تاريخ انتشار: 07 تير 1399 ساعت 23:45:28
دعوت به شورشگری

✍️فراموش نمی کنیم که دنباله نفاق در آغاز حرکت اعتراضی مشهد سال ۹۷ چگونه از تریبونهای رسمی تا مطبوعات ویژه یا صحن مجلس تلاش کردند تا واقعه ی مشهد حداقل اعتراض به حق مردم علیه عملکرد دولت [...] حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور معرفی کنند.
✍️حرکتهای اعتراضی که با گسترش سریع به تهران و سایر نقاط و ورود به مرحله هدفگیری نمادهای حاکمیتی به شورش و خرابکاری عوامل و عناصر نفوذی دشمن و ضد انقلاب تعبیر و قابل پیگرد و برخورد تعبیر شد.
✍️شرایطی که بی هیچ تغییری در اعتراضات بنزینی آبان ۹۸ تا حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نعل به نعل و با هدف هدایت اعتراض علیه دولت در حال تکرار  بود که با پذیرش مسئولیت عالی تصمیمات حکومتی و برخورد صریح مقام معظم رهبری فروکش و تمامی ارکان ناچار از پذیرش تعبیر یکسان از شرایط شدند.
✍️دبیر دائمی مجمع تشخیص مصلحت نظام سرلشگر محسن رضایی روی سخن اخیر توئیت کرد: مردم مطمئن باشند با کنار زدن هواداران آمریکا و مدیریت محفلی و وارداتی در اقتصاد پول ملی ما قویترین پول منطقه خواهد شد.
✍️رئیسی رئیس قوه قضائیه هم در گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد نباید طرح  مسئله‌ نسبت به یک شخص را به مخالفت با امنیت کل کشور و کل نظام سرایت دهیم ، مسئله اعتراض به من و یا یک قاضی یا نسبت به یک وزیر اعتراض به‌ کل نظام تلقی نمی‌شود.
✍️سایت الف نزدیک به جریان فکری کیهان بلافاصله نوشت: پیرو همین صحبت رئیس قوه قضا باید گفت یکی از نارضایتی‌های مردم ناخشنودی از عملکرد برخی مسئولان و مقامات اجرایی مثلاً در یک اداره یا یک شهر است مدیرانی که هرگونه ابراز نارضایتی زیردستان خود را بلافاصله خاموش می‌کنند یا برچسب امنیتی به آن می‌زنند.
✍️الف برخلاف دیدگاههای علمای نظریه پرداز این جریان فکری که حتی سوال از رهبری و حاکم دینی را مخالفت تعالیم اسلامی می دانند  با بازگشت به نامه امام علی علیه السلام به جناب مالک اشتر تاکید کرد: امیر مؤمنان (ع) با اینکه معصوم بودند اما همیشه خود را هم‌ ردیف مردم به‌ حساب می‌آورد و به والیان خود نیز همین دستور را می‌داد.
✍️آیت الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد مانند امثال امام جمعه کرج که یکی از مشوقین آغاز اعتراضات زمستان ۹۶ مشهد علیه رئیس جمهور و دولت بودند هم طی روزهای گذشته شاید با نیت همان روزها تاکید کرد: عامل فساد در کشور ساختارهای فاسد پرور و فسادساز در جریان اجرایی کشور است ، در نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران دزد پرورش پیدا می‌کند . ساختار دستگاه‌های نظارتی ما نظام درستی نیست.
✍️معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور هم در برنامه شبکه ۱ پنج شنبه تلویزیون اظهار می کند: دولت مخالف تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
✍️اینکه چرا جریان قدرتمند سیاسی کشور در ماههای انتهایی ریاست دولت به صراحت به اعتراض خیابانی فرا می خواند یا تلویزیون با پوشش مشفقانه اخبار منتخب اعتراض و شورش خیابانی برخی شهرهای آمریکا ، خواسته یا نادانسته عملا در حال آموزش و ترویج اهداف قابل دسترس یا اقدامات موثر مانند نابودی نمادها و ایجاد مناطق خودمختار است باید قبل از وقوع حوادث  تلخ و انتساب به دشمن مورد تامل ، تذکر و برخورد قرار گیرند.
✍️ایکاش نتیجه این همه مجاهدت و تلاش به تکرار جوانی پر انگیزه با نیتی خاص اما در قبای سربازی مخلص و فداکار به نام احمدی نژاد که روزی هم شان پیامبران دانستند و روزی مستحق لعن و نفرین ابدی نرسد ، روزهایی که به غلط روسای سه قوه را یکدست و همراه می پنداشتند.

  تعداد بازديدها: 4339
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86616
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.