تاريخ انتشار: 04 بهمن 1398 ساعت 23:22:53
بازداشت ایرانیان

* سی‌بی‌سی کانادا نوشت به مرزبانان آمریکایی گذرگاه‌های مرزی آمریکا-کانادا دستور دادند مسافران متولد ایران یا تابعیت ایران باید قبل از ورود به آمریکا بازداشت و مورد بازجویی قرار گیرند.
* ترامپ فرمان توقف صدور روادید تجار ایرانی را صادر و پمپئو نیز اظهار کرد در صورت آسیب رسیدن به یک آمریکایی فرمان ترور سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس صادر شده است.
* ضروری است علی رغم سیلی اول نسبت به پیگیری مراتب و مراحل عملیات انتقامی ایران ، ترور سردار سلیمانی اطلاع رسانی مستمر صورت گیرد ، قوه قضائیه نیز باید با برپایی دادگاه ویژه نسبت به محاکمه دست اندرکاران جنایت مذکور اقدام کند.
* جانسون نخست وزیر انگلیس در عکس العمل به ترور سردار سلیمانی اظهار کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکاست هر کاری بخواهد انجام می دهد ،  همانطور که رئیس جمهور سال ها پیش اشاره کردند اینها آمریکا را کدخدای خود می دانند و مقام معظم رهبری نیز در خطبه نماز هفته گذشته تاکید فرمودند که آمریکا ارباب اینهاست.
* آیت الله شیخ محمد یزدی عضو شورای نگهبان و کاندیدای مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، روحانیون را به دوری از تجمل گرایی و تشریفات توصیه کردند ، هرچند طی تمام سال های گذشته و با تاکید صد باره شورای نگهبان با رای به افراد عبوری از کانال صلاحیتی شورای نگهبان هم خیری ندیدیم.
* حجت الاسلام سالک عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: مردم سرنوشت خود را در انتخابات مجلس یازدهم رقم می زنند و نمایندگان متعهد و انقلابی را انتخاب می کنند ، اما سالک فراموش کرد تاکید کند همین شورای نگهبان بعدها اکثریت منتخبین و حتی اعضای خود را به فساد مالی ، فساد اخلاقی ، بی اعتقادی به اسلام ، نظام ، ولی فقیه و ... متهم و رد صلاحیت می کند ، سالک هم باید بداند که انتخاب در شبه رقابت یا به فرمایش اهل ورزش رقابت نمایی را نباید جدی گرفت.
* حضرت امام خمینی (ره) با ارسال تذکر مکتوب خطاب به فقهای شورای نگهبان فرمودند: آقایان باید مراقبت کنند آلت دست بازیگران سیاسی نشوند ، پس چه باید کرد با فقهای شورای نگهبان که با جسارت در مراسم تبلیغاتی کاندیدا حضور پیدا می کنند و به صراحت مواضع حزبی و گروهی له و علیه کاندیداها می گیرند؟
* کدام عقل و شرعی می پذیرد که تایید صلاحیت فقهی تا اخلاقی و غیره کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری توسط رقبای انتخاباتی عضو شورای نگهبان بررسی و اعلام گردد ، واقعا انتخاب در چنین شرایطی به چه معنا است؟
* راهپیمایی گسترده و عظیم امروز بغداد علیه حضور آمریکا در عراق حتما می تواند یکی از بهترین جلوه های انتقام سخت خون پاک شهیدان سلیمانی ، المهندس و همراهان باشد که قطعا نیازمند پیگیری و حمایت نزدیک و موثر ایران خواهد بود.
* ایران باید با صدایی رسا ، صریح ، بلند و بسیار جدی به حاکمان کویت گوشزد کند که برخلاف حمایت فوری ایران از تمامیت و حاکمیت کویت در زمان تهاجم و اشغال این سرزمین توسط بعثیون عراق  ، قطعا در بروز شرایط مشابه فورا بی طرفی خود را اعلام خواهد کرد.

  تعداد بازديدها: 2948
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85289
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.