تاريخ انتشار: 06 خرداد 1399 ساعت 23:30:00
متشکرم ایران

✍️پنج سوپر تانکر ایران حامل چند صد میلیون تن مواد سوختی در ۲۰۲۰ علی رغم تحریم ، محاصره و تهدید رسمی مقامات سیاسی و نظامی آمریکایی بدون اسکورت ناوگان نظامی کشورمان به سمت ونزوئلا حرکت و بدون توجه به تحریم و محاصره آمریکا در بنادر پالایشگاهی این کشور پهلو گرفته و در حال تخلیه مواد سوختی هستند.
✍️ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان پس از آغاز تهاجم و محاصره همه جانبه علیه مردم یمن در اقدامی تحریک آمیز در ۲۰۱۵ با اخطار جنگی ناوچه های سعودی مانع از ورود کشتی باری ایران شاهد حامل ۲۵۰۰ تن مواد غذایی کمک اهدایی هلال احمر به سمت بنادر صنعا شدند ، لذا ایران شاهد ناچار با تغییر مسیر در بندر جیبوتی پهلو گرفت.
✍️حرکت کشتی باری ایران به سمت بندر حدیده یمن در ۲۰۱۵ و پنج سوپر تانکر کشورمان به مقصد بنادر  پالایشگاهی  ونزوئلا  در ۲۰۲۰ حامل یک پیام روشن سوی جمهوری اسلامی ایران به جهان است  ،ایرانی که به دلایل معقول در ۲۰۱۵ حتی در برابر اتئلاف نیم بند نظامی منطقه به سرکردگی عربستان مصمم به پاسخگویی تعدی به کشتی ایران حامل مواد غذایی شاهد نبود در ۲۰۲۰ برای عبور پنج سوپر نفتکش از خط محاصره و تهدید نظامی آمریکا در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان ضرورتی به اعزام ناوگان نظامی و حتی اعلام هشدار نظامی نمی بیند.
✍️پس ما نیز می توانیم و باید هم زمان و هم زبان با نیکلای مادورو رئیس جمهور و مردم ونزوئلا با غرور تمام فریاد کنیم متشکریم ایران که علی رغم مقابله مستمر با تحریم های همه جانبه ، مدیریت موفق مهار و کنترل ویروس جهانی کرونا ، مشکلات اقتصادی و برخی دیگر از مشکلات توانستید در نهایت اقتدار با عبور پنج سوپر نفتکش از محاصره آمریکایی علیه ونزوئلا علاوه بر شکست محاصره و تامین نیاز منابع نفتی این کشور به رفع نیازهای منابع ارزی و طلای کشورمان نیز اقدام کنید.
✍️متشکریم ایران که طی پنج سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ تصمیمات و اقداماتی داشتید که امروز حتی آمریکا در کنار مرزهایش معترض کاروان سوپر نفتکش های عول پیکر  محاصر شکن نیست.
✍️ملوانان و کارکنان بندری ونزوئلا با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در بنادر مقصد سوپر نفتکش های ایرانی این پیروزی را جشن گرفته و به کاروان مقتدر ایران خوشامد گفتند.
✍️اگر چه از ۹۸ بسیار سخت و بعضا دردناک گذشتیم اما در آستانه ۹۹ با مدیریت ملی کرونا ، شکست مقتدرانه محاصره ونزوئلا و تامین همزمان نیاز این کشور به سوخت و البته نیاز ایران به فروش مواد نفتی و تامین مستقیم منابع مالی و .... می توانیم در ادامه ۹۹ نیز با همتی ملی انتظار دستیابی به شرایط  مطلوب تری را داشته باشیم.
✍️بنابراین ما نیز ضمن شکر گذاری در پیشگاه حضرت باریتعالی همصدا با مقامات و مردم ونزوئلا فریاد کنیم ایران از این سربلندی و اقتدار سپاسگیزاریم.

  تعداد بازديدها: 4368
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86378
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.