تاريخ انتشار: 30 مرداد 1399 ساعت 15:43:24
تعظیم قدرت مدار فتاح

✍️اینکه سردار فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در برابر دوربین تلویزیون بر قضاوت عجولانه و اشتباه نابخشودنی مبنی بر ایراد اتهام علیه اشخاص حقیقی و حقوقی تاکید و کسب حلالیت کرد T بدون تردید عملی ارزشمند و فتاح معاون رزمنده لشکر ۶ ویژه پاسداران دفاع مقدس حتما مستحق گذشت است.
✍️فتاح با توجه به سابقه تکرار در قضاوت عجولانه و تند مزاجی هر چند کم تعداد می تواند در موقعیت هایی از این دست بسیار آسیب پذیر باشد ، لذا بعنوان همرزم چند روزه در عملیات مرصاد ، امیدوارم بدون فوت وقت از مناصب مدیریتی از جنس بنیاد مستضعفان منفک و در صورت اصرار به ادامه فعالیت به حوزه مدیریت پروژه های عمرانی باز گردد که حتما با خیر دنیا و آخرت همراه خواهد بود.
✍️اما فساد ساختاری یا مدیریتی حاکم بر ابر موسساتی عمومی مانند بنیاد که باید بی هیچ ملاحظه کاری ، فقط حافظ منافع عمومی باشد قابل چشم پوشی نیست . باید مشخص شود اموال و دارایی های ملت در ابر موسساتی مانند بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی ، آستان قدس رضوی و صدها مورد دیگر در چارچوب کدام ساز و کار مصوب در اختیار افراد و سازمان ها قرار گرفته است . بیاید مشخص شود چه میزان از ثروت و اموال مراکز مذکور توزیع یا حاتم بخشی شده است . باید مشخص شود چه کسانی با چه مکانیسمی اموال عمومی به امانت سپرده شده در مراکز مذکور را در اختیار گرفتند .
✍️اینکه امثال حداد بگویند املاکی به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان در نقاط ممتاز تهران را برای ارائه خدمات به مستضعفان در اختیار گرفتند و برای رضای خدا چه کارها که نکردند ، تماما ادعا و نیازمند راستی آزمایی ساز و کارهای غیر دولتی و غیر حکومتی است که متاسفانه کشورمان فاقد چنین ظرفیتی می باشد ، مثلا احمد توکلی و تعدادی مدیران همفکرش عنوانی ساختند ، اما توکلی یا برخی همکارانش مانند حداد از مراکز مذکور ملک گرفتند . رطب خورده منع رطب چون کند.
✍️اما چون حداد در جای جای پاسخ نامه تصویری خطاب به فتاح تلاش می کند در توجیه تملک اموال عمومی از بنیاد مستضعفان و ساخت مدرسه برای فرزندان مستضعفان حاشیه نشین تهران  ، در خیابان فرشته که البته فرزند فتاح نیز مانند فرزند نازنین بسیاری از مقامات ممتاز در آنجا شرف تحصیل داشته است و علوم انسانی ، اسلامی به شکوفایی رسانده خواهد شد یا شده است ، از مقام معظم رهبری هزینه کرد . باید علی رغم وابستگی خانوادگی حداد منتظر پاسخ صریح و قاطع دفتر معظم له در دفاع از رهبری باشیم.
✍️شاید برخی از جانبازان شیمیایی به خاطر داشته باشند که پیگیری تنها ان جی او جانبازان شیمیایی در خرید ملکی از بنیاد برای محل فعالیت و جانبازان با چه [...] برخوردهای [...] مقامات وقت بنیاد روبرو شد . مقامات [...] در امانت ملت که به فرمایش امثال حداد عادل و توکلی و بسیاری دیگر به گوشه چشم باریک کردنی املاک ملت در نقاط ممتاز تهران را در طبق اخلاص تقدیم حضور رجال و خانواده های مکرم شان می کردند.
✍️حداد عادل در پاسخنامه تصویری به صراحت توضیح می دهد که مجتمع آموزشی برای اعتلای علوم انسانی در سیستم آموزشی کشور و خدمت به مستضعفان در خیابان ممتاز فرشته راه اندازی شده است . شاید مشکلات روحی عارضه از مطالب فتاح به فراموشی حداد منجر شده باشد ؛ چون همسرش خانم ماهرو زاده در مصاحبه تلویزیونی به صراحت توضیح داد چون مدرسه مناسبی برای فریدالدین جان در تهران نیافتیم مدرسه را تاسیس تا بعد از فراغت از تحصیل مدیریتش را هم عهده دار گردد.
✍️تیتر ضد دولت امروز کیهان جالب و بی ربط با مدرسه فرید الدین فرزند عزیز حداد عادل نیست ، دنباله داخلی [...] برای تخریب و تحریف شکست آمریکا در شورای امنیت نوشته یک قرار داد برد - برد دیگر ، ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی بی آنکه توصیح دهد املاک پیشکشی بنیاد مستضعفان به جناب حداد ۶۰۰ میلیارد تومان بود و قطعا هزاران ملک تقدیمی شهردار اسبق تهران و ابرموسسات به دیگران بسیار بیش از آن چیزی است که حتی عددش را بتوان در صفحه اول کیهان نوشت.
✍️ایکاش وزیر آموزش و پروش از جان و صندلی ریاست گذشته و یک بار [...] دستور انتشار اسامی دانش آموزان مدارس مستضعف نشینی از این دست را منتشر می کردند ، تا مردم مظلوم ایران بدانند مدارسی در الهیه ، شهرک غرب ، سعادت آباد و بسیاری دیگر رسالت خدمت به فرزندان نازنین چه کسانی را دارند.
✍️سردار فتاح علی رغم تعظیم و تکریم در برابر حداد عادل و ابراز ندامت و عذر تقصیر از سایر اشخاص حقیقی و حقوقی ، اما همچنان مرحوم آیت الله هاشمی را مستحق عذر خواهی نداست ، گویی تخریب مرحوم هاشمی برای حفظ صندلی ریاست هنوز از شیر مادر حلال تر است ، هر چند مقام معظم رهبری مکرر بر اتمام پاکی ، خدمات و ویژگی های کم نظیر آیت الله مظلوم تاکید کرده باشند. ۳۰مرداد۹۹

  تعداد بازديدها: 3480
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87005
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.