تاريخ انتشار: 31 تير 1399 ساعت 11:11:53
روح الله تا خیانت محمود

✍️اینکه مصاحبه گیرنده روح الله زم را بازجونگار می نامند بماند ، اما تبعیض حتی بین متهم به اعدام نیز قابل پذیرش نیست اینکه روح الله زم فرزند حجت الاسلام محمد علی مسئول اسبق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز آموزش عالی سوره از فرصت قرار گرفتن در برابر تلویزیون و تشکر از حکم اعدامش برخوردار شد و سید محمود موسوی مجد از چنین امکانی محروم ماند حتما رفتاری تبعیض آمیز و دور از عدالت تلقی می شود.
✍️این روزها با توجه به تبلیغات منفی فضای مجازی تحت عنوان بازجونگار علیه علی رضوانی کارمند تلویزیون شدت گرفته و بعید است متهم به بازجونگاری در آینده نزدیک بتواند مانند نوباوه ۷۸ ، نجف زاده ۸۸ و ...‌ از شانس اعزام به نمایندگی ممتاز تلویزیون در نیویورک یا لندن ، پاریس ، وین و .... برخوردار گردد ، هر چند بیروت ، دهلی ، قاهره و حتی بغداد هم برای طی ماموریت در نمایندگی تلویزیون قابل تامل هستند.
✍️قوه قضاییه [...] باید متوجه باشد که افکار عمومی با بسیج هشت میلیون همراه در مخالفت با حکم صادره ی اعدام برای سه متهم به تخریب و اغتشاش در اعتراضات آبان ۹۸ منتظر برپایی دادگاه علنی با حضور وکلای متهمان هستند ، ضمن اینکه هنوز پرونده ی جاسوسی و فساد سازمانی امثال سرداران عسگری ، شریفی و یوسفی و سایر مفسدینی از این دست با مهر محرمانه از افکار عمومی پنهان نگاه داشته شده و نمی دانیم افراد مدکور با استقرار در پستهای کلیدی چه خیانت و جنایتی علیه ایران مرتکب شده اند؟
✍️همانطور که آیت الله لاریجانی رئیس قبلی قوه قضاییه [...] در پاسخ به اتهامات انتسابی آیت الله شیخ محمد یزدی رییس اسبق قوه قضاییه تاکید کرد: نمی دانیم مقامات بالادست جاسوسانی از این دست یا حتی مانند موسوی مجد اکنون در برابر کدام بازپرس و قاضی پاسخگوی کور رنگی در برابر فساد آشکار و جاسوسی علیه کشورمان نشستند؟ نمی دانند ایران از ناحیه خیانت جاسوسان عالی رتبه چه میزان آسیب دیده و متحمل هزینه شده است؟
✍️اینکه پرونده های بزرگ خیانت در سکوت رسیدگی و به نوعی به فراموشی اجتماعی سپرده شود ، اما متقابلا حتی سلبریتی های متکی بر محبوبیت گسترده اجتماعی به دلیل ابراز نظر مورد استقبال مردم ناچار از نشستن مقابل دوربین خود و ابراز توبه و پشیمانی باشند یعنی قوه قضاییه هم بر صراط حقیقت و حقانیت نخواهد بود.
✍️اینکه دختر نوجوان ایران که حاج قاسم سلیمانی شهید هم به افتخار ناموس خود می دانست به دلیل کم حجابی از اسنپ پیاده و بعدها شناسایی و به اتفاق خانواده در برابر دوربین تلویزیون از کرده خود ابراز پشیمانی و توبه کند اما پرونده غارتگران دهها هزار میلیارد تومان در ناکجا آباد بمانند یعنی قوه قضائیه هم نمی تواند بر صراط عدل علی علیه السلام باشد.
✍️پس از انکار ابتدایی برپایی تجمع محدود اعتراضی در بهبهان اما دیروز خبر شناسایی و دستگیری عناصر اصلی تجمع اعلام شد ایکاش اهل تجمع بهبهان و آنهایی که هنوز تجمع اعتراضی را راهکار مطالبات اجتماعی - اقتصادی یا به فرمایش[برخی] ائمه جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه حق ابتدایی مردم ایران البته علیه رئیس جمهور و دولتش اعلام کردند هم می توانند نیم نگاهی به شیوه هشتک نه به اعدام در مورد اعتراض هم داشته باشند.
✍️حجت الاسلام رئیسی در بیانات صبح دیروز اعتراض را حق مردم اعلام کرد که چیزی جز قرائت اصل ۲۷ و حداقل ۲۰ اصل قانون اساسی و بخشی از باورهای دینی صریح شیعه علوی نیست ، اما رئیسی باید [...] به صراحت توضیح دهد که اعتراض علیه چه موضوعات و چه مقاماتی مجاز است؟
✍️[...] توضیح دهد اعتراض به کدام بخش از مقامات ، دستگاهها و موضوعات مجاز نبوده و از نظر قوه قضاییه عمل مجرمانه ، اقدام علیه امنیت ملی ، جاسوسی برای استکبار و صهیونیسم و البته تبلیغ و توهین علیه نظام و انکار ضروریات اسلام تعریف می شود.
✍️بیش از هشت میلیون نفر ظرف دو سه روز گذشته در حرکتی غیر برنامه ریزی شده و با باورهای بسیار متمایز مخالفت با صدور حکم اعدام را در قالب هشتک یا عریضه امروزی اعلام کردند . آ[...] قوه قضاییه حتما معنای باور بیش از هشت میلیون نفر به غیر امنیتی بودن اتهامات سه جوان را دریافته است.
✍️آیا قوه قضاییه موظف نیست براساس ابلاغیه اخیر رئیسی اولین دادگاه جرم سیاسی را برای رسیدگی به پرونده اتهامی سه جوان با حضور هیات منصفه تشکیل دهد تا همه بدانیم رسیدگی به اتهام سیاسی در کشورمان به چه معنا و چه کیفیتی خواهد بود؟

  تعداد بازديدها: 2234
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86780
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.