تاريخ انتشار: 18 بهمن 1398 ساعت 21:54:41
آزموده را آزمودن خطاست

* کناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در جریان حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ، هواپیمای مسافری ورودی از ایران به مقصد دمشق با ۱۷۲ سرنشین مجبور به فرود اضطراری در پایگاه هوایی حمیمم لاذقیه شد.
* کناشنکوف تاکید کرد جنگنده های اسرائیل اخیرا از وجود پرواز هواپیمای مسافری ورودی به فضای سوریه به عنوان سپر ضد موشکی استفاده می کنند ، نکته مهم اینکه هیچ مقام مسئولی در کشورمان تاکنون نسبت به خبر مذکور عکس العملی نداشته است.
* گزارشگران بدون مرز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن‌ با انتشار گزارشی با ذکر نام افرادی از احضار ۲۱ روزنامه‌نگار در شهرهای مختلف ایران به دلیل افشاء و جریان خبری ساقط شدن هواپیمای اوکراینی خبر داد . متاسفانه در این خصوص نیز هیچ مقام مسئولی در کشورمان عکس العمل خاص و اطلاع رسانی نکرده است.
* علی رغم اینکه هنوز برخی جریانات خبری بیرونی به شدت به استفاده از موضوع تلفات حوادث و تجمعات آبان مشغول و حتما ادامه خواهند داد ، هیچ دستگاه مسئولی حاضر به پذیرش مسئولیت شفاف سازی نیست ، مسئولیت ناپذیری داخلی که قطعا با استقبال جریان سازان خبری بیرونی ، خارجی تا معاند همراه خواهد بود.
* صدیقی امام جمعه موقت تهران با تکرار ادعایی اظهار کرد: اگر دفاع بیرونی از مرزهای کشور نبود تاکنون تکفیری‌ها ، مساجد ما را ویران کرده و پایگاه‌های فرهنگی را از بین برده بودند . اما ضمن تاکید بر ضرورت حیاتی حفظ و گسترش عمق استراتژیک کشورمان در نقاط مختلف جهان هنوز از هیچ مدعی مشابه توضیح مناسب و قابل قبولی ندیدم.
* باید بطور مستد توضیح دهند چرا تصور می کنند اگر به درستی فرای مرزها داعش را زمین گیر نکرده بودیم ، نیروهای مسلح شامل سپاه ، ارتش ، ناجا و مرزبانی ایران توان مقابله و درهم شکستن امثال داعش در خطوط مرزی کشورمان را نداشتند که مدعی شدند باید با داعش در کرمانشاه ، تبریز یا تهران می جنگیدیم؟
* جمعی از فرزندان محترم شهدای معظم ایران اسلامی که با تنظیم نامه سرگشاده خواهان بازپخش برنامه ثریا و جهان آرا شدند مجددا با ارسال نامه به عسکری رئیس سازمان صدا و سیما از بی توجهی این سازمان گلایه کردند بی آنکه توجه کنند فرزندان شهدای معظم بهشتی ، مطهری ، غفاری ، ، دستغیب ، اشرفی اصفهانی ، صادقی و ...‌‌ تا نوادگان امام خمینی سال ها است فاقد صلاحیت تا بازداشت و زندانی هستند.
* حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: هر کس ‌انتخابات را زیر سوال ببرد در جریان جبهه دشمن قرار می‌گیرد‌ که حتما حرف درستی است . شاید به همین دلیل منتقدین وجود شورای نگهبان انحصاری سال ها است مدعی هستند که انکار حق انتخاب در انتخابات توسط شورای نگهبان مهمترین عامل بی اعتباری انتخابات است . چنانکه سردار صفوی و قالیباف اخیرا و به صراحت مشکلات موجود را ناشی از انتخاب مردم اعلام کردند.
* حجت الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی اظهار کرد: بنده در گذشته و در حال حاضر مسئول بخش اروپای المصطفی بوده و هستم . حاضرم سوگند بخورم سطح زندگی بیش از ۸۰٪ - ۷۰٪ مردم اروپا پایین تر از سطح زندگی مردم ایران است . اما نیاز به قسم نبود عباسی حتما می توانست با اعداد و ارقام مراکز معتبر جهانی در خصوص چند شاخص مانند احساس امنیت ، خشونت گرایی اجتماعی ، شادابی ، متوسط درآمد سالانه ، سطح برخورداری از تامین اجتماعی ، آزادی بیان و رسانه ، گستردگی کمی و کیفی بخش خصوصی و ... ادعای مذکور را اثبات کند.
* حجت الاسلام آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری که اخیرا از عدم درخواست تمدید گرین کارتش خبر داده بود در مورد انتشار فهرست واحد برای جبهه اصولگرایی اظهار کرد در چارچوب لیست واحد اصولگرایی جبهه پایداری تاکنون در مورد ۲۲ نفر با شورای ائتلاف به نتیجه رسیده است.

  تعداد بازديدها: 2601
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85428
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.