تاريخ انتشار: 27 تير 1399 ساعت 21:59:43
پیشگویی سفیران انگلیسی

فيَنْظُرَ كَيْفَ تَعْمَلُونَ
✍️کیف انگلیسی ساخته مرحوم سید ضیاءالدین دری مجدد در حال پخش است . قسمت دیروز (پنجشنبه) حامل چند نکته بود.
*اول ساسان افسر اطلاعاتی سفارت انگلیس ادیبان را علی رغم تند نویسی و لحن سنتی و مذهبی روزنامه ایران آزاد متعلق به انگلیس می داند.
*نکته دوم جایگزینی ادیبان با شازده در مجلس مفید است.
* نکته سوم وزارت کشور و فرماندار از تقلب به نفع شازده منع شدند.
* نکته چهارم عالیجناب پیرایش مرد علی الظاهر قدرتمند پشت پرده سیاست ایران در برابر افسر اطلاعات سفارت انگلیس تابع ، عاجز و به شدت محتاج است.
* نکته پنجم دکتر ادیبان به سادگی توسط هوشنگ تاجر مسلک که خود عامل ساسان است کشف و نسبت به راه اندازی روزنامه ایران آزاد اقدام و به نمایندگی مجلس می رسد.
✍️دیروز بر حسب اتفاق مطلبی به نقل از کتاب خاطرات سردار حاج محسن رفیقدوست عضو شورای فرماندهی و اولین وزیر سپاه خواندم که می تواند با توجه به جایگاه ویژه حاج محسن در انقلاب اسلامی ، تشکیل و سازماندهی سپاه پاسداران و جنگ تحمیلی بسیار حایز اهمیت باشد.
✍️سردار محسن رفیقدوست در صفحه  ۲۱۹ جلد سوم کتاب برای تاریخ می گویم آورده است: زواوی سفیر فلسطین که با من رفیق است گفت دیشب جلسۀ سفرای مقیم ایران بود بحث انتخابات (۱۳۸۴) ایران شد.
✍️هر کس چیزی می‌گفت یکی می‌گفت آقای هاشمی می‌شود ، یکی می‌گفت قالیباف است ، یکی هم می‌گفت آقای لاریجانی و ... سفیر انگلیس سرش پایین بود چیزی نمی‌گفت از سفیر انگلیس سوال کردیم شما چرا حرف نمی‌زنید؟
✍️سفیر سرش را بلند کرد گفت همه اشتباه می‌کنید رئیس جمهور ایران شهردار تهران است گفتیم او که ثبت نام نکرده؟ گفت خب ثبت نام می‌کند سفیر فلسطین گفت خواستم این خبر را به تو بدهم.
✍️چند روز بعد قبل از اینکه مرحلۀ دوم انتخابات انجام شود زواوی آمد گفت دیشب جلسه سفرا تشکیل شد . قبل از اینکه وارد بحث شویم به سفیر انگلیس گفتیم احمدی نژاد ثبت نام کرد و جزو دو نفر دور دوم شد اما رأی آقای هاشمی بیشتر است اما سفیر انگلیس گفت همان که اول گفتم رئیس جمهور ایران شهردار تهران است.
✍️اما صفحه ۲۲۱ جلد سوم کتاب برای تاریخ میگویم سردار حاج محسن رفیق دوست آورده است: مصاحبه گر مطلبی را از آیت الله مصباح یزدی نقل می کند که فرموده دیشب یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل کرد ؛ قبل از برگزاری مرحلۀ اول انتخابات محضر یکی از علمای اهواز رسیدم ایشان گفته بود شب ۲۳ ماه رمضان در حال احیا، پیش از نیمه شب به خواب رفتم در خواب ندایی شنیدم که فرمود بلند شو برای احمدی نژاد دعا کنید که وجودی نورانی دارند برای احمدی نژاد دعا کردم در حالیکه حتی اسم احمدی نژاد را نشنیده بودم.
✍️نویسنده آورده سردار رفیق دوست گفت حالا شما هم حرف مرا بنویسید هم حرف آقای مصباح را نقل کنید بعد با خنده گفت اما حرف من خواب نبود در بیداری است.
✍️حضرت باریتعالی در ایه شریفه ۱۲۹ سوره مبارکه اعراف فرمود ؛ قَالُوا أُوذِينَا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِيَنَا وَمِنْ بَعْدِ مَا جِئْتَنَا قَالَ عَسَى رَبُّكُمْ أَنْ يُهْلِكَ عَدُوَّكُمْ وَيَسْتَخْلِفَكُمْ فِي الْأَرْضِ فَيَنْظُرَ كَيْفَ تَعْمَلُونَ [قوم موسى] گفتند پيش از آنكه تو نزد ما بيايى و [حتى] بعد از آنكه به سوى ما آمدى مورد آزار قرار گرفتيم گفت اميد است كه پروردگارتان دشمن شما را هلاك كند و شما را روى زمين جانشين [آنان] سازد آنگاه بنگرد تا چگونه عمل مى ‏كنيد. ۲۷تیر۹۹

  تعداد بازديدها: 4737
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86748
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.