تاريخ انتشار: 21 شهريور 1399 ساعت 23:22:16
إلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا

✍️امام جمعه شهرستان ملارد که هفته گذشته از تریبون نماز جمعه علیه فرزند وزیر بهداشت اتهاماتی را مطرح کرده بود با انتشار نامه ضمن عذرخواهی تاکید کرد اگر پیام بخشش دکتر نمکی را تا هفته آینده دریافت نکنم از شرط عدالت ساقط و از امامت جمعه خداحافظی خواهم کرد.
✍️همزمانی ایراد اتهام امام جمعه ملارد علیه دکتر نمکی و پناهیان علیه رئیس جمهور ، وزرا ، معاونین وزارتخانه ، استانداران و فرمانداران و ... حتما مورد مقایسه قرار گرفته و مایه عبرت می باشد . یکی با درک اشتباه به طلب حلالیت اقدام و برای حفظ آخرت ، دین به پای دنیا نریختت و آماده کناره گیری است . دیگری بی اعتنا به اهانت و ایراد اتهام علیه صدها و هزاران مدیر کشوری با اتکاء و همراهی دیگر عناصر جریان همسو در تلاش برای اثبات حقانیت خود در توهین علیه دیگران ، ثروت اندوزی و حتی همراه و همسان جلوه دادند.
✍️برخلاف دفتر و خانواده محترم مرحوم آیت الله حق شناس که ادعای پناهیان را تکذیب فرمودند متاسفانه ، تعلل [...] در دفاع از حریم معظم له ادامه دارد تا پس از ادعای حدادعادل مبنی بر کسب مجوز از مقام معظم رهبری برای تملک ۶۰۰ میلیارد تومان از املاک بنیاد جانبازان و مستضعفان و ادعای پناهیان در الگو برداری از منش رهبری در بهره گیری از هدیه رفقا برای تامین معاش ، امروز شاهد ادعای علم الهدی امام جمعه مشهد در مورد دفاع و دلجویی رهبری از مظلومیت و شکیبایی نامبرده در برابر اتهامات ، تهاجم و توهین رسانه‌ها باشیم.
✍️امام جمعه محترم ملارد با انتشار عمومی نامه خطاب به دکتر نمکی از قضاوت عجولانه و ایراد اتهام بی تحقیق عذرخواهی و صادقانه طلب حلالیت کردند و ادامه کار را منوط به رفع این لکه سیاه می دانند که متقابلا با انتشار نامه مومنانه و مملو از محبت دکتر نمکی ختم به خیر گردید تا امام جمعه محترم از مصادیق بارز  إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا که حتما می توانند مستحق لِيَجْزِيَ اللَّهُ الصَّادِقِينَ بِصِدْقِهِمْ هم باشند.
✍️ایکاش همه باور داشتیم که فرمود يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا يَغْتَبْ بَعْضُكُمْ بَعْضًا و فرصت می دهد تا از خطا و گناه باز گردیم وَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ فِيمَا أَخْطَأْتُمْ بِهِ وَلَكِنْ مَا تَعَمَّدَتْ قُلُوبُكُمْ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا و فرصت می دهد تا ببخشد.
✍️بخشی از مصاحبه مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی که به فرمایش امام ابوذر زمانه بود در هشدار به سوء استفاده افرادی که در انقلاب هیچ کاره بودند ولی به مقامات و مسئولیت های بزرگی در انقلاب دست پیدا کردند! یا مستکبرانی که لباس طرفداری از مستضعفین بر تن داشتند به مناسبت سالگرد رحلت این عالم وارسته منتشر شد که با توجه به زمان مصاحبه یعنی چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتما بسیار حائز اهمیت بود.
✍️اگر هشدار بسیار زود هنگام مرحوم آیت الله طالقانی به وقت و درستی شنیده و درک شده بود قطعا از همان روزها با سیل بی اخلاقی ، دروغ پردازی و اتهام سازی علیه بزرگان انقلاب و آحاد مردم مواجه نبودیم . شاید دروغ و تهمت به رویه و منش مسلط فضای [...] سیاست بازی  کشورمان جلوه گری نمی کرد . شاید امروز ناچار از تحمل جولان بی محابای  رذائل اخلاقی غیبت و تهمت در منبر و پشت تریبونها نبودیم.

  تعداد بازديدها: 4008
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87170
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.