تاريخ انتشار: 22 بهمن 1398 ساعت 22:40:00
سلفی گیران اعتباری

* شریف سخنگوی سپاه توئیت (۲۰ بهمن) خبرساز سرلشکرجعفری فرمانده سابق سپاه در مورد تقش شهید سلیمانی فرمانده نیروی قدس در مقابله با اعتراضات و اغتشاشات تیر ۷۸ و خرداد ۸۸ توسط قرارگاه ثارالله تهران را تکذیب و تاکید کرد سردار سلیمانی مسئول برون مرزی سپاه بوده و مسئولیت داخلی نداشت.
* سردار جعفری نوشته در ماجرای فتنه ۷۸ و ۸۸ حاج قاسم در صحنه مقابله با ضدانقلاب در کف خیابان بود و اقدامات موثری را برای کنترل نا‌امنی و آشوبها انجام می‌داد ، بار‌ها شاهد حضور او در قرارگاه ثارالله بودیم ، در غبار این فتنه‌ها همزمان در مسائل سیاسی هم با نفوذ خود برای خواص به‌دنبال روشنگری بود.
* آسوشیتدپرس هشتم آبان نوشت در آغاز اعتراض‌های خیابانی عراق ، سلیمانی در جلسه با مقامهای امنیتی عراق ضمن تشریح تجربه کنترل اغتشاش در ایران  رهنمودهایی برای سرکوب اعتراضات عراق به مقام های این کشور داده بود.
* امانی سفیر سابق ایران در مصر نیز اظهار کرد زمانی‌که دمشق توسط نیروهای جبهه النصره (شاخه سوریه القاعده) در آستانه سقوط بود بشار اسد در کاخ ریاست جمهوری حضور داشت . شهید سلیمانی هم در یکی از پروازهای خروجی از دمشق به ایران بود که علیرغم اصرار حاضرین به دیدار اسد به کاخ بازگشت و به اسد گفت اگر می‌ خواهید بمانید ما با تو هستیم و مقاومت می‌کنیم و اگر نمی‌ مانید با ما بیایید . اسد با روحیه مبارزه‌طلبی خود گفت می‌خواهد به اتفاق خانواده مانده و از سوریه دفاع کند که شهید سلیمانی هم تصمیم به ماندن و مقاومت مقابل تروریست‌ها را می‌گیرد.
* سردار شریف در بیانیه تکذیب سخنان سرلشکر جعفری تاکید کرد: مدیریت توئیت جعفری را دیگران عهده دار بوده و سردار از اطلاع کامل برخوردار نیست!
* مدتی پیش سرلشکر صفوی فرمانده اسبق سپاه با دخالت در امور انتخاباتی مدعی شد رای انتخاباتی مردم عامل بروز مشکلات کشور است و باید مردم در انتخاب تجدید نظر کنند.
* حجت الاسلام سعیدی مسئول سابق دفتر نمایندگی در سپاه به صراحت و روشنی بر ضرورت ادامه روند مهندسی انتخابات توسط سپاه تاکید کرد.
* پس از شهادت سردار سلیمانی متاسفانه بسیاری از حضرات در تلاش برای سلفی گیری اعتباری با سردار شهید سلیمانی فرمانده عالی قهرمانان مبارزه با داعش در مرزهای ایران و جهان بوده و هستند . سلفی گیری های شهرت طلبانه که در اغلب موارد هم جز آب به آسیاب دشمن ریختن و هزینه سازی برای کشور و مردم نجیب و مظلوم ایران دستاوردی نداشته و نخواهد داشت.
* ایکاش سلفی گیران اعتباری قادر به درک واقعیت هزینه سازی بعضا جبران ناپذیر ناشی از بازی های شهرت طلبانه برای کشور و اعتبار سوزی برای سردار دل ها را داشتند که چه زیبا در باب شرایط سلفی گیران اعتباری امروزمان فرمود:
دشمن دانا بلندت می کند             بر زمینت می زند نادان دوست
          

  تعداد بازديدها: 2691
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85452
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.