تاريخ انتشار: 29 شهريور 1399 ساعت 23:20:55
اشرافیت در جنگ و آموزش

✍️هنوز از صحبت یکی از دوستان در مورد پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تحت عنوان کمک به دانشگاه بابت موافقت با انتقال و ادامه تحصیل فرزندش از دانشگاهی اروپایی به دانشگاه داخل (شهرستان) در شک بودم که خبری مربوط به یکی از دانشگاهها خلاصم کرد.
✍️وقتی هزینه ثبت نام دوره های دکتری نوبت دوم ، تکمیل ظرفیت ، شبانه یا عناوین مشابه پردیس های دانشگاه تربیت مدرس با ارقام بیش از ۱.۲ میلیارد تومان در فضای مجازی منتشر شد اطمینان یافتم که پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی دوست عزیزم غیر قانونی یا کلاه برداری نبوده و خدا را هزار مرتبه شکر روال جاری سیستم آموزش عالی است.
✍️قانون اساسی کشور که امروز نمی دانیم چه خاصیتی جز استناد شورای نگهبان دارد هنوز بعنوان نماد عدالتخواهی مدعی آموزش رایگان است هر چند بنابر اظهارات اخیر برخی اهل منبر مانند پناهیان زمان صحبت از عدالت و عدالتخواهی گذشته و تنها باید مساوات و جان نثاری تبلیغ شود.
✍️وقتی همسران و فرزندان بسیاری از مقامات عالی رتبه کشورمان به سادگی البته با هدف خدمت به مستضعفان صاحب مدارس پولی مناطق گران قیمت تهران و برخی استانها شدند ، باید همه می فهمیدیم که به فصل چپاول و عدالت ستیزی پایدار رسیدیم.
✍️وقتی همسر حدادعادل در صفحه تلویزیون با افتخار توصیح داد که چون مدارس تهران را مناسب تحصیل فرزندمان ندیدیم دبیرستانی برای تحصیل و بعدها مدیریتش تاسیس کردیم دبیرستانی که به قول رییس بنیاد مستضعفان ، حداد با اخذ دستور مقام بالاتر به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان در خیابان فرشته تهران از بنیاد مستضعفان و جانبازان گرفته بودند . باید فهمیده باشیم عدالت مفهومی ذهنی است.
✍️شاید ثبت نام با شهریه میلیاردی دانشگاههای کشور به روزترین صدای هولناک ناقوس اعلام مرگ عدالتخواهی است که در وضعیتی خلسه و تخدیر شده در حال استماع نامیمونش هستیم ، صدایی که شاید امثال پناهیان با بحت عدالت ستیزی و اهمیت ترویج جان نثاری در حال واکسینه و بی حسی جامعه باشند.
✍️اما ما مردم غیر اشرافی و فاقد میراث پدران [...] هنوز هم می توانیم و مختاریم تا به اختیار و برای کسب رضای حضرت باریتعالی برای رهایی مستضعفان عالم از چنگال آمریکایی استکباری و مردم مظلوم فلسطین از سلطه اسراییل و البته بر ظلمی که صدها سال در حق بزرگانمان رفته به یادآوری نشسته ، اشک ریخته و قیام به خونخواهی کنیم.
✍️سالروز تهاجم عراق به ایران مانند هر سال فرا رسید تا به یاد آوریم که از فرزندان ، خانواده و فامیل مقامات عالی رتبه دوران جنگ که همواره در حال سخنرانی و تبلیغ ضرورت دفاع شرافتمندانه از دین ، خاک و ناموس بودند هیچ کس در جنگ شرکت نکره و به فیض شهادت نرسید پنج برادرانی که در تمام دوران جنگ و تا امروز بر صندلی های ریاست تکیه داشتند بی آنکه خود و خانواده حتی یک روز جنگ را در جنگ تجربه کرده یا بدانند جنگ در کدام بخش ایران است.
✍️مقامات عالی رتبه محروم از [...] حضور در دفاع مقدس که همچنان از داشتن شرف حضور در جمع مدافعان حرم و مقابله با داعش محروم ماندند که اصولا اهل قبایلی هستند که با شرف دفاع از دین ، خاک و ناموس بیگانه هستند.
✍️سالروز هفته دفاع مقدس امسال هم فرا رسید تا یادمان باشد علی رغم گذشت سی سال از پایان جنگ و اعتراف صدام در آخرین نامه ارسالی به مرحوم آیت الله هاشمی جانشین امام خمینی در فرماندهی کل قوا که بر شکست در برابر ایران تاکید کرد ، هنوز همه مقامات و فرماندهان ما به یک اندازه قهرمانند و خبری از محاکمه خائنین در جنگ نیست . [آنانی] که هرگز نیروهای رزمی در میدان نبرد و سنگینی داغ بر دل خانواده محترمشان را نفهمیده و ندیدند.
✍️سالروز دفاع مقدس امسال پس از جنگ نیز مانند سی و دو سال گذشته با پخش چند فیلم پر تکرار خاتمه می یابد تا همچنان در انتظار پاسخ برخی مقامات عالی در خصوص چرایی باور به ناتوانی نیروهای مسلح ایران در مقابله با هجوم فرضی داعش به کشورمان باشیم.
✍️پس از چهل سال از آغاز جنگ هنوز کسی از چرایی بی اثری شورای عالی دفاع وقت که باید مسئولیت مستقیم فرماندهی جنگ را می پذیرفت نمی گوید.۲۸شهریور۹۹

  تعداد بازديدها: 3015
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87223
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.