تاريخ انتشار: 31 شهريور 1399 ساعت 20:51:22
مدال افتخار

✍️مقام معظم رهبری طی سخنرانی طولانی امروز به توضیح مسائلی در مورد شرایط و آثار جنگ هشت ساله همه جانبه متکی بر حمایت جهانی علیه ایران پرداخته و در فراز پایانی نیز کوتاه و گویا به موضوع مهم خاتمه جنگ و پذیرش مدبرانه قطعنامه ۵۹۸ توسط نظام و امام اشاره فرمودند.
✍️قطعنامه ۵۹۸ که طی سالهای گذشته به عنوان نماد شکست ایران در جنگ به بهانه تهاجم ، فحاشی و تخریب بی محابای جریان سیاسی - نظامی علیه مرحوم آیت الله هاشمی که توسط امام خمینی به جانشینی فرمانده کل قوا و فرمانده عالی جنگ منصوب شده بودند تبدیل شده بود قطعنامه ۵۹۸ که امروز رهبری پس از ۳۲ سال در جمع بسیاری از نکوهش کنندگان دیروز به نماد عقلانیت ، شجاعت و پیروزی ایران در جنگ با مسئولیت مستقیم امام خمینی معرفی شد.
✍️اینکه جریان سیاسی-نظامی متمایل به لباس قهرمانی همه ادوار امروز در برابر موضع رهبری چه خواهند کرد یا تحریف را برای ادامه تخریب و فحاشی از کجا پی خواهند گرفت از صبح فردا قابل پیگیری است چنانکه امروز نیز از شکست به قول سردار قالیباف مفتضحانه سیاسی و دیپلماتیک آمریکا در برابر ایران به موفقیت ترامپ یاد می کنند.
✍️مقام معظم رهبری در سخنرانی طولانی امروز برخلاف انتظار عمومی به موضوع شکست آمریکا در برابر اراده و مقاومت مردم و برجام قدرتمند ایران نپرداختند که طبیعتا در فرصتی مناسب اشاره خواهند فرمود . هر چند بسیاری همزمانی سالروز جشن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و روز اعلام جهانی شکست آمریکا را فرصت مناسبی برای تکریم از مجاهدت سربازان عرصه دیپلماسی ایران اسلامی می دانستند.
✍️امروز باید [توسط رسانه ها] به سرعت و صراحت از پیروزی فرزندان ایران در جبهه بسیار پیچیده دیپلماسی جهانی بر مثلث شیطانی استکبار ، صهیونیسم و وهابیت گفته می شد تا مجاهدت پیروزمندانه سرداران این عرصه مانند مرحوم ایت الله هاشمی فرمانده و جانشین پیروز امام خمینی در دفاع مقدس به جرم پیروزی سی سال مورد شماتت و فحاشی کینه توزان قرار نداشته باشند.
✍️شاید نقطه آغاز انحراف جریان داخلی همصدا با مثلث شیطانی که هنوز قطعنامه ۵۹۸ را نشانه شکست مفتضحانه ایران در برابر صدام و برجام و انزوای دیپلماتیک شیطان بزرگ را پیروزی آمریکا می دانند در فقدان مواضع صریح رسانه ها و سخنوران بدانیم
✍️آزاد سازی پنج استان در شرف اشغال عراق ، آزاد سازی خرمشهر ، آزادی حدود چهل هزار آزاده ، تحمیل تمام شروط ایران به عراق و اعلام عراق بعنوان آغازگر جنگ و .... به فرمایش امروز رهبری نهایتا به پیروزی قطعی ایران در جنگ منجر گردید
✍️مبارزه با تحریف امام ، انقلاب اسلامی ، جنگ هشت ساله ، نبرد حداکثری دیپلماسی ، مقاومت و پایداری مردم نجیب ایران و ... بیش از پیش در گرو پرهیز از مبهم گویی و اتکاء بر روشنگری حقایق است ، حقایقی از این دست که آمریکا ، روسیه ، فرانسه ، چین ، انگلیس ، آلمان و ... در صدور قطعنامه های پی در پی فصل هفتمی منشور سازمان ملل علیه ایران همه به یک اندازه دشمن کشورمان بودند و تیم مذاکره کننده ایران باید یک تنه کلمه به کلمه با همه می جنگید و از حقوق کشورمان دفاع می کرد.
✍️باید بی هیچ ابهام سازی جدیدی به این حقیقت اعتراف کرد که برجام ساخت ایران به انزوا ، زمین گیری و شکست پی در پی آمریکا در عرصه سیاسی و دیپلماسی منجر شد . باید اذعان کنند که میزه مذاکره منجربه قطعنامه ۵۹۸ فریاد پیروزی ایران در جنگ بود و برجام حلقه خردمندی ایرانی که استکبار را در حوزه دیپلماسی به زمین دوخت.
✍️اعطای به موقع مدال افتخار به سرداران مذاکره با جهان رو در رو که به برجام رسید شاید کمترین انتظار ایران اسلامی است.۳۱شهریور۹۹

  تعداد بازديدها: 3106
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87244
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.