تاريخ انتشار: 21 خرداد 1399 ساعت 22:55:03
آیا آیت الله علم الهدی از امامت جمعه مشهد کناره گیری کرده است؟

اخیراً شایعه ای مبنی بر کناره گیری آیت الله علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس در حال نشر است و حتی از برخی افراد هم به عنوان جایگزین نام برده می شود.

خبرگزاری «حوزه» - مشهد مقدس، اخیرا شایعاتی مبنی بر کناره گیری آیت الله سید احمد علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس در حال نشر و گسترش است.

البته این اولین باری نیست که این گونه شایعات مطرح می شود و حتی اخیرا از گزینه‌های مبنی بر جایگزینی آیت الله علم الهدی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس هم نام برده می‌شود.

در همین راستا خبرگزاری حوزه به منظور بررسی این شایعه، پیگیری‌هایی را انجام داد و حجت الاسلام محمدحسین ایزدی، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما توضیحاتی را پیرامون شایعه مطرح شده، ارائه کرد.

واکنش مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به شایعه کناره گیری آیت الله علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس، اظهار داشت: الآن بنده این خبر را از شما می شنوم و از این اخبار زیاد است و زمانی که بنده به این مسئولیت آمدم که یک سالی می شود، آنقدر این شایعه قوی بود که آقای استاندار از ما پیگیر شد و گفتم «من که مدیر شورا هستم، خبر ندارم».

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی ادامه داد: اینگونه موارد را باید از تهران بپرسید؛ نمایندگان ولی فقیه زیر نظر مستقیم دفتر حضرت آقا هستند، اما من تکذیب می کنم و تا همین لحظه که شما سؤال می پرسید بنده اطلاع و خبری ندارم.

وی افزود: استان خراسان با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بنده فکر می کنم در این موقعیت شخصیتی نظیر آیت الله علم الهدی یا نداریم و یا کم داریم؛ با توجه به شناختی که بنده از نزدیک با ایشان دارم مدیریت و اشرافیت ایشان و جهاتی که وجود دارد کم نظیر هستند. طبیعی است که با توجه به ویژگی‌های خاص ایشان، یک عده ای هم ساکت و  بیکار نمی نشینند.

  تعداد بازديدها: 1749
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86496
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.