنامند اما نمی داند با هاشمی جانشین امام خمینی فرمانده کل قوا و فرمانده عالی جنگ چه کنند.
✍️سردار رفیقدوست مدعی است قطعا درگیری نظامی بین ایران و آمریکا اتفاق نمی‌افتد ، دشمن می‌داند اگر جنگی را شروع کند در این جنگ بازنده است ، اینکه سلامی و حاجی زاده و دیگران معتقد بودند پس از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آماده مقابله با تهاجم نظامی آمریکا بودند که در عین ناباوری آمریکا عکس العملی نداشت بماند ، اما اینکه سردار رفیقدوست مانند بسیاری مدعی است آمریکا بازنده جنگ احتمالی است حتما بدور از اظهار نظرهای هیجانی و احساسی نیازمند بررسی جدی است.
✍️امروز که پس از ۳۲ سال بالاخره پرده از تحریف گسترده در مورد یکی از واقعیات و حقایق جنگ به تدبیر شجاعانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا کنار زده شد باید درک کنیم که ادعای مقامات بدلیل امکان بروز تبعات انسانی و مادی غیر قابل جبران بیش از سایر اقشار و مدیران نیازمند راستی آزمایی جدی مراکز عالی علمی و سیاسی است تا قبل از قرار گرفتن کشور بر لبه تند پرتگاه های غیر قابل بازگشت چاره اندیشی گردد.
✍️شهادت فرماندهان معترض که با دریافت پیام شفاهی امام مبنی بر به مصلحت نبودن اعتراض در میدان نبرد به اعتراض خاتمه داده به جبهه برگشتند جز اثبات نیت پاک و روح شجاع رهروان راستین امام نداشت فرماندهان دغدغه مندی که بی هیچ هیاهو به جبهه باز گشته و با شهادت سرخ صداقت ، اخلاص و تبعیت از امام را اثبات کردند.

  تعداد بازديدها: 3402
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87248
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.