تاريخ انتشار: 11 شهريور 1399 ساعت 18:54:30
رسوایی

✍️استعفای نخست وزیر ژاپن که چند روزی دست مایه طنز باشگاه مدیران عالی رتبه سالمند کشورمان بود امروز توسط یکی از روزنامه های صبح با تیتر سازی رسوایی یا بیماری درصدد رفع و رجوع یا آبرو داریِ هزاران مدیر سالمند کشورمان برآمد ، سالمندانی که گویی از ساعت پیروزی انقلاب تا مرگ به عنصر با جدایی ناپذیر از منصب شناخته می شوند.
✍️یکی از طنزهای چند روز گذشته اشاره به مقام سالمندی داشت که روزها و مدتها بعد از کما و مرگ هنوز ریاست چند مجموعه را عهده دار و مقام جانشین به نیابت در اداره امور و امضای (از طرف) اوراق و اسناد مشغول بود.
✍️تیتر روزنامه صبح تحت عنوان رسوایی یا بیماری در صدد القاء این نکته است که استعفای نخست وزیر ژاپن به دلیل فساد مالی است که با طرح بیماری آبرو داری کردند غافل از اینکه مردان و مردم ژاپن در دنیای شفاف خود مایل و قادر به دروغ پردازی در این حجم نیستند ، این ماییم که اگر سردار فتاح را در موضع افشاگری که نه گلایه از برگی از دفتر [...] ببینیم روز بعد می توانیم شاهد فریاد [عذرخواهی] به بلندای سور اسرافیلش هم باشیم.
✍️ژاپن سال ها است که از قدرت گرایی روزهای به جهانگشایی و شکست در جنگ جهانی دوم فاصله گرفته و به منش دیگری در زندگی اجتماعی پایبند است ، اینجا نیست که صاحب امتیاز همین روزنامه علی رغم افشای اسناد جعلی سابقه سازی همچنان بر پست ریاست دیوان عالی محسبات کشور تکیه کند ، مدیری که روزی شرافت افتخار با احمدی نژاد  داشت و امروز هم به جهادی با رئیس مجلس مباهات می کند.
✍️وقتی آبه شینزو با ادعای اینکه نگران است تاثیر داروهای تجویزی پزشکان در طول درمان در سن ۶۷ سالگی که در ژاپن ابتدای میانسالی و در یران آغاز سالمندی است  مانع از انجام صحیح وظایف موثر مدیریتی گردد استعفا داده است ، به یاد جنجال اتهامات متقابل شیخ محمد یزدی و شیخ صادق لاریجانی روسای پیشین قوه قضایبه و عضو ... افتادم که شیخ صادق خطاب به یزدی  [سالمند] گفت جلسات شورای نگهبان قانون اساسی را به چرت زدن گذرانده و در هر بیداری ناگهانی به اظهاراتی بی ربط با موضوع جلسه می پردازد ، هر چند شیخ محمد یزدی در برابر برخی مدیران عالی کشورمان هنوز میانسال محسوب می گردد.
✍️شاید تیترساز روزنامه وطن امروز هنوز نمی داند که هیچ دین و سنتی در ساختار حکومتی ژاپن گم نمی شود آنچنان که اینجا از ۱۲۳ میلیارد تومان فساد مالی دهه شصت به قول سردار یزدی فرمانده سپاه تهران به هشتاد هزار میلیارد تومان فساد مالی رسیده ایم و همه می دانیم هنوز هیچ نیست.
✍️تیتر سازان وطن امروز قطعا نمی دانند در ساختار حکومتی و اجتماعی ژاپن فاقد اعتقاد به قیامت هرگز کسی به جرم جعل مدارک تحصیلی و سوابق شغلی متهم و محاکمه نشده است اما اینجا متهم به جعل مدرک تحصیلی و سوابق شغلی علی رغم فریاد اعتراض همگانی به سادگی بر مسند یکی از مهمترین دستگاههای حاکمیتی نظارتی کشور نشسته تا از وقوع تخلف جلوگیری و با متخلف برخورد کند.
✍️ایکاش تیتر سازانی از جنس وطن امروز قادر به درک این مهم بودند که حتی با چنین تحریف و جعل واقعیات نمی توانند مانع از این شوند که مردم ورود شورای نگهبان در حوزه قانون گذاری بجای نمایندگان چند درصدی [...] را نبینند [...].
✍️تیتر سازان دروغ پرداز امروز نمی توانند پرده دری برخی [...] را برای تحریف فضای ناشی از شکایت ، بلوا سازی در مُحرم ، تهاجم به مردم و [پوزش] رئیس بنیاد مستضعفان علیه روستا نشینان ابوالفضل خوزستان را با چند دروغ و جعل واقعیت به سمت استاندار پر تلاش و مردمی خوزستان منحرف کنند.
✍️مُحرم است باید به یاد داشته باشیم روزهایی از رحلت رسول مکرم اسلام(ص) نگذشته بود که در جهان اسلام تمامی منابر و تریبون ها در اختیار و خدمت فرزندان ابوسفیان قرار گرفت . حکام دین ستیز و منبر نشینان کافر بر پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام به سادگی فرزند پیامبر را خارجی و حکم به وجوب قتلشان را صادر می کردند . پس از قرن ها انقلاب.کردیم تا به منش حکومت علوی بازگردیم ، اما چه باید کرد که به فرمایش سردار یزدبی ۸۰ هزار میلیارد تومان اختلاس از یک جنس یا به قول احمد توکلی به جایی رساندند که مردم همه را دروغگو بدانند.۱۱شهریور۹۹

  تعداد بازديدها: 3700
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87093
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.