تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1399 ساعت 23:29:36
چند نکته

✍️یونس حبیبی نوحه خوان معروف قطعه یا ابا عبدلله الحسین در نوجوانی با عامل شیمیایی جانباز و امروز در سن ۵۳ سالگی و پس از تحمل بیش از ۳۵ سال درد و رنج عوارض شیمیایی به شهادت رسید.
✍️امروزه با کرونا متاسفانه بخشی از مردم مبتلا ، خانواده و کادر درمانی کشور از نزدیک با اندکی از درد و رنج دائمی جانبازان شیمیایی که در نوجوانی و بی هیچ مسئولیتی برای دفاع از کشور به جبهه شتافتند آشنا شدند.
✍️نوجوانانی که پس از تنهایی در جنگ باید غریبانه اجحاف و رفتار ناجوانمردانه بسیار از مراکز و مسئولین را تحمل و ذره ذره سوخته و در جوانی به پیری می رسیدند.
✍️کرونا که آمد در برابر حجم نیازمندی ها هیچ نداشتیم اما با تلاش همگانی در کمترین زمان ممکن خدا را شکر همه چیز برای همه محیا است . اراده و تلاشی که هرگز برای رفع نیازهای درمانی و بهداشتی جانبازان شیمیایی و البته سایر جانبازان هرگز دیده نشده و قطعا نخواهد شد ، یونس هم راهی دیار باقی شد تا عرق شرم هرگز از پیشانی بی خیالی و بی همیتی بسیاری پاک نشود.
✍️افرادی در اقدامی غیر شرعی و غیر قانونی تصویر یکی از بانوان پیش کسوت هنرپیشه را در میهمانی جشن عروسی فرزندش که مدتها پیش در کشور آمریکا برگزار شده بود منتشر کردند ، افراد و رسانه هایی هم فورا با بی اخلاقی در صف تحقیر ، توهین ، فحاشی و تهدید خانم بازیگر قرار گرفتند.
✍️صفحه اینستا گرام امیرحسین مقصودلو(تتلو) با شکایت سازمان های حقوق بشری و مدافع حقوق کودکان و ...  به دلیل دعوت از دختران نوجوان ایرانی ساکن ترکیه به فساد و فحشا از دسترس خارج شد.
✍️متاسفانه هیچ یک از مهاجمین و فحاشان علیه خانم بازیگر مایل و حاضر به حمله علیه حیوان فاسق ، مرتد و ملحدی به نام امیرحسین مقصودلو(تتلو) نشدند.
✍️برخی معتقدند تکرار نام فاسق مرتدی به نام امیرحسین مقصودلو(تتلو) می تواند یادآور میزبانی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی ریاست قوه قضاییه در ایام انتخابات ۹۶ از تتلو و برپایی مراسم تکریم از تتلو با حضور چهره های شاخص اصولگرا مانند مهندس ضرغامی ریاست سابق صدا و سیما ، عضو مجامع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی ، حجت الاسلام رسایی نماینده شاخص اصولگرای مجلس هفتم تا نهم ، طالب زاده موسس و دبیر دائمی جشنواره عمار و ... در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی باشد.
✍️مهندس میرسلیم کاندید گروه موتلفه در انتخابات ۹۶ و یکی از مدعیان کسب ریاست مجلس یازدهم طی مصاحبه ۱مرداد ۹۶ با روزنامه آفتاب اظهار کرد عملکرد قالیباف در شهرداری تهران را قبول نداشتیم اما در دوره رقابت انتخاباتی انتقاد و افشای مفاسد مالی شهرداری تهران را به مصلحت نمی دانستیم ، البته اگر کار به رقابت من و قالیباف در دور دوم می رسید فساد مالی شهرداری قالیباف را افشا می کردیم.
✍️براساس دستورالعمل ابلاغی دولت از این پس به حساب مراکز دولتی سود بانکی تعلق نخواهد گرفت . مثل حساب وزارتخانه ها ، شرکت های عمومی ، شهرداری ها یا امثال ۶۱ حسابی که به نام رییس قوه قضاییه افتتاح شده بود که در دور اخیر و پس از افشاگری های سال های گذشته به ۵ حساب کاهش یافت.
✍️اقدام مذکور حتما برای حذف یکی از روندهای غلط و بسیار مفسده ساز ساختاری مفید و در عین حال باید بدون فوت وقت ، تکلیف سودهای عظیم بانکی حاصله و متعلقه به سپرده و گردش مالی بودجه و ذخایر مراکز و افراد دولتی و عمومی مشخص گردد تا در آینده نزدیک و بروز مشکلاتی از این دست کلیت دستورالعمل قابل تقدیر با یک تبصره و تک ماده ای ناقابل به ناکجا آباد فرستاده نشود.

✍️یامین‌پور عضو دانشگاه امام صادق ، دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دفتر رئیس جمهور سابق احمدی نژاد ، ... و مجری برنامه جنجالی جهان آرا شبکه افق که در انتخابات وارد برخی لیست ها نشده و حالا شاید جایگزین مرحومه خانم رهبر شود ، اظهار کرد رائفی‌پور ، علیزاده و صدها نفر دیگر که به عنوان کارشناس در برنامه تلویزیونی جهان آرا (منتقد دولت) شرکت داشتند همگی توسط یکی از نهادهای امنیتی مرتبط با شبکه‌ افق معرفی و مهمان برنامه بودند. ۷اردیبهشت۹۹

  تعداد بازديدها: 3256
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86109
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.