تاريخ انتشار: 28 دي 1398 ساعت 23:29:59
از ارباب تا کدخدا

*مقام معظم رهبری طی خطبه نماز جمعه دیروز فرمودند: گفتم این سه کشور در خدمت آمریکا خواهند بود ، بعد از یکسال معلوم شد اینها به معنای واقعی کلمه پادوی آمریکا هستند ، آمریکا که بزرگتر شما بود پیشرو شما بود ارباب شما بود قادر نبود ملت ایران را به زانو دربیاورد.
*رئیس جمهور سال ها پیش به مناسبتی گفت سه کشور اروپایی آمریکا را کدخدای خود می دانند ، برای موفقیت مذاکره باید با کدخدای اینها رو در رو شد جریان فکری انحرافی با تحریف جمله رییس جمهور به اینکه باید با کدخدا مذاکره کنیم سال ها به فحاشی و تخریب دولت و رییس جمهور پرداختند.
*جریان انحرافی که همواره ، همسو و همصدا با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان بوق در دست می گیرد از ساعت خطبه رهبری تا این لحظه سکوت مرگ گرفته است و رهبری را بدلیل ارباب دانستن آمریکا مواخذه و مورد تخریب قرار نداده است.
*مقام معظم رهبری مجددا بر منع قطعی مذاکره با آمریکا تاکید و استمرار مذاکره با سه کشور را هم که آمیخته با دغل و فریبکاری است بی اثر اعلام فرمودند.
*دولت برای رهایی از شرایط موجود اقتصادی کشور که با انزوای نسبتا جامع بین المللی روبرو است ، رئیس جمهوردر نشست مجمع سالانه بانک مرکزی به صراحت فرمودند: من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم ، اگر اقتصاددانی بلد است که تمام روابط خارجی خراب باشد اما اقتصاد مملکت هیچ دست نخورد به ما هم بگوید.
*بودجه ۹۹ با یک دنیا بی پولی در حال طی مراحل تصویب است ، بودجه ۹۹ به تنهایی برای تحمل تورمی شاید بالای ۲۰٪ کافی است که با اثرگذاری عوامل پر تعداد مانند افزایش هزینه واردات ، کاهش صادرات غیر نفتی ، عدم تحقق درآمدهای تخیلی مالیاتی ، سقوط درآمد حداقلی نفتی و ... نرخ تورمی تندتر خواهیم داشت که با نرخ بیکاری بسیار بالای فعلی دست آوردی جز نرخ رشد غیر قابل ضریب فلاکت ندارد.
*رئیس جمهور در  سخنان مذکور ناکارآمدی هر سیاست و اقدامی در حوزه اقتصاد ملی را رسما اعلام  کرد ، که به معنای دقیق پذیرش شکست اقتصاد ایران است . بودجه ۹۹ چنین اقتصادی باید توسط مجلسی بررسی و اصلاح شود که به زعم شورای نگهبان قانون اساسی نزدیک به ۴۰٪ نمایندگانش به اسلام ، نظام ، رهبری و حکومت التزام عملی نداشته یا مبتلا به فساد اقتصادی هستند!
*مقام معظم رهبری راجع به انتخابات فرمودند: برادران و خواهران عزیز حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است ، حضور ملت ایران کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس می کند.
*اما سردار سرلشکر صفوی فرمانده سابق کل سپاه و دستیار ویژه رهبری اخیرا تاکید کرد که مشکلات و فساد کشور بدلیل انتخاب بد مردم است و مداح نماز جمعه این هفته هم در حضور تمام مقامات کشور با اشاره به رییس جمهور فساد کشور و انحراف از انقلاب را به منتخبین مردم نسبت داد که با ترک محل نماز توسط رئیس جمهور همراه و به لرزش شدید عصبی دست  رییس جمهور منجر شد.
*هنوز کسی در کشور ما نمی داند حضور در انتخابات و رای دادن به یکی از افراد گزینشی شورای نگهبان ، مایه فساد و انحراف از انقلاب است یا به فرمایش رهبری انقلاب را بیمه می کند؟
*مقام معظم رهبری فرمودند: سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند ، مراقبت کنید که مبادا دشمن بتواند در این زمینه خواسته خودش را تحقق ببخشد.
*باید مشخص گردد اگر رای به یکی از افراد گزینش و معرفی شده شورای نگهبان از موسوی و کروبی تا احمدی نزاد و روحانی و غیره موجب فساد و انحراف از انقلاب است پس تکلیف چیست؟
*آیا شورای نگهبان در زمین دشمن گزینش و انتخاب می کند یا ما ملت به هر کس با هر سابقه ، لباس و تفکری رای دهیم موجب فساد و انحراف از انقلابیم؟
*شاید به فرمایش آن عالم نما که انتخابات را انحراف از حکومت دینی اعلام کرد با حضور در انتخابات ناخواسته درمقابل حکومت دینی هستیم.

  تعداد بازديدها: 2603
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85224
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.