تاريخ انتشار: 31 شهريور 1399 ساعت 20:20:50
غربت سردار پیروز دیپلماسی

✍️سرگردانی تیتر نویسان جریان داخلی سوگوار و همصدا با مثلث شیطانی آمریکای استکباری ، اسراییل صهیونیسم و عربستان وهابی در انعکاس به قول سردار قالیباف رئیس مجلس شکست مفتضحانه دیپلماسی ایالات متحده آمریکا در روزنامه های صبح امروز دیدنی است.
✍️امروز که جهانیان یکپارچه بر پیروزی دیپلماسی برجام ایران و شکست پی در پی آمریکا تاکید می کنند ، دنباله داخلی همصدا با اتاق عملیات روانی گروهک نفاق [...] در تلاش برای مخدوش سازی ، تحقیر و تخریب موفقیت قاطع و ماندگار بزرگ فرزندان ایران در شکست استکبار جهانی هستند ، تا جایی که در هیچ روزنامه ی جریان همصدا با مثلث شیطانی نامی از سردار جبهه پیروز سیاست خارجه و دیپلماسی و دیوار مستحکم ایران ساخته برجام نیست.
✍️امروز همزمان با شکست مفتضحانه مثلث شیطانی آمریکای استکبار ، اسرائیل صهیونیسم و عربستان وهابی دنباله داخلی همصدا در سیاه نمایی و تخریب حداکثری پنج ساله علیه سرداران جبهه دیپلماسی و دژ مستحکم برجام [...] است.
✍️امروز جریان مترود مردم ایران اسلامی حتی در تظاهر به همصدایی با غریو پیروزی مردم نجیب و مقاوم ایران اسلامی در تلاش است تا شکست مفتضحانه پی در پی سیاسی و دیپلماسی ایالات متحده آمریکا در برابر ایران را  به هر عاملی جز استحکام ایران ساخته برجام نسبت دهند.
✍️اما امروز هم سرداران و رزمندگان متعهد ، شریف ، غیرتمند ، متخصص ، کار بلد و مظلوم جبهه بسیار نابرابر و غیر متوازن رویارویی ایران اسلامی و نمایندگان جهان که به ۱+۵ می شناختیم همچنان سرداران در غربت این پیروزی بی بدلیل تاریخ دیپلماسی و مذاکره نامتوازن جهانی هستند.
✍️امروز سرداران بی ادعایی که حتی در اوج پیروزی و تحمیل شکست مفتضحانه به دشمن باید در برابر دروغ پردازیهای پنج ساله دنباله داخلی دشمن سر در چاه مظلومیت مردم ایران داشته و در سکوت به بزرگی مردم ایران نجوا کنند.
 ✍️امروز سرداران و رزمندگان جبهه نامتوازن رویارویی ایران با آمریکا ، روسیه ، چین ، اتحادیه اروپایی ، شورای امنیت سازمان ملل ، آژانس بین المللی انرژی اتمی و بسیاری دیگر حتی با اعتراف جهان به شکست تلاش مستمر آمریکا و پیروزی غرور انگیز بی نظیر ایران باید بدون انتظار دریافت مدال افتخار و پاداش همچنان پذیرای توهین ، تحقیر و تهدید آبرویشان باشند.
✍️امروز غربت سرداران و رزمندگان پیروز جبهه دیپلماسی در کشورمان را نباید چیزی جز ادامه ظلم و بیداد تاریخی علیه فرزندان قهرمان ایران چون قائم مقام فراهانی ، امیر کبیر ، دکتر مصدق قهرمان خلع ید از انگلیس و ملی سازی صنعت نفت ، مرحوم هاشمی جانشین امام در فرماندهی جنگ و پیروزی دفاع مقدس و دکتر محمد جواد ظریف و همکاران نجیب و بی ادعایش در جنگ دیپلماسی ایران در برابر جهان یکپارچه دانست.
✍️امروز که برخی جریانات داخلی همصدا با مثلث شیطانی و ناله های دردمندانه قرارگاه در هم شکسته عملیات روانی گروهک نفاق در آلبانی در تلاش برای لاپوشانی به قول سردار قالیباف شکست مفتضحانه استکبار جهانی در جبهه سیاسی و دیپلماسی هستند مردم شریف و فهیم ایران به صلابت نجیبانه فرزندان جبهه دیپلماسی کشورمان افتخار می کنند.
✍️امروز حتی همصدایان داخلی با مثلث شیطانی فهمیدند که چون ۲۸مرداد ۳۲ نمی توانند با بسیج زر ، زور و تزویر و ایجاد لشکر قابلمه به دست در خیابانها شیرینی کام ایران در پیروزی بر آمریکا را تلخ کنند.
✍️امروز دکتر ظریف فرزند قهرمان ایران را نمی توانند چون دکتر حسین فاطمی و تیم خلع ید کننده انگلیس زند زنده در پیش پای سفرای شیطان دفن کنند.
✍️اما مردم ایران به رسم سرداران نجیب و فهیم جبهه دیپلماسی پیروزی بزرگ و بی نظیر در جبهه سیاست خارجی و دیپلماسی را ادامه بشارت سردار دلها شهید سلیمانی مبنی بر پیروزی مقتدرانه ی فرزندان جبهه مقاومت بر جریان استکبار ساخته ی داعش می دانند . امروز مردم ایران اسلامی به وجود سردار شهید سلیمانی و یکایک شهدای غیرتمند جبهه مقاومت مدافع حرم و رویارویی با حیوانات داعشی مفتخر است و بر وجود سرداران نجیب ، فهیم و مقتدر جبهه دیپلماسی به خود می بالد.
✍️امید که جریان داخلی همصدا با مثلث شیطانی از معادله پیروزی نجیبانه سرداران مقاومت و دیپلماسی عبرت گرفته با پرهیز از لجاجت کور به دامان گرم مردم ایران اسلامی باز گردند . جریان کینه توز باید بداند که ۴۲ سال ایستادگی نجیبانه مردم ایران اسلامی پیامی جز شکست مفتضحانه سیاه نمایی ندارد. ۳۱شهریور۹۹

  تعداد بازديدها: 3127
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87242
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.