تاريخ انتشار: 11 بهمن 1398 ساعت 01:08:15
همراهان داخلی نتانیاهو

* پمپئو وزیر خارجه استکبار جهانی اظهار کرد: بسیاری از منتقدان می‌گویند با اقدامات دولت آمریکا ایران به بمب اتم نزدیک‌تر شد ، اما واقعیت این است که ما مانع آن می‌شویم برجام یک کلاه‌برداری بزرگ بود.
* ترامپ و نتانیاهو نیز سه شنبه در مراسم رونمایی از طرح معامله قرن تاکید کردند خروج از برجام بعنوان وحشتناک ترین پیمان جمعی که تاکنون آمریکا را گرفتار کرد نامیدندنام بردند.
* همان روز متاسفانه گروهی نگران ، کم اطلاع ، بازی خورده ، فریب خورده یا همراه و هم خوان نتانیاهو بی هیچ مجوزی در اقدامی خودسرانه و غیرقانونی به سادگی و بدون منع پلیس در محوطه وزارتخارجه تجمع و علیه وزیرِ به فرمایش مقام معظم رهبری متعهد ، متدین ، شجاع و آگاه کشور به دلیل انعقاد پیمانی که ترامپ و پمپئو استکباری ، نتانیاهو صهیونیسم و بن سلمان وهابی را تا حد انفجار عصبی ساخته مورد فحاشی و اعتراض قرار دادند.
* مقامات آمریکا و اسراییل ، دکتر جواد ظریف وزیرخارجه ایران را ماله کش مقام معظم رهبری می دانند که جز روتوش کاری ... حکومت ... ایران وظیفه و مسئولیتی ندارد ، کاری که معتقدند با اتکا بر چند دهه تجربه دیپلماسی به خوبی و درستی انجام می دهد . از طرفی عناصر تجمع تخریبی خودسرانه محوطه وزارتخارجه نیز بدون ذکر دلیل خاصی با همان زبان ظریف را فحش می دهند.
* شاید کمتر کسی از مردم و مقامات کشور بداند که وزارتخانه شیک پوشان یقه سه سانتی بیش از هر دستگاهی ایثارگران شاغل دارد رزمندگان ، جانبازان  و خانواده معظم شهیدان که به ضرورت و با اصرار سیستم گزینش خاص وزارتخارجه به خدمتگذاری در جبهه بیرونی مفتخر شدند.
* علی رغم تاکید مکرر مقام معظم رهبری و در مغایرت آشکار با سیره و رویه معظم له در حفظ حریم خدمتگذاران نظام و مردم علی الخصوص تاکید معظم له بر جایگاه سران قوا و فرمانده جبهه دیپلماسی که باید رویاروی زبده ترین نیروهای خارجی ، رهبری و مدیریت می شود.
* باید همه ملت ایران اسلامی به هوش باشند ، در روزهای پر تنش فی مابین ایران و آمریکا که هنوز از وضعیت قرمز خارج نشده است ، در روزهایی که توطئه جدید تثبیت رژیم اشغالگر فلسطین در شرف آغاز است در روزهایی که باید روابط سرد و پر تنش ایران و منطقه برای رهایی طرف های مقابل ، از گرداب آمریکا مدیریت گردد . در روزهایی که در تلاش هستند تا با اعلام پایان برجام پرونده ایران را به شورای امنیت سازمان ملل و زیر دست آمریکا باز گردانند ، جریانی خزنده وابسته به دشمن در صدد جبهه سازی های پر تعداد داخلی است.
* عناصر تحت فرمان جریان همصدا با مثلث شیطانی دو روز گذشته پس از خاتمه مراسم سوگواری فاطمیه در بیت رهبری با طرح شعارهای انحرافی ، انتخاباتی و وحدت شکن به فحاشی علیه حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور و دکتر جواد ظریف وزیر امور خارجه اقدام کردند ، که با عدم همراهی مردم مشتاق شرکت در مراسم با شکوه بیت رهبری روبرو شد.
* مقامات مسئول و دستگاه های ذیربط باید بیش از همیشه به هوش و با دقت ، اقدامات جریان مذکور را رصد تا با برخورد بسیار جدی همراه کنند . باید درک کرده باشند که تلاش مستمر وحدت شکن بی هیچ هراسی به حدود قرمز نزدیک شده است و نباید مماشات کرد.
* مقامات و دستگاه های مسئول و ذیربط باید بدانند که حرکت های تخریبی آبان و تجمعات وحدت شکن این روزها دو لبه یک قیچی بوده و برای تحقق یک هدف تخریب می کنند.
* مقامات مسئول و دستگاه های ذیربط باید درک کنند که فجایع عظیم و جبران ناپذیری چون شهادت آیت الله دکتر سید محمد حسین بهشتی و جمع کثیری از حواریون انقلاب ، شهید محمدعلی رجایی و حجت الاسلام محمدجواد باهنر و بسیاری توسط دست های نامریی شیطان به شهادت رسیدند و کشور و انقلاب را تا ابد داغدار کردند.

  تعداد بازديدها: 2971
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85363
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.