تاريخ انتشار: 22 اسفند 1398 ساعت 00:18:17
عناد سیاه

* معاندین و بدخواهان ایران اسلامی طی روزهای گذشته نیز بی پروا در صدد ایجاد بدبینی و تردید در عزم و مقاومت استوار و ستودنی مردم و مسئولین پر تلاش ایران در میدان مبارزه شبانه روزی با ویروس کرونا هستند . معاندینی که جز ایجاد یاس و نا امیدی وظیفه و هدفی ندارند.
* کانال معاندی با جعل و تحریف فیلمی کوتاه از حرکت پرشور دسته ای از جوانان موتور سوار غیرتمند بسیجی که با شعر خوانی و سر دادن شعارهای معنوی و استعانت از پیشگاه حضرت باریتعالی در حال طی مسیر هستند به نقل از سفرنامه فریزر جیمز بیلی
سیاح اسکاتلندی نامی نوشته :
با آمدن وبا در شیراز ..... گاه دیده می‌شد چند نفری بیچاره به خیال اینکه با عنصری دیوانه و متجاوز روبرو شده‌اند در کوچه‌ها می‌دویدند و فریاد بر می‌ آوردند این ناخوشی پدر سوخته کجاست؟ جرأت دارد بیاید جلو تا حسابش را برسیم و بکشیمش
* چند روز قبل هم کانال معاند دیگری با  نصب تصویری از حضور چهره های جوان طلبه در بیمارستان های شهر قم نوشته بود مسئولین بهداشتی قدرت ممانعت از ملاقات طلبه ها با بیماران را نداشته و بیماری با ملاقات کننده ها مدام به شهر سرایت می کند.
* اما واقعیت تصویر حرکت صدها گروه مجهز موتور سوار که در هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا و در کنار نیروهای شهرداری ، هلال احمر ، آتش نشانی ، ارتش و سپاه برای ویروس زدایی شبانه شهر تهران در حرکت به سمت محل ماموریت ابلاغی هستند را نشان می دهد . فداکاری بزرگی که بی صدا و آرام طی شبهای دو هفته گذشته در تهران و تمامی شهرهای کشور در حال انجام است.
* این روزها بسیار از خدمات شبانه روزی کادر پزشکی ، پرستاری تا خدماتی مراکز درمانی را شنیده و می بینیم . زنان و مردانی که رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا محسوب می شوند اما در تمام مراکز همچنان نیاز به همیاری و همکاری نیروهای غیر موظف آماده خدمت شبانه روزی مرتفع نشده است م. سئولیت سنگینی که حتما از عهده همه ما خارج است.
* بخشی از پسران و دختران طلبه مدارس دینی قم پس از گسترش بیماری و تعداد افراد مبتلا به کرونا در اقدامی خود جوش و تحت نظر دانشگاه های علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا ، طی دو هفته گذشته در رسته های مختلف درمانی تا خدماتی صرف در بیمارستان ها حضور یافته و تمام وقت در خدمت بیماران و کادر درمانی هستند ، ضمن اینکه با بیانی مملو از امید و ایمان بیماران و کادر درمانی تا خدماتی را جان می بخشند . اقدام فوق العاده ارزشمند و قابل تقدیری که معاندین در صدد تحریف و وارونه نمایی این از خود گذشتگی هستند.
* امیدوارم مسئولین قوه در عمل بتوانند با شایعه سازان بدخواه و سیاهی از این دست که هدفی جز تخریب ایمان ، امید و همدلی مردم و بدبین سازی ملت به مسئولین و خادمین ، علی الخصوص در وانفسای روزهای سخت کرونایی ندارند ، با اشد مجازات برخورد نمایند.

  تعداد بازديدها: 2696
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85712
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.