تاريخ انتشار: 18 دي 1398 ساعت 19:15:04
ومَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى

*ایران در ساعت ۱.۲۰ بامداد امروز چهرشنبه تهاجم ناجوانمردانه آمریکا در ساعت ۱.۲۰ جمعه علیه کاروان بی سلاح سردار سلیمانی که به دعوت نخست وزیر عراق وارد فرودگاه بغداد شده بود، دو پایگاه نظامی عین الاسد در استان انبار عراق و پایگاه التاجی اربیل کردستان عراق را که در وضعیت آماده باش ۱۰۰٪ بودند را مورد حمله موشکی قرار داد.
*منابع خبری معتبر هنوز برآورد دقیق و قابل استنادی از حجم تلفات انسانی و تجهیزات نظامی دو پایگاه نظامی ارائه نکردند.
*آمریکا پس از جنگ جهانی دوم برای اولین بار مورد حمله نظامی مستقیم قرار می گیرد.
*سامانه های اطلاعاتی و ضد موشکی در وضعیت قرمز و آماده باش ۱۰۰٪ در برابر تهاجم گسترده موشکی منفعل و عملا موفق به رهگیری نشدند.
*ایران با تجربه موفق سه جنگ طولانی در هشت سال دفاع مقدس، هفت سال جنگ ضد تروریسم در جبهه عراق و سوریه و مدیریت نیابتی در لبنان و فلسطین اشغالی از آمادگی روحی و دانش کافی برخوردار است.
*آمریکا پس از جنگ جهانی دوم و تهاجم اتمی به ژاپن در هیچ جنگ مستقیم رودررو با نیروی نظامی را نداشته است و در صورت درگیری با ایران در شرف اولین تجربه آموزی خواهد بود.
*ایران بنابر حکم مقام معظم رهبری استفاده از تسلیحات کشتار جمعی را حرام شرعی می داند اما شرایط احکام شرعی در شرایط خاص ، اضطرار و حفظ جان و مال مسلمانان متفاوت و متکی بر احکام ثانویه خواهد بود.
*مردم آمریکا طی هفته جاری به شدت بر مخالفت با جنگ اصرار و مردم ایران همچنان مصر به اقدام متقابل با ترور سردار سلیمانی و تجاوز جنایتکارانه به حقوق ایران است.
*برخورداری ایران از موشکهای با برد ۲۵۰۰ کیلومتری به معنای محدوده هدفگیری نیست بلکه به معنای فاصله شلیک به سمت هدف مورد نظر است یعنی برای شلیک به شهرهای آمریکا حضور در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری مرزهای این کشور کافی است.
*جوانان ایران امروز باید بدانند که دفاع مقدس را در برابر ارتش تا دندان مسلح و مورد حمایت جهانی عراق در زمانی به پیروزی رساندیم که حتی قادر به تولید یک فشنگ نبودیم امروز جزو چهار کشور موشکی و ۳ کشور قدرتمند پهپادی جهانیم.
*ایران امروز بسیار بیش از دوران دفاع مقدس بر اراده آهنین مردمش استوار است چنانکه طی همین هفته سراسر جهان معنای حضور میدانی یک ملت منسجم و یکدل را در خیابانهای ایران تجربه کرد.
*اما برتر و بالاتر از همه اینکه بیش از همیشه باور داریم که حضرت باریتعالی وعده فرمود فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ (۱۷) ذَلِكُمْ وَأَنَّ اللَّهَ مُوهِنُ كَيْدِ الْكَافِرِينَ (۱۸) إِنْ تَسْتَفْتِحُوا فَقَدْ جَاءَكُمُ الْفَتْحُ وَإِنْ تَنْتَهُوا فَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَإِنْ تَعُودُوا نَعُدْ وَلَنْ تُغْنِيَ عَنْكُمْ فِئَتُكُمْ شَيْئًا وَلَوْ كَثُرَتْ وَأَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ (۱۹) يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ (۲۰)

  تعداد بازديدها: 2680
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85120
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.