تاريخ انتشار: 11 تير 1399 ساعت 20:19:32
استکبار ستیزی برجام

✍️سرلشگر محسن رضایی دبیر دائمی مجمع تشخیص مصلحت نظام و نظریه پرداز پذیرش قطعنامه ۵۹۸و مصالحه با صدام در اظهار نظر جدید توئیت کرده شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل نشانی از افول آمریکاست.
✍️چین ، روسیه و کشورهای اروپایی به اتفاق با استناد به برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت عمل آمریکا در ترک برجام ، درخواست بازگشت به مکانیزم ماشه و ادامه تحریم تسلیحاتی ایران را  مغایر با تصمیمات بین المللی و قانونی جمعی دانسته و مورد مخالفت قرار دادند.
✍️البته هنوز پیش نویس قطعنامه آمریکا رسما به رای شورای امنیت نرسیده اما مثلث شیطانی آمریکا ، اسراییل و عربستان هم برای اثبات ضرورت ادامه تحریم تسلیحاتی ایران ناچار از اثبات انحراف ایران از برجام هستند.
✍️اما هنوز سوال درست این است ، چرا عناصر جریان سیاسی کشورمان از روزهای آغاز هوشمندانه مذاکره تا شکل گیری و پیروزی بزرگ دیپلماتیک ایران بی هیچ هراس و پرده پوشی در هماهنگی ، همراهی و همصدایی کامل با آمریکا استکباری ، اسرائیل صهیونیسم و عربستان وهابی از هیچ تلاش شبانه روزی برای شکست برجام دست نکشیدند.
✍️چرا امثال سرلشگر رضایی دبیر دائمی مجمع تشخیص مصلحت ، حتی علی رغم تاکید و استناد مثلث شیطانی آمریکا ، اسرائیل و عربستان و متقابلا مقاومت روسیه ، چین و اعضای اروپایی به برجام همچنان اصرار به همراهی و همصدایی با تلاش ضد ایرانی مثلث شیطانی در تخریب و نابودی سد مقاوم و عظیمی به نام برجام دارند؟
✍️امروز که مثلث شیطانی استکبار آمریکا ، اسرائیل صهیونیسم و عربستان وهابی حتی برای تحریم تسلیحاتی ایران نیازمند اثبات خود در برجام هستند و مقابله جهانی نیز با استناد به همین برجام شکل گرفته است باید مخالفین داخلی که از هیچ تلاش همزمان برای تخریب محور مستحکم برجام ایران فروگذار نکردند در برابر دادگاه مردم ایران قرار گرفته و دلایل همصدایی پنج ساله با مثلث شیطانی امریکایی استکباری ، اسراییل صهیونیسم و عربستان وهابی علیه دستاورد جمهوری اسلامی ایران به نام برجام را توضیح دهند.
✍️شاید مخاطب دکتر محمد جواد ظریف در اشاره به خاطره حضور مرحوم دکتر محمد مصدق نخست وزیر ایران در شورای امنیت سازمان ملل بیش از هر کس مردم ایران باشد ، مردمی که باید پرسشگر دلایل همسویی و همصدایی عناصر قدرتمند داخلی با مثلث شیطانی در تخریب و نابودی برجام بوده و هستند . اینکه همزمان و همصدا با مثلث شیطانی در صدد اثبات خطر غیر قابل پیش بینی نظامی ایران هستند.
✍️دکتر محمد جواد ظریف هم شاید چون دکتر مصدق در صدد بیان این مهم بود که عناصر مدعی پرچمداری مبارزه با استعمار انگلیسی و آمریکایی و غارتگری روسی با کدام منطق مقابله با دستاورد ملی را ضروری می دانند ، چرا با مثلث شیطانی به مثابه دو لبه قیچی شدند؟ ۱۱تیر۹۹

  تعداد بازديدها: 4125
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86639
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.