تاريخ انتشار: 09 بهمن 1398 ساعت 23:04:47
الْقِصَاصَ حَقْناً لِلدِّمَاءِ

*  برای از فاطمه سلام الله علیها گفتن و نوشتن همواره دشوار است که چه زیبا پس از ده ها صفحه توصیف مرحوم دکتر شریعتی فرمود: فاطمه فاطمه است.
* دیروز هنگام هلهله مستانه اصحاب شیطان در کاخ سیاه سفید رنگ که به خیالی کودکانه تثبیت حاکمیت لرزان صهیونیزم را جشن گرفتند در خطبه سراسر نور صدیقه کبری سلام الله علیها شرح حالشان را می دیدم که فرمود اِبْتِداراً زَعَمْتُمْ خَوْفَ الْفِتْنَةِ اَلا فِی الْفِتْنَةِ سَقَطُوا (بهانه آوردید که از فتنه می هراسید آگاه باشید که در فتنه قرار گرفته‏‌اید)
* محمود عباس ، جریان سعد حریری و قطر تا دیروز متمایل به هر طرح همراهی با اسراییل شناخته می شدند اما دیروز قطر در دوحه مقابل بحرین ، امارات و کویت در کاخ سفید بود ، محمود عباس در مخالفت با طرح معامله قرن در اجلاس همگرایی و همدلی تمامی گروه های فلسطینی دوشادوش هنیه قرار داشت . جریان المستقبل به ریاست سعد حریری (جبهه مقابل حزب الله) با صدور بیانیه‌ای طرح موسوم به معامله قرن را مردود دانست و بر همبستگی با ملت فلسطین تأکید کرد.
* ترامپ و نتانیاهو هر دو در مقدمه سخنانشان از نابودی برجام بعنوان وحشت ناکترین معاهده آمریکا و ترور ژنرال سلیمانی ابراز شادمانی کردند.
* اما طی روزهای گذشته ناخواسته یا آگاهانه تجمع غیر قانونی حمایت شده  در برابر وزارتخارجه را هم شاهد بودیم که مرگ برجام را جشن گرفته بودند . آمده بودند تا به وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بگویند اگر بخواهد برای احیای کابوس ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان مجاهدت کند حتما تحمل نخواهند کرد.
* بانوی خوبی ها در فرازی از خطبه فدکیه فرمود الأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ مَصْلَحَةً لِلْعامَّةِ (امر به معروف برای اصلاح است) اما بسیار شاهدیم که امر به معروف چیزی جز تحکم ، تحقیر ، قدرت نمایی ، خود برتر بینی و ... نبوده و نیست شاید که بی اثری و بی ثمری اش نیز از همینجا است.
* صدیقه کبری (س) در فرازی دیگر می فرمایند: الْقِصَاصَ حَقْناً لِلدِّمَاءِ (قصاص برای حفظ نفوس است) که بدانیم برای حفظ آرامش ، حیات و ثبات باید که بر انتقام خون شهیدان علی الخصوص سردار سلیمانی و المهندس مُصر بوده و تاکید کنیم باید تکبّر ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان در لحظه رونمایی از معامله قرن احمقانه در خصوص ترور حاج قاسم را تا جایی که صلاح است پاسخ داد.
* فاطمه ی باریتعالی در فرازی دیگر می فرماید اجْتِنَابَ الْقَذْفِ حِجَاباً عَنِ اللَّعْنَةِ (پرهیز از تهمت حجابی در برابر غضب پروردگار است) که ایکاش همه می فهمیدیم در کوران اتهام سازی و تهمت پراکنی در کجای قصه مسلمانی و غضب باریتعالی قرار داریم.
* شاید ترجمان بسیاری از آیات کتاب خداست که مومنان را به ایمان فرا می خوانند (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا) که در فرازی از خطبه می فرماید فَاتَّقُوا اللَّهَ حَقَّ تُقاتِهِ، وَ لا تَمُوتُنَّ اِلاَّ وَ اَنْتُمْ مُسْلِمُونَ (پس آن گونه که شایسته است از خدا بترسید و از دنیا نروید جز آنکه مسلمان باشید) که در این روزگار مملو از کجی هشدارمان دهند که برای مسلمانی راهی جز بازگشت و بهره گیری از اخلاق محمدی (ص) نبوده و نیست.
* حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خاتمه فرمودند مسلمانان که براى شنیدن حرف‌هاى بیهوده شتابان بوده و کردار زشت را نادیده می‌گیرید آیا در قرآن نمى‌‏اندیشید یا بر دل ها مُهر زده شده است ، نه چنین است بلکه اعمال زشتتان بر دل هایتان تیرگى آورده و گوش‌ها و چشمانتان را فراگرفته و بسیار بد آیات قرآن را تأویل کردید.
* حضرت امام خمینی (س) مکرر می فرمودند: هرگاه با دشمنان همراه و هم کلام شدید باید در صداقت و درستی راهتان شک کنید که مقام معظم رهبری هم طی سه دهه رهبری هرگز جز این نفرموده اند . بنابراین باید که در روزهای متعلق به حضرت فاطمه سلام الله علیها جریان های فکری و سیاسی همصدا و همراه کشورمان به مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان اندکی بیاندیشند که به کجا چنین شتابان خیز برداشته و فریاد می کنند.

  تعداد بازديدها: 2928
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85344
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.