تاريخ انتشار: 31 تير 1399 ساعت 12:00:42
آمریت شیطانی

✍️اینکه چرا جریانی صهیونیستی پس از قتل های زنجیره ای ، جنایت سیاه علیه دانشجویان خوابگاه دانشگاه تهران ، تلاش برای نابودی وزارت اطلاعات ، فاجعه دستگیری جمعی و شکنجه های قرون وسطاییِ مدیران وزارت اطلاعات که با مرگ عجیب [...] مرحوم سعید اسلامی(معاونت مقتدر امنیت وزارت اطلاعات) در بازداشتگاه و سپس ترور رسمی سعید حجاریان عضو شورای شهر در مقابل ساختمان این شورا [توسط سعید عسکر] اقدام کرد.
✍️اینکه دو مدیر ارشد نظریه پرداز و مقتدر دهه شصت و هفتاد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران چگونه در فهرست مرگ قرار گرفتند ، ضارب و [...] نیز بلافاصله آزاد و به زندگی بازگشتند از جمله موضوعاتی است که حتما هموطنان حاضر در دهه ۱۴۳۰ - ۱۴۲۰ می توانند پس از حذف طبقه بندی و انتشار اسناد محرمانه مراکز سیاسی و امنیتی انگلیس مطالعه و مطلع گردند.
✍️اما این روزها که دو دهه از گرفتاری حجاریان به مشکلات علاج ناپذیر تکلم و تحرک ناشی از ترور می گذرد ، چرا باید تنها دریافت کننده مجوز امر به معروف از ستاد احیاء امر به معروف بی آنکه حتی یک بار شرف حضور در محضر طراح سازمان به فرمایش امام خمینی سربازان گمنان امام زمان (عح) را داشته باشد در توئیتی از اصل و نسب یهودی پدرانش بپرسد!
✍️شاید اقدام مذکور نوع خود تبلیغی یا کلمه رمز آغاز نقشه راه سازمان شکنجه و ترور تغییر شکل یافته دهه هفتاد باشد ، شاید دشمنان قسم خورده اسلام انقلابی یا محمدیِ (ص) امام خمینی (س) حتی از پیکر بی جان سربازانش هم متوحش و لرزانند ، صحنه تکاندهنده پیکر غرق تیر و خون مختار عبید ثقفی در محراب مسجد کوفه به خاطرم آمد که حتی نفس های بریده و خونینش موجب هراس دشمنان تا دندان مسلح و به ظاهر مسلط بود.
✍️اما ایجاد تردید در اصل و نسب چهره های ممتاز یا دارای موقعیت خاص موضوع جدیدی نیست ، چنانکه جریان صهیونیسمی پس از امام خمینی که هندی الاصل نامیدند ، جلال الدین فارسی کاندیدای حزب جمهوری اسلامی برای اولین دوره ریاست جمهوری مقابل بنی صدر را افغانی ، مرحوم سعید اسلامی را قبل از [...] به تازه مسلمانی و یهود زادگی ، مرحوم آیت الله شاهرودی را به محض انتخاب توسط مقام معظم رهبری برای تصدی ریاست قوه قضاییه عراقی و حتی شخص مقام معظم رهبری هم از اتهام سازی تخریبی مصون نبود تا امروز ..... این قصه علیه مومنین ادامه خواهد داشت.
✍️اینکه چرا علیه شخصیت های مختلف اجتماعی و فرهنگی تا مذهبی و سیاسی و غیره اتهام سازی می شود موضوع جدیدی نیست . اولین هدف ترور سیاسی و حذف شخصیت از چرخه فعالیت اجتماعی تا حاکمیتی است ، اما چرا در این روزها جریان تخریبی در صدد جنجال سازی علیه حجاریان ناتوان از تکلم و تحرک و دور افتاده از فعالیت سیاسی حزبی و اثرگذاری است؟
✍️شاید اعطای اولین مجوز آمریت به معروف توسط ستاد بلاتکلیف و بی اثر احیای امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز به قلیان آمدن چنین هیجانی در گیرنده مجوز باشد؟ اما چرا تازه مسلمانی را بد و ناپسند تلقی کردند بی آنکه بفهمند هر مسلمانی بعد از پیامبر(ص) تازه مسلمان است نمی دانند تازه مسلمانی علی الخصوص در روزگار مملو از فرقه های شیطان تا بت پرستی و مذاهب دین گریز و مروج پوچی یک انتخاب عالمانه و مبتنی بر شور و شعور است ، نه مانند امثال دریافت کننده اولین مجوز امر به معروف که فقط از مادر و پدری شهادتین گفته مسلمانی به ارث برده است.
✍️گیرنده مجوز پوچ و ارزش ستیز امر به معروف باید بفهمد از دیدگاه پیامبر (ص) مسلمانی افراد در صورت ابتلا به هر گناه و منکری باقی است الا به دروغ که ناهی قطعی مسلمانی است . قطعا نمی دانند که ایجاد تردید برای آبروی بندگان خدا قطعا ناهی مسلمانی است و جالب اینکه در میان معتقدین به وحدانیت خدا تنها یهودیان صهیونیسم مبادرت به هر عمل کثیف را برای رسیدن به هدف مجاز و لازم می دانند.
✍️ حجاریان را مانند بسیاری دیگر از همراهانش از عوامل گرایش جامعه به افراط گرایی ، اعتدال گریزی ، هنجارشکنی در عالم سیاست ورزی کشورمان می دانم که قطعا قابل بخشش نخواهد بود ، اما تا کنون کسی را ندیده ام که حجاریان را به ناپاکی ، مال اندوزی ، رفاه طلبی ، منفعت طلبی ،  دروغگویی و بسیاری دیگر متهم کرده باشد.
✍️امام خمینی رحمت الله علیه بارها تاکید فرمودند که اسراییل به دلیل رذالت ذاتی و معروفیت به ناپاکی هر گاه بخواهد افراد و کشوری را به آلودگی متهم کنند از ارتباط فرد و کشور مذکور با خود می گویند . حال باید تامل کرد شاید یهودی زادگان غیر مسلمان با انتساب حجاریان به آئین خود در صدد متهم سازی به ناپاکی باشند.
✍️اما ۱۸ تیر کرونایی ۹۹ متاسفانه بدون حضور و بی هیچ حرفی از دانشجوی آزاد اندیش و مومن گذشت . مقام معظم رهبری پس از جنایت سیاه ۱۸ تیر ۷۸ با حضور در دانشگاه فرمودند خدا لعنت کند آنهایی را که دانشجویان و دانشگاه را غیر سیاسی می خواهند. ۳۱تیر۹۹

  تعداد بازديدها: 4013
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86782
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.