تاريخ انتشار: 20 خرداد 1399 ساعت 23:47:00
كفَى بِاللَّهِ وَكِيلًا

✍️سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری هفتگی اعلام کرد: سید محمود موسوی مجد جاسوس سیا و موساد در سپاه قدس که محل و زمان تردد و استقرار قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن گذاشته بود با تایید حکم توسط دیوان عالی در شرف اعدام است.
✍️اما چند ساعت بعد مرکز رسانه‌ای این قوه با صدور اطلاعیه اظهار کرد حکم اعدام سید محمود موسوی مدتها قبل از شهادت سردار سلیمانی صادر و ارتباطی با ترور فرمانده سپاه قدس توسط آمریکا ندارد . بهرحال اعلام رسمی مذکور و این انکار غیر رسمی مبهم از اهمیت و سقوط اعتماد اجتماعی نمی کاهد.
✍️اینکه جاسوسان سیا و موساد چطور سازمان نظامی سپاه قدس که حتی برای همکاران سپاه ماهیتی محرمانه دارد نفوذ کرده اند سوالی بسیار جدی و اساسی اما مانند تمام مراکز نظامی جهان شدنی است که مقامات و مسئولین ساحفا و اطلاعات سپاه و سپاه قدس باید پاسخگو باشند . چنانکه مدتی پیش از یک وزیر دولت رژیم صهیونیستی به عنوان عامل نفوذی ایران نامبرده شد.
✍️اما شاید سوال مهمتر این است که سلامت تصمیمات نظامی با چه معیار و شاخصه ی مشخصی قابل اثبات است؟ چگونه می توانیم از عدم مداخله جاسوسان سیا ، موساد و ..... مانند سید محمود موسوی در تصمیم سازی و اقدامات بسیار حساس نظامی مانند ترور جمعی تیم عالی رتبه موشکی به ریاست شهید تهرانی مقدم یا در معرض ترور قرار دادن سردار سلیمانی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافری اوکراین اطمینان حاصل کنیم؟
✍️آیا اعلام خبر کوتاه ، مبهم ، بدون توصیح و ذکر سابقه و بلافاصله انکار شده قوه قضاییه در مورد تایید حکم اعدام سید محمود موسوی به اتهام جاسوسی برای سازمانهای جاسوسی سیا آمریکا و موساد اسرائیل برای اقناع نخبگان ، کارشناسان و جامعه کافی است؟ چرا باید برای کشف بخشی از واقعیت خیانت به ایران با پنهانکاری و مبهم گویی مراکز مسئول به مجاری غیر خودی و بیرونی هدایت شویم؟
✍️آیا افسانه انتقال یک کانتینر اسناد محرمانه هسته ای و موشکی از مراکز نظامی حفاظت شده به اماکن عادی و تقدیم به دشمن را با توجه به داستان مشابه عملکرد امثال سردار شریفی قائم مقام شهردار تهران ، سیف معاون اقتصادی در اطلاعات سپاه و سید محمود موسوی جاسوس محکوم به اعدام نمی توان باور پذیر دانست؟
✍️آیا با افشاء لانه کردن مفسد بزرگ قضایی در محدوده اعتماد ویژه روسای قوه قضاییه یا نفوذ جاسوس سیا و موساد تا لایه های مطلع از فعالیت سردار فرمانده سپاه قدس نباید بسیاری از مسئولین ذی ربط در صدد اصلاح الگوی فعالیت و بازگشت به انجام وظایف صرف سازمانی باشند؟ آیا وقت این نیست که بسیاری فعالیت در حوزه غیر مرتبط مانند دنیای سیاست را به اهلش واگذار و با تمام توان سلامت قضایی و نظامی مقتدر و سرباز مردم را محقق کنند؟
✍️تلاش برای کشف یک خبر مثبت در میان سیل اخبار منفی و دلهره آور روزانه بسیار دشوار و گاه ناشدنی است در عین حال براین باوریم که فرمود وَلِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ وَكَفَى بِاللَّهِ وَكِيلًا  ۲۰خرداد۹۹

  تعداد بازديدها: 5727
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86486
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.