تاريخ انتشار: 21 اسفند 1398 ساعت 23:57:50
فرصتی برای امتحان قوه قضائیه

* پس از دستور مقابله با شایعه توسط رئیس قوه قضاییه که بلافاصله با دستورالعمل دادستان کل کشور وارد اولین گام عملیاتی شده است ، مجری برنامه تهران بیست ، با جعل خبر علیه رئیس جمهور ، وزیر کشور و دولت دورغ پردازی و آنها را به کم کاری و مسئولیت ناپذیری در مبارزه با کرونا متهم کرد.
* رییس جمهور که ریاست شورای عالی امنیت ملی و ستاد عالی مبارزه با کرونا را نیز شخصا عهده دار است در جلسه امروز هیات دولت ضمن توضیح کم و کیف انجام وظایف رئیس جمهور ، معاون اول و سایر مقامات دولت به صراحت بیان تلویزیون را تحت عنوان دروغ پردازی و شایعه پراکنی که روحیه امید مردم را هدف گرفته مورد انتقاد قرار داد.
* بنابر دستور دیروز رئیسی رئیس قوه قضائیه و دستورالعمل صادره امروز دادستان کل کشور که علی الظاهر بسیار هم به احکام شورای عالی امنیت ملی حساس و معتقدند ، طبعا باید تا این لحظه با سلسله مراتب مدیریت عالی تا برنامه ساز و مجری تحت عنوان دروغ پردازی و شایعه پراکن برخورد و نتایج را به محضر مردم ارائه کنند.
* اعتراض و تاکید صریح رئیس جمهور نسبت به دروغ پردازی و شایعه پراکنی صدا و سیما ، قطعا معیار مناسبی برای عمل صادقانه قوه قضائیه به ابلاغیه خواهد بود . هر چند طی مطلب قبل به صراحت ، مبارزه دستگاه قضایی با شایعه را باور ناپذیر اعلام کردم.
* اما فارغ از سکوت قوه قضاییه در برابر دروغ پردازی و شایعه پراکنی صدا و سیما به نظر می رسد این قوه باید در مورد کم و کیف دروغ پردازی منکرین ورود کرونا به ایران پاسخگو باشند؟
باید توضیح دهند مقامات طب نظامی کشور که متاسفانه منکر ورود کرونا هم بودند به عنوان خاکریز اول شناسایی و مقابله با هر عامل ناشناخته در روزهای ورود کرونا کجا بوده و چه می کردند؟
*  حتما مسنحضرند که مجری دروغ پرداز علیه رییس جمهور و دولت چگونه در برنامه ۲۱ بهمن بخاطر ادای یک کلمه نابجا از سردار فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با چه کیفیتی پاسخ گرفت و دم برنیاورد.
* مطلعند که مدیر ، تهیه کننده ، مجری و بازیگر طنز شبکه قم بخاطر اشاره طنز بازیگر به فرزند جناب آقای حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چگونه در برنامه روز بعد برای اثبات عرض ارادت خود چه ها که کردند تا بخشیده شوند.
* رئیس جمهور منتخب مردم و دولت توسط مجری برنامه تهران ۲۰ مورد توهین و تخریب قرار گرفته است ، رییس جمهور نیز در جلسه دولت به صراحت از دروغ پردازی و شایعه سازی صدا و سیما گلایه کرد حالا این شما و این فرصتی برای امتحان قوه قضائیه.
✍️رئیس قوه قضاییه امروز با حضور در ستاد مبارزه با کرونای تهران اظهار کرد: لازم است جلسات ستاد کرونا بجای هر هفته هر روز تشکیل شود در حالیکه رییس جمهور توضیح داده بود که جلسات ستاد کرونا هر روز به ریاست وزیر و هر شنبه با حضور رییس جمهور برگزار می شود.
اما واقعا رییسی نمی توانست پیشنهاد خود را طی تماس تلفنی به شخص رییس جمهور و غیر رسانه ای عنوان می کند؟ آیا انتخابات ۹۶ نشده است؟

  تعداد بازديدها: 2747
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85710
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.