تاريخ انتشار: 29 شهريور 1399 ساعت 23:57:02
گمراهی مدعی بصیرت

✍️دکتر محمود احمدی نژاد شهردار و رئیس جمهور منتخب و محبوب جبهه اصولگرایی که از مصادیق عینی ذوب در ولایت هم معرفی می شد و به زعم برخی مقامات عالی روحانی اهل بصیرت اگر رسالت به نبی مکرم (ص) ختم نشده بود [نعوذوبالله] حتما از پیامبران!!! بود پس از انعکاس مصاحبه اخیر مجددا مورد توهین ، تحقیر و تکفیر محبان و همراهان گذشته قرار گرفت.
✍️فارغ از فحاشی و تکفیر جبهه اصولگرایی علیه منتخب محبوب و ذوب در ولایت دیروزشان [...] باید تاکید کرد که دکتر محمود احمدی نژاد هم مانند هر ایرانی در تفکر ، باورها و انتخاب آزاد و حتی می تواند بی هراس از موج فحاشی و لعن و نفرین دوستان و محبین دیروز نه تغییر منش که به تغییر دین نیز اقدام کند.
✍️دکتر محمود احمدی نژاد طی مصاحبه توام با مجادله با خانم اسفندیاری مجری برنامه رادیو آزاد هیچ سخن و بیانی متفاوت از دوران شهرداری و ریاست جمهوری نداشت . سخنانی بسیار مشابه سخنرانی در جمع ایرانیان نیویورک و البته فاقد آپشن شعارهای معمول استکبار ستیز و ضد یهود که از نمادهای سخنرانی های احمدی نژاد رییس جمهور بود.
✍️احمدی نژاد بنابر اصرار و ادعای رهبران معنوی و میدانی جبهه اصولگرایی با اتکا بر مبانی مکتب بصیرت و از میان گزینه های پر تعداد برای شهرداری و ریاست جمهوری ، گزینش و انتخاب شد . انتخابی که پس از دو سال به بن بست رسیده و در انتهای دور اول به فاجعه رسید . اما جبهه اصولگرایی صرفا برای رویارویی با جبهه مقابل و حتی به قیمت تحمل حوادث ۸۸ به ریاست چهار سال دوم نامبرده نیز رضایت داد.
✍️شاید هنوز سوال درست بی پاسخ این باشد که چرا جبهه مدعی اصولگرایی در شناخت ابتدایی و حمایت تام از احمدی نژاد چنین مسحور شعبده ی عوامفریبانه ی به قول این روزها حلقه ی احمدی نژاد شد؟ چرا به انتخاب درست نرسیده و به کژراهه رفتند؟ آیا نمی توان فردی شایسته در کشورمان پیدا و انتخاب کرد؟
✍️جبهه اصولگرایی چرا طی ۱۲ سال گذشته در محضر مردم حامی یا متمایل به جبهه مذکور که شرافتمندانه و با دغدغه کشور همچنان در عطای حمایت استوار و پابرجا ایستادند به توضیح دلایل انتخاب احمدی نژاد اقدام نمی کنند؟
✍️مهدی نصیری خلف حسین شریعتمداری در کیهان علی رغم اهلیت و اتصال به جبهه اصولگرایی در نشست تلویزیونی موضوع حجاب که پس از ۴۲ سال هنوز از مهمترین مسائل و مشکلات لاینحل ایران بحساب می آید مطالبی را مطرح که همزمان با مصاحبه احمدی نژاد با ایران فردا جنجالی شد . اینکه سردبیر اصولگرای سابق کیهان چه گفت مهم نیست اما اینکه چرا تا این حد تغییر نگرش را تجربه می کند جای تامل دارد . تغییر نگرشی عمیق که شاید محصول ناخواسته [اصولگرایی] هم باشد.ا
✍️امروز برخی رسانه ها نوشتند که چند سناتور آمریکا با تهیه طرحی در صدد اعمال محدودیت جدید علیه فعالیت مالی ایران هستند ، در صدد تا اتصال بانکهای ایرانی به سوئیف را مجددا عملیاتی کنند ، یعنی بالاخره فهمیدند بر خلاف [اظهارات] سالهای گذشته بانکهای کشورمان پس از برجام به سوئیف متصل و آمریکا در صدد قطع مجدد آن است . چنانکه تلاش کردند شکست روز گذشته آمریکا در اعمال فشار ضد برجامی به شورای امنیت سازمان ملل را در تیتر سازی امروز نادیده و تحقیر و تخریب کنند.
✍️امروز که [اسلام آمریکایی در صدد ] جلو ه دادن برجام شکست خورده است ، باید بیش از گذشته انتظار شکل گیری بلواهای جدید متکی بر ایران هراسی با انعکاس بین المللی را داشته باشیم ، تا سرکردگان ضد برجامی استکبار آمریکا ، اسرائیل صهیونیسم و عربستان وهابی ، همچنان از بهانه لازم برای تکرار درخواست فشار بین المللی علیه ایران برخوردار باشند. ۲۹شهریور۹۹

  تعداد بازديدها: 3106
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87228
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.