تاريخ انتشار: 23 فروردين 1399 ساعت 16:45:43
سردار غیب پرور تا سردار ضرغامی

✍️مدتی پیش برخی دختران تحت عنوان کشف حجاب یا هنجار شکنی و توهین به حجاب با برخورد انتظامی و قضایی روبرو تا تحمل حبس و زندان پیش رفتند.
✍️تلویزیون حتما قصد عبرت آموزی و پرهیز از زمینه سازی بروز تظاهر و ریاکاری را ندارد تا مردم هر از گاه با مشاهده رفتار دوگانه یا به ادبیات سیاسی  برخی مدیران تا مجریان به شهرت رسیده همچنان در حیرت و باور ناپذیری پند آموزی ریاکارانه و متظاهرانه این دستگاه عریض و طویل متصل به بودجه عمومی بمانند.
✍️اما برای مجری خانم برنامه به خانه برمی گردیم آبادان که میهمان برنامه مشابه تهران روی آنتن که در ساعت ۹ صبح شنبه نیز بازپخش داشت پوششی انتخاب شده بود که اگر کشف حجاب نیست قطعا بدترین شکل توهین به حجاب از نوع چادر محسوب می شود که ایکاش مدیران عالی تلویزیون روزی قادر به فهم این جنس از هنجار شکنی باشند.
✍️سردار شریف سخنگوی سپاه هر چند بدون فوت وقت سخنان انتقادی سردار غیب پرور فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج را مواضع شخصی و فارغ از دیدگاه و جایگاه سازمانی اعلام کرد.
✍️سردار شریف مشخص نکردند با ماهیت و محتوای سخنان سردار غیب پرور در فساد گستری صدا و سیما همسو نیستند؟ یا سرداران سپاه پس از عزل یا اتمام دوران ریاست ، دیگر حتی در خصوص مسائل مفاسد اخلاقی حق اظهار نظر ندارد؟
✍️اخیرا علاوه بر سردار غیب پرور دیگران هم به ناتوانی مدیریت عالی تلویزیون و البته توسکا زدگی این سازمان معترض و انتقاد داشتند هر چند مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان از عملکرد صدا و سیما در همراهی با ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیر کردند که حتما می تواند در جای خود مورد ارزیابی و قدردانی قرار گیرد.
✍️البته چقدر مناسب بود که امثال سردار غیب پرور که در پیام ارسالی مدعی ارایه تذکرات به لحظه و مستقیم به مدیران عالی تلویزیون بودند حداقل برای یک بار از بی حرمتی و تحقیر تلویزیون ، مشخصا در همان سریال علیه رئیس جمهور منتخب مردم و ریاست عالی مبارزه با کرونا گلایه و اعتراض می کردند.
✍️مقام معظم رهبری در پاسخ به دیدگاه انتقاد برخی حاضرین ملاقات دانشجویی حداقل در دو سه نوبت به صراحت فرمودند که معظم له براساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی صرفا ریاست صدا و سیما را انتخاب و منصوب می کنند و دخالتی در جریان کار نداشته و خود منتقد دائمی بخشی از عملکرد سازمان هستند.
✍️شورای نظارت بر صدا و سیما متشکل از نمایندگان تام الاختیار سه قوه نیز بارها و در ادوار مختلف تاکید کردند که شورا از جایگاه لازم برای اصلاح روند کاری سازمان برخوردار نیست . مجلس و شورای نگهبان نیز  در ادوار گذشته نظارت و بررسی عملکرد سازمان را صرفا با کسب مجوز از رهبری اعلام کردند ، موضوعی که مانع از ورود سایر دستگاه های نظارتی هم می شود.
✍️سردار غیب پرور به صراحت تاکید کرد که قبلا نیز بارها به محض مشاهده اشکال در برنامه ها مستقیما جهت اصلاح تذکر داده اند ، نکته کلیدی که شاید به دلیل اهمیت بدون فوت وقت مورد اعتراض و انکار سردار شریف قرار گرفت.
✍️عسگری رئیس صدا و سیما در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در پاسخ به انتقاد رئیس جمهور ، رئیس شورای عالی امنیت ملی ، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و در دفاع از عملکرد صدا و سیما تاکید کرد: اولا که این سازمان افکار عمومی کشور را مدیریت می کند ثانیا امکان تبلیغات رایگان فروشگاه های دیجیتالی در دوران کرونا را نداریم چرا که توسط توسکا (وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام) شرکت صاحب امتیاز تبلیغات صدا و سیما مورد برخورد قرار گرفته و جریمه می شویم.
✍️اما به یاد داریم که طی سال های اخیر این دستگاه عریض و طویل با صرف هزاران میلیارد بودجه سالانه چگونه با اوج گیری اعتراضات اجتماعی تمام مشکل و گناه را متوجه حضور بالغ بر ۵۰ میلیون ایرانی یعنی بالغ بر ۸۵٪ دارندگان گوشی هوشمند در شبکه پیام رسان تلگرام اعلام و درخواست جرم انگاری حضور در تلگرام را داشتند ، درخواست کارشناسی نشده ای که با استمرار و افزایش حضور مردم در هم شکست.
✍️سردار ضرغامی که بالغ بر ۱۱ سال معاونت و ۱۱ سال ریاست سازمان صدا و سیما را عهده دار بود اخیرا نوشت: تلویزیون باید آلات و ادوات موسیقی را هم پخش کند . اما این روشنفکر امروزی توصیح نداد چرا طی ۲۲ سال ریاست عالی در صدا و سیما و علی رغم روابط گسترده با دفتر ، سپاه و غیره شخصا دستور پخش تصویر آلات موسیقی از تلویزیون را صادر نکرد که حالا و خطاب به عسگری که فاقد روابط مذکور است افاضه می فرمایند؟
✍️ایکاش جماعتی که مدعی ناکارآمدی منتخبین مستقیم مردم هستند حداقل برای یک بار شرافتمندانه شرایط صدا و سیما مورد اعتراض سردار عیب پرور فرمانده سابق بسیج را توضیح می دادند.۲۳فروردین۹۹

  تعداد بازديدها: 2746
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85993
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.