تاريخ انتشار: 16 تير 1399 ساعت 00:40:50
فریاد هماهنگ

✍️امروز مانند همه چند سال گذشته برخی در داخل و برخی دیگر در کانالهای ضد انقلاب مانند آزادی ، سحام نیوز ، .... و مثلث شیطانی آمریکا ، اسرائیل و عربستان همزمان و همزبان دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران را با عناوینی چون دروغگو ، فریبکار و شریک اقدامات و جنایات تروریستی خطاب کردند.
✍️فریاد کنندگان امروز مجلسی معتقدند ظریف وطن فروش و نوکر دشمنان است و در بازگشت به کشور دروغ می گوید و ضد انقلاب امروز در کانالهای خبری نوشت ظریف مزدور و مال کش جنایات [...] و هموار کننده اقدامات تروریستی مزدوران سپاه قدس است ، نوشتند ظریف جز دروغگویی و فریبکاری در مجامع بین المللی و مشروع نمایی اقدامات غیر انسانی و تروریستی رهبران ایران وظیفه و مسئولیتی ندارد.
✍️اما دکتر ظریف بی هیچ تزلزلی همچنان با افتخار خود را همپا و همراه فرمانده شهید سپاه قدس سلیمانی معرفی می کند و به افتخار از جلسات کاری و هماهنگی هفتگی با فرمانده سپاه عملیات برون مرزی می گوید . کاری که هیچ وزیر خارجه ایرانی و غیر ایرانی حاضر به پذیرش رسمی مسئولیتش نبوده و نیست . اما ضد انقلاب هم امروز مجددا ظریف را عمله سلیمانی اعلام می کند در حالیکه برخی نمایندگان هم ظریف را عمله آمریکا فریاد کردند.
✍️ظریف با کوله باری از تجربه دیپلماسی بهتر از همه می دانست ورود به تیم کاری حسن روحانی و مدیریت فضای یک دهه مذاکره بی حاصل ایران و ۱+۵ به چه معنا است . می دانست که اخذ هر نتیجه در مذاکره پیشاپیش شکست و عدول از ارزشها نام گذاری شده است . می دانست با اخذ هر نتیجه متهم به کوتاهی تا خیانت خواهد شد اما حماقت و توهم خدمت به کشور او را هم وارد میدان نبردی بسیار دشوار با پنج عضو دائمی شورای امنیت و نمایندگی ۲۵ کشور اروپایی و کینه ورزان داخلی کرد.
✍️دکتر ظریف امروز بی هیچ امیدی به تناقض موضع گیری و ارزشهای فریاد زنندگان مجلس با مواضع رسمی و آشکار رهبری اشاره کرد . نمایندگانی که با [...] بی انتها صداقت در کلام رهبری را به دروغگویی ، امانت و خدمت را به خیانت ، شجاعت را به تزلزل و دشمن هراسی و تبسم محمدی و علوی را به دشمن فریبی تعبیر کردند.
✍️دکتر محمد جواد ظریف در مجلس همزبان و همصدای نفاق و مثلث شیطانی آمریکای استکباری ، اسراییل صهیونیسم و عربستان وهابی به شدت تنها بود . شاید تنهایی ظریف ساعات پس از پیروزی کودتای انگلیسی و آمریکایی علیه دولت ملی دکتر مصدق را یادآوری نمود ، کودتایی که علیه دولت مصدق بود و همواره متهم کودتا هم مصدق است . کودتایی که جشن پیروزیش را زاهدی به همراه سفرای انگلیس ، امریکا و برخی قهرمانان مبارزه با انگلیس با ورود به خانه در هم کوبیده مصدق برپا کردند.
✍️دکتر ظریف را کما بیش از جلسات کاری بین دستگاهی در موضوعات ملی و بین المللی سالهای دور می شناسم ، اطمینان دارم دکتر محمد جواد ظریف وزیر کاردان و قدرتمند امور خارجه ایران به خوبی می دانست که با شکست تحقیر آمیز آمریکا در همراه سازی اعضای دائم و غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در تمدید نامحدود تحریم تسلیحاتی ایران که تنها و تنها با استناد ۱۴ عضو شورای امنیت به برجام محقق گردید باید آماده ی انتقامی سخت توسط همراهان و هم صدایان مثلث شیطانی و ادامه داخلی [...] باشد.
✍️دکتر ظریف شاید با ارائه یاد و خاطره حضور قهرمانانه دکتر محمد مصدق نخست وزیر ملی کننده صنعت نفت ایران و کوتاه کننده دست چپاول انگلیس و آمریکا در سخنرانی شورای امنیت علاوه بر تذکر تکرار تاریخ برای مخاطب خارجی به مردم ایران نیز خاطر نشان کرد که داستان غمبار حمام فین کاشان و باغهای خشکیده قلعه احمدآباد مستوفی را خوب می شناسد. ۱۵تیر۹۹

  تعداد بازديدها: 3835
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86669
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.