تاريخ انتشار: 15 فروردين 1399 ساعت 22:35:57
حاکمیت توسکا

✍️رئیس صدا و سیما در جلسه دولت مدعی شد این سازمان امروز افکار عمومی جامعه را اداره می‌کند. صدا و سیما از لحظه اول روز بعد از انتخابات برای کرونا پای کار بود و ما واقعا داریم افکار عمومی رو اداره می‌کنیم با چه زحمتی برای صبح تا شب کنداکتور چیدیم.
✍️علی عسگری در اعتراض به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تبلیغ رایگان شرکت های فروش آنلاین مایحتاج عمومی در رسانه ملی که برای کاهش خروج شهروندان از خانه و قطع زنجیره شیوع کرونا ضروری است با اشاره به قرارداد انحصاری تبلیغات صدا و سیما تاکید کرد صدا و سیما توسط توسکا جریمه خواهد شد‌
✍️برخی در داخل و خارج قراداد توسکا و صدا و سیما را تبلور امروزی معاهده چپاولگرانه ترکمنچای بین روسیه و ایران  دانستند، معاهده یکطرفه که روسیه را علاوه بر جداسازی بخش های عظیمی از خاک ایران بر بسیاری از مقدرات کشورمان حاکم کرد. چنانکه رئیس صدا و سیمای کشور براساس قرارداد فی مابین تبعیت از توسکا را اهم بر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا می داند.
✍️براساس اطلاعات مندرج در منابع غیر رسمی که مورد تکذیب قرار نگرفته است شرکت توسعه کسب و کار با مالکیت شرکت هایی ذی نفع مشترک چند لایه در نیمه دوم ۹۶ تاسیس و در زمینه فعالیت های دیجتال اداره می شود شرکت هایی که بنابر اطلاعات مذکور ذیل ستاد اجرایی تعریف می شوند.
✍️طبق گزارش توسکا این شرکت هزینه تامین ۷۹ برنامه تلویزیونی شامل خندوانه ، برنده باش ، کودک شو ، فرمول یک ، نود ، حالا خورشید ، به خانه برمی گردیم ، عصر جدید ، جام جهانی، ماه عسل ، فوتبال‌های داخلی و خارجی و ..... را برعهده دارد ، توسکا برای اولین بار در افشاء وزیر ارتباطات از تقلب در نظر سنجی مسابقه برنده باش بر سر زبانها افتاد ، بعدها عدم تبعیت تبلیغاتی تهیه کننده به عنوان دلیل اصلی توقف نود اعلام شد.
✍️توسکا با مالکیت روبیکا یا ستاره مثلث ها عملا کسب درآمدهای غیر قابل تصور مسابقات صدا و سیما را در اختیار دارد ، درآمدهای فوق نجومی که دست و پا زدن های وزیر جوان بی پشتوانه ی ارتباطات برای افشای ماهیت روند مذکور به جایی نرساند.
✍️وزیر جوان با توجه به ضرورت فاصله گذاری اجتماعی یا قرنطینه عمومی و منع تردد بین استانی و .... و از طرفی لزوم ایجاد شرایط فنی لازم برای سهولت دسترسی مردم به شبکه اینترنت پرسرعت و شبکه های اجتماعی که این روزها بزرگترین سهم و نقش را در آموزش و همراهی مردم بعهده دارند در تلاش برای عمل به وظیفه موفق نبوده ، لذا ناچار به نقش انحصاری صدا و سیما در تملک بی دلیل باندهای گسترده فرکانس ۷۰۰ تا ۸۰۰ اشاره کرد. براساس اظهارات وزیر جوان و معاون وزارتخانه ، مالکیت انحصاری صدا و سیما عملا بزرگترین مانع در مسیر تسریع در خدمت رسانی به مردم و ارجاع به امثال روبیکا می باشد.
✍️نوروز ۱۰۸ سال پیش ، یادآور روزهایی است که قشون روسیه بنابر خواست کنسول روسیه و در مخالفت با مشروطه وارد مشهد شده و حرم مطهر رضوی و مسجد جامع را به توپ بسته و متحصنین در آستان قدس رضوی را به خاک خون کشیدند. روس ها پس از چند روز إشغال حرم حتی خزانه و اشیای قیمتی را نیز به غارت بردند ، همچنین قشون روسیه در محرم سال بعد ضمن برخورد با مشروطه خواهان و مردم تبریز  ۵۴ نفر ازبزرگان مشروطه به اتفاق ثقة‌الاسلام رییس شیخیه را در میدان مشق تبریز اعدام کردند. ۱۵فروردین۹۹

  تعداد بازديدها: 2659
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85940
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.