تاريخ انتشار: 19 بهمن 1398 ساعت 23:03:55
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

* سخنگوی قوه قضائیه ضمن تکذیب احضار و بازداشت سردار قالیباف شهردار سابق تهران تاکید کرد: در مورد جرائم قائم مقام شهردار و مواردی مانند واگذاری غیر قانونی املاک نجومی و مفاسد تا حیف و میل مالی شهرداری تهران کیفر خواستی صادر و پرونده خاص قضایی تشکیل نشده است.
* فضای مجازی ظرفیت عجیبی است که ممنوعیت دسترسی به گذشته ، سوابق و حقایق را دشوار و گاه غیر ممکن می کند . بهرحال هر هفته ادعا می شود پرونده غیر قابل بیان دوران شهرداری سردار قالیباف چراغ خاموش و پنهان از مردم در حال رسیدگی است در حالیکه پرونده امثال مهدی هاشمی مثل نسخه پزشک باید صبح ، ظهر و شام به اطلاع مردم در آستانه انتخابات می رسید . البته ما هم هرگز تصور نکردیم که چنین عملی خدای ناکرده با هدف تخریب مرحوم آیت الله هاشمی انجام می شود.
* فضای مجازی امروزه پیش نیاز اجتناب ناپذیر شفاف سازی است . شبکه مجازی به یاد می آورد که دادگاه کرباسچی شهردار اسبق تهران در دوران ریاست آیت الله یزدی بر قوه قضائبه و ریاست حجت الاسلام اژه ای در دادگاهی که قاضی و دادستانش یک نفر بود ، به جرایمی چون اهداء تعدادی سکه و چند قطعه زمین به معاونین شهردار چگونه و با چه کیفیتی رسیدگی و البته چگونه مورد انکار افکار عمومی قرار گرفت.
* سردار صلاحی استاندار سابق خراسان ، رئیس سازمان فرهنگی و هنری و مشاور سردار قالیباف شهردار سابق تهران با حضور در گفتگوی ویژه خبری ۱۶شهریور۹۵ شبکه دو در مورد واگذاری زمین و ملک به تعاونی و افراد تاکید کرد: حدود ۲۲۰۰ مورد در منطقه ۱ ، ۲۵۳۳ مورد در منطقه ۲ ، حدود ۳۰۰۰ مورد در منطقه ۵ ، ۱۳۰۰ مورد در منطقه ۸ ، ۹۴۱۶ مورد در منطقه ۲۲ و باقی واگذاری‌ها در سایر مناطق بوده است . همچنین تاکید کرد لیست منتشر شده در رسانه‌های مربوط به ۱۸۳ نفر است که دریافت مسکن ۳۳ نفر از آنها کذب محض است.
* البته یاشار سلطانی اخیرا در نشست خبری مدعی وجود صدها پرونده تخلف و مفاسد مالی و عقد قرارداد در دوران شهرداری سردار قالیباف شد ، که بدون عکس العمل خاصی از سوی قوه قضائیه ، دادستانی و سخنگو  مواجه گردید.
* حناچی شهردار تهران درباره بازپس‌گیری املاک در اختیار غیر گفت: به صورت چراغ خاموش در حال پس‌گرفتن املاک هستیم . کار سختی است آمار املاک در اختیار غیر ۱۴۰۰ باب است که به شورای شهر تهران ارائه شده است و ۱۳۰ ملک دیگر نیز وجود دارد که تاکنون شناسایی نشده بودند.
* پس از اینکه سردار قالیباف مدعی شد وزرای دولت روحانی ساده‌ زیست نبوده و کاسب هستند ، مهندس زنگنه وزیر وزارتخانه متمول نفت پیشنهاد کرد زنگنه و قالیباف قبل از انتخابات دارایی و ثروتشان را زیر نظر سازمان های نظارتی و مردمی مبادله کنند تا مردم بدانند چه جریانی وفادار به آرمان های شهدا و انقلابند.
* سردار قالیباف متولد ۱۳۴۰ با بسیج راهی جبهه شد ، بعدها فرمانده لشکر و با درجه سرداری بیرون آمد . فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم ۷۶-۷۳ ، فرمانده نیروی هوایی سپاه ۷۹-۷۶ و طی دوره همزمان ایرباس در فرانسه و دکتری در تربیت مدرس ، فرمانده نیروی انتظامی ۸۴-۷۹ ، ریاست ستاد تازه تاسیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۸۴-۸۳ ، شهردار تهران ۹۶-۸۴
* مهندس زنگنه متولد ۱۳۳۱ دانشجوی ممتاز کارشناسی ارشد عمران دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه تهران ۱۳۵۶ که در ۱۳۸۵ با رتبه استاد تمام بازنشسته شد . معاون فرهنگی وزارت ارشاد ۶۱-۵۹ ، جهاد سازندگی و پشتیبانی‌ و مهندسی جنگ ۶۲-۶۱ ، اولین وزیر جهاد ۶۷-۶۲ ، وزیر نیرو ۷۶-۶۷ ، وزیر نفت ۸۴-۷۶ ، مجمع تشخیص ۹۰-۷۵ و وزیر نفت تاکنون - ۹۲
* حتما برای همه مردم جالب است که بدانند اموال و دارائی سردار قالیباف دشمن ۴٪ متمول جامعه یا مهندس زنگنه شیخ الوزرا وزارت تاریخ ایران به مردم نزدیکتر است.
* امیدوار باشیم شاید سردار بپذیرد در برابر مردم دارایی ناچیزش را با دنیای پر زرق و برق ادعایی شیخ الوزرای تاریخ ایران در برابر مردم مبادله کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

  تعداد بازديدها: 2628
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85433
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.