تاريخ انتشار: 21 بهمن 1398 ساعت 23:16:44
بسم‌الله اگر حریف مائی

* روزنامه العربی الجدید گزارش داد: به درخواست رژیم صهیونیستی ولیعهد سعودی اواخر آبان ماه در منطقه نئوم دریای سرخ با نتانیاهو نشستی برگزار و طرفین طرح های ویژه مقابله با ایران و تشکیل جبهه واحد در منطقه را بررسی کردند . یک منبع مصری نیز از تحرکات کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس برای برگزاری یک دیدار علنی اسرائیلی - عربی خبر داد.
* آشکار سازی همسویی برخی دولت های عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی حتما به معنای عدم موفقیت ایران در ایجاد جبهه ضد اسرائیلی کشورهای اسلامی است ، اما نباید از شکل گیری جبهه قدرتمند مسلمانان کشورهای مختلف اسلامی که به محور پر صلابت مقاومت شناخته می شود به عنوان برگ زرینی از موفقیت ایران غفلت کرد.
* اینکه عربستان علی رغم همراه سازی برخی دولت ها و صرف پول و تجهیزات فراوان طی پنج سال گذشته ناچار از اعتراف به استیصال و ناتوانی در برابر انصار الله و مردم بی دفاع یمن است که متاسفانه حتی چون سوریه قادر به کمک مستقیم نیستیم نکته بسیار مهمی است که باید مردم و جوانان کشورمان مورد توجه قرار دهند.
* درهم پیچیدن طومار قدرت نمایی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله در جبهه لبنان و جهاد و حماس در جبهه غزه فلسطین قطعا به معجزه شبیه تر است معجزه بزرگی که توسط مردمی بی دفاع در زمین محقق شد . روزهای کوتاهی که در سال ۱۳۸۱ میهمان حزب الله در بیروت بودم با تجربه دوران دفاع مقدس طی بازدید خطوط مرزی در برابر شور حیرت انگیز جوانان حزب الله و فرزندان فلسطینی درهم شکستگی اسرائیل را مشهود می دیدم.
* طرح معامله قرن ترامپ در گام اول اذعان به شکست و ناکارآمدی طرح های متعددی است که با همین جنجال توسط روسای جمهور قبل آمریکا مطرح و پیگیری شدند اینکه امروز صف بندی دروغین دیروز فرو ریخته و دشمنان دروغین شانه به شانه وحشت و ترس شان را فریاد می کنند یعنی باید بیش از گذشته خود را باور کنیم.
* ماهواره ظفر علی رغم پرتاب بسیار موفق رسیدن به فاصله ۵۴۰ کیلومتری زمین در گام آخر به دلیل نرسیدن به سرعت انتقال دهنده به سرعت ۷۶۰۰ متر در ثانیه در مدار قرار نگرفت . اما اعلام آغاز تولید موتور و پیشرانه موشک های بالستیک با بدنه کامپوزیت و پرتاب موشک رعد ۵۰۰ و بسیاری دیگر غرور آفرین است چنانکه جهرمی وزیر جوان کشورمان با اعتماد به نفسی شایسته نسل های سوم و چهارم انقلاب بر ادامه مستحکم راه تاکید و چه زیبا فرمود که ما ایرانیان توقف ناپذیریم.
* ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است . شاید بسیاری فراموش کرده و جوانترها ندیده و طبیعتا ندانند که در شکل گیری و پیروزی انقلاب همه مردم ایران از هر قشر و سطحی بودند . اعتراض و تحصن در حکومتی ترین دستگاه ها مانند شرکت نفت و رادیو و تلویزیون تا هواپیمایی و نیروی هوایی یکصدا جاری بود . همه گروه سیاسی از چپ ترین تفکرات تا مذهبی ترین اقشار در برکناری و ساقط کردن رژیم شاهنشاهی و پهلوی ، تبعیت از رهبری یگانه و بی بدیل امام (ره) و شکل گیری جمهوری اسلامی همصدا بودند.
* جشن ۲۲ بهمن ۹۴ سفارت ایران در بغداد میزبان بزرگترین دورهمی مقامات و بزرگان عراق بود . شاید هیچ شخصیت عراقی در جشن سفارت ایران غایب نبود . همه یکایک نسبت به جمهوری اسلامی ایران ابراز ارادت داشتند همه ممنون حمایت و مساعدت ایران بودند . البته باید درک کنیم که مقامات سایر کشورها نیز تجمع مذکور را می دیدند و قطعا به تخریب چنین محبوبیت بی نظیری می اندیشند.
* شایعه سازان خناس در آستانه ی طلوع جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ساز اختلاف افکنی کوک و تصور می کنند با اعلام استعفای رئیس جمهور می توانند زمینه یاس و اختلاف را فراهم کنند . غافل از اینکه برپایی جشن بزرگ فجر ایران اسلامی صبح فردا با حضور و سخنان رئیس جمهور محترم و عطر آگینی فضای راهپیمایی با سخنان یادگار سردار دل ها شهید سلیمانی معطر و همدل خواهد بود.
* فردا به یاری خدا و چون تمامی سال ها و بدرقه ی پیکر مطهر سردار سلیمانی همه خواهیم بود . مردم کریم و ثابت قدم ایران فردا با تو دهنی زدن بر دهان اختلاف افکنان خناس که به فرموده مکرر مقام معظم رهبری ، خائن به مردم و ایران هستند یکدل و یکصدا در برابر دشمنان ایستاده ، یاد آوری خواهد کرد.
                                           مائیم و نوای بی‌نوائی      بسم‌الله اگر حریف مائی
            

  تعداد بازديدها: 2643
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85446
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.