تاريخ انتشار: 27 فروردين 1399 ساعت 22:56:10
متهم کیست؟

✍️چرا در شرایطی که می توان برای جرایمی نسبتا نازل و کم اهمیت مالی در شهرداری اهواز ۱۰۰ کیفر خواست صادر و روانه دادگاه کرد باید همچنان پرونده آقای شریف قائم مقام قالیباف شهردار اسبق تهران یا طبری عضو کلیدی دفتر رئیس قوه قضاییه که بنابر ادعای قوه قضاییه در حال رسیدگی است خبری نیست؟
✍️رئیس قوه قضاییه که علی الظاهر باید بدنبال اطمینان از پیگیری دستور ابلاغی ایام کرونا به دادستان ها باشد این روزها براساس گزارش تلویزیون در جلسات ریز و درشت مدیریت کرونا با دستگاه های اجرایی و نظامی حضور داشته و مشغول توصیه های مدیریتی است در حالیکه بنابر دستور رئیسی مقرر بود آقایان دادستان با هر شایعه پراکنی و دروغ گویی در ایام کرونا بدون فوت وقت و به شدت برخورد کنند.
✍️وفا آذر رئیس دیوان محاسبات مجلس در گزارش رسمی دولت را متهم به گم کردن ۴.۷ میلیارد دلار از بودجه ۹۷ کرده است یعنی با ارائه گزارش در مجلس که مستقیما از طریق رادیو پخش می شد مدعی است مبلغی حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی کشور گم یا صرف خرید و واردات غذای سگ ، گربه ، نخ دندان ، چوب بستنی ، تشک و ... شده است.
✍️رئیس جمهور در جلسه چهارشنبه ضمن گلایه از رئیس دیوان محاسبات گزارش مذکور را نادرست و درخواست اصلاح و پرهیز از تشویش اذهان عمومی را کردند.
✍️رییس دیوان محاسبات که توسط رییس مجلس انتخاب و منصوب می شود ، اینکه در روزهای پایانی کار مجلس با هدف کسب رضایت و ماندگاری در صدد جلب رضایت روسای احتمالی ضد دولت آتی مجلس است یا برای رضای خدا به بیان واقعیت پرداخته مانند گلایه و ادعای رئیس جمهور بر کج فهمی عادل آذر رییس دیوان محاسبات در تشویش اذهان باید مورد بررسی قرار گیرد.
✍️نکته مورد نظر این مطلب خطاب به رییس قوه قضاییه است که چرا دستور بررسی فوری تخلف رییس دیوان محاسبات یا دولت را صادر نکرد؟ آیا قوه قضاییه مقتدر و آزاده ، کاری جز دستگیری و مجازات متهمان بسیار کلیدی ندارد؟ دادستان کل کشور در برابر ادعای گم شدن یا واردات ۷۰ هزار میلیارد تومان غذای سگ و گربه مگر مدعی العموم نیست؟
✍️چرا عادل آذر رئیس دیوان محاسبات علی رغم گذشت چند سال از افشاگری و انتشار گزارش های گنگ و بی حاصل همچنان در برابر موضوع حساب های رئیس قوه قضاییه سابق خاموش بوده و هستند؟ رئیس قوه قضاییه سابق با استناد به کدام مواد قانونی نسبت به افتتاح حساب ها و وجوه در اختیار مردم را که نمی دانیم یک میلیارد یا ... تومان بوده را در آنجا سرمایه گذاری و سود حاصله را خارج از تمام مواد قانونی دیوان محاسبات هزینه کردند.
✍️آیا رئیس دیوان محاسبات در آستانه تغییر ترکیب مجلس به نفع منتخبین در صدد ایجاد بهانه برای فراموشی نتایج مبهم مفاسد ۳ ، ۸ ، ۱۲ و ...‌ هزار میلیاردی تا ثامن ۳۰ هزار میلیاردی و بانک سرمایه و .... دوران محمود احمدی نژاد و متحدین و حامیانش نیست؟
✍️قوه قضاییه باید مشخص کند در پرونده ادعای گم شدن یا واردات ۷۰ هزار میلیارد تومان غذای سگ ، گربه ، نخ دندان ، تشک و ....  رئیس دولت ، رئیس سازمان برنامه و رئیس بانک مرکزی به عنوان حیف و میل کننده بودجه عمومی یا رئیس دیوان محاسبات متهم می باشد ؟
✍️رئیس دیوان محاسبات چرا گزارشی در مورد پرداخت های فوق نجومی به مجریان و بازیگران خاص ارائه نمی دهد ، مگر دانستن حق مردم نیست؟ چرا از قرارداد به قول برخی کارشناسان ترکمنچای توسکا در صدا و سیما سخن نگفته و همچنان خاموش است؟ ۲۸فروردین۹۹

  تعداد بازديدها: 3270
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86037
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.