تاريخ انتشار: 14 شهريور 1399 ساعت 00:22:40
در خانه اگر کس است یک حرف بس است

✍️مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مدیران آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ادامه فعالیت مدارس سمپاد مجددا بر پیگیری و تحقق عدالت آموزشی از طریق ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس دولتی تاکید و عدالت آموزشی را مهمتر از گذشته اعلام کردند.
✍️برخی [...] جریانات مانند پایداری و ... علی رغم تاکید صریح و مجددی که رهبری بر ضرورت مطالبه عدالت داشتند [...] آشکارا [به رغم] نص آیات بسیار پر تعداد قرآن اعْدِلوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوىٰ مدعی اند طرح شعارهای عدالتخواهی الان فایده‌ و موضوعیت ندارد . مدعی هستند همه باید تنها به مساوات یا فدایی رهبر شدن بیندیشند.
✍️جریان [فوق] در صددند تا رابطه معقول و مشروع امت و رهبری را مخدوش و از این طریق میان رهبر و امت نفاق نمایند ، چنانکه اصرار بر اعلام رسمی و آشکار مساوات یا فدایی رهبری توسط آحاد مردم مکرر توسط مقام معظم رهبری انکار و مورد برخورد قرار گرفته است ، چنانکه معظم له در دیدار عمومی یا اعطای سردوشی در برخورد با شعار جانم فدای رهبر ، به شدت نهی کرده و به صراحت تاکید فرمودند هیچ کس فدایی دیگری نیست بلکه همه ما فدای دین و میهن خواهیم بود.
✍️سردار قالیباف طی بازدید روز گذشته دو جمله فرمود که انصافا قابل تقدیر و باید مورد تاکید قرار گرفته و آرزو کنیم حتی با هدف تبلیغات انتخاباتی هم که شده به رویه تبدیل شود . سردار قالیباف در افتتاح پلی روی کارون که به نام نوجوان شهید حسن قالیباف برادر سردار نامگذاری شده بود گلایه و خواستار تغییر نام پل به یاد یکی از شهدای بسیار پر تعداد شهر شدند . نکته دوم سردار قالیباف در بازدید از روند کاری مراحل پایانی مجتمع عظیم پتروشیمی بیدبلند خلیج فارس تاکید کرد این تنها یکی از اقدامات این دولت است که قطعا به انصاف ، در مسیر همگرایی حکومتی و قابل تقدیر بود.
✍️بیانیه رسمی نشست شورای برجام به صراحت سومین تلاش پی در پی آمریکا برای ایجاد موانع جدید و بازگرداندن فشار بین المللی علیه ایران را با شکست روبرو کرد بیانیه اعضای برحام به صراحت آمریکا را فاقد حق استفاده از مکانیسم ماشه اعلام و بر ادامه تلاش برای تحقق تمامی مسئولیت های خود در برجام تاکید کردند . همچنین ادعای جدید آمریکا در مورد به روز رسانی تکنولوژی آب سنگین را مردود دانستند . شورای برجام ، آژانس بین المللی را تنها مرجع رسمی اعلام نظر در مورد صلح آمیز بودن صنعت هسته ای ایران دانستند.
✍️اما جریان [داخلی] همصدا با مثلث شیطانی آمریکا ، اسراییل و عربستان و مرکز جنگ روانی نفاق در آلبانی ، امروز نیز موفقیت بی نظیر دیپلماسی ایران و سومین شکست پیاپی استکبار جهانی را سانسور و انتخاب تیترهای سیاه در مسیر تخریب و سیاه نمایی اقدام کردند چنانکه روزنامه وطن امروز بجای اشاره به موفقیت ایران و شکست آمریکا به دروغ پردازی علیه دکتر ظریف قهرمان تاریخ دیپلماسی ایران اقدام کرد.
✍️ رسانه های جریان [داخلی] همصدا با مرکز جنگ روانی نفاق در آلبانی امروز علاوه بر تلاش برای عدم انعکاس خبر شکست دیروز آمریکا در عرصه دیپلماسی و حقوق بین الملل که بدلیل همراهی رییس جدید آژانس بین المللی اتمی با برجام تشدید و با سفر امروز وزیر خارجه سوییس به کشورمان تکمیل خواهد شد به انعکاس ادعای امام جمعه رشت در خصوص جاسوسی رییس آژانس بین المللی اتمی برای آمریکا پرداختند.
✍️امروز تیتر سخنان دکتر حسن غفوری فرد از ارکان جریانات اصولگرایی در نقد عملکرد مجلس یازدهم و پرسش از چگونگی شکل گیری تجربه ۲۰ سال سابقه مفید مدیریتی بذرپاش ۳۹ ساله جالب توجه و حتما برای بی اعتباری صلاحیت مجلس و دیوان عالی محاسبات کشور کافی است که حضرت سعدی علیه الرحمه چه زیبا فرمود فرمود در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

  تعداد بازديدها: 4060
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87109
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.