تاريخ انتشار: 15 تير 1399 ساعت 23:11:59
به بهانه ی فرارسیدن 16 تیر دهمین سالگرد راه اندازی سایت انصارالخمینی(ره)

*با عنایات و توجهات الهی سایت انصارالخمینی (ره) از تاریخ 16 تیر ماه 1389 با انتشار زندگی نامه ی امام خمینی (س) رسما فعالیت خود را آغاز و همچنان به فعالیت های خود ادامه  می دهد.

*توجه و اهتمام ویژه به دیدگاه ها و جایگاه استثنایی و والای حضرت امام خمینی (ره)، بیت مکرّم ایشان و انعکاس اخبار، سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاکله ی اصلی این سایت را تشکیل می دهد

*انتشار و حفظ تاریخچه ی هیئت انصارالخمینی(ره) از سال تاسیس (اردیبهشت 1358) تا کنون، با بهره مندی از اسناد، تصاویر بجا مانده و ثبت خاطرات، از اقدامات ارزشمندی است که در گوشه ای از تاریخچه انقلاب اسلامی میهن عزیزمان رقم خورده است.

*درجِ بهنگام برخی اخبار خاص ، گزارش ها و یادداشت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از مصادیق بهره مندی از بیانات امام راحل است که می فرمایند: " پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. صحيفه امام، ج 15، ص 11 " و همچنین سخنان ماندگار شهید مدرّس را یادآوری می نماید که فرموده اند: "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست"

*تمامی مساعی و تلاش دست اندرکاران این سایت بر این است که همه روزه مطالبی مفید و خواندنی برای کاربران گرامی تهیه نمایند.

*شایان ذکراست در این مدت بالغ بر 32100000 بازدید توسط کاربران عزیز بعمل آمده و در حال حاضر متوسط بازدید روزانه بین 10 تا 15 هزار می باشد که به نوبه ی خود آمار قابل توجهی محسوب می گردد.

*همچنین تعداد 33518  پست در سایت درج گردیده است.

*اطلاع رسانی به موقع ازفعالیت های هیئت و برخی مطالب درج شده درسایت بوسیله ی سیستم پیامک جهت بهره مندی اعضای محترم از دیگر فعالیت های شاخص می باشد.

*همچنین کانال تلگرام هیئت انصارالخمینی (ره) به آدرس fajr57@ همه روزه با بارگذاری احادیث ، روایات و مطالب متنوع در خدممت شما کاربران گرامی است.

*راه اندازی گروه اجرایی هیئت انصارالخمینی (ره) در واتساپ اقدام ارزشمندی است که اخیرا بوقوع پیوسته است

* مقام معظم رهبری می فرمایند: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا درج تصاویر شهدا در اسلاید صفحه ی نخست به مدت یک ماه براساس تاریخ شهادت اقدامی اگر چه ناچیز در همین راستا است.

*انعکاس زندگی نامه و تصاویر دیده نشده ی شهدا و مرحومین هیئت و دیگر چهره های ماندگار از اقدامات قابل بیان می باشد

*این سایت بصورت صلواتی اداره می گردد و گردانندگان آن اجر معنوی و اخروی خود را از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایند

امید است با ارشاد مستمر و مطالب ارزشمند شما کاریران محترم برغنای محتوایی این سایت افزوده گردد "ان شاءالله "

  تعداد بازديدها: 3963
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86667
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.