تاريخ انتشار: 15 دي 1398 ساعت 20:38:58
وأَلْقَيْتُ عَلَيْكَ مَحَبَّةً مِنِّي

*اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا باعث گردید از جمعه بتوانیم در مورد یکی از فرزندان ایران اسلامی بی پیرایه سخن بگوئیم.
*سردار قاسم سلیمانی تا قبل از شکل گیری و تهاجم وحشیانه نیروهای تحت عنوان داعش مانند همه بود حاج قاسم حتی پس از چند سال مجاهدت در کنار مردم مظلوم سوریه همچنان مانند همه بود، مانند همه آنهایی که شانه به شانه نشان افتخار رزمندگی در سطوح مختلف سربازی امام(س) در دفاع مقدس هشت ساله را بر سینه داشتند.
*حاج قاسم مانند تمامی فرماندهان بازمانده و حتما گامهایی عقب تر از فرماندهان و رزمندگان شهیدی که قطعا به همسنگر بودنشان مفتخر بود
*حاج قاسم در ۲۶ سالگی برای فرماندهی لشکر در جمع سایر فرماندهان جوان نبود که با توجه به نوجوانی اکثریت رزمندگان مانند سایر فرماتدهان حتی مسن دیده و تعریف می شد که ما نوجوانان رزمنده ۱۹ -۱۶ ساله فرماندهان ۳۰ - ۲۵ را آفتاب لب بام می دانستیم.
*تواضع ، بردباری ، خلوص ، گذشت ، مهرباتی ، ادب ، گناه گریزی ، صفای باطن ، شجاعت ، جسارت ، دانش نبرد و بسیاری دیگر از صفات منحصر در حاج قاسم نبوده و به شهادت تمامی رزمندگان ویژگی عام و مشترک رزمندگان و فرماندهان پر افتخار دفاع مقدس محسوب می شد.
*تبعیت و اطاعت از اوامر رهبری و فرماندهی کل قوا نیز در میانه رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس گام اول سربازی است که حاج قاسم نیز مانند بسیاری از همسنگران باید چنین بوده باشد.
*اگر حاج قاسم سلیمانی مانند همه ما همرزمان دفاع مقدس بود، پس چرا چنین ممتاز و یگانه شد؟ چرا همه ما که هم شکل و همراه هستیم چنین باید اشک بر چهره و با دنیایی از غبطه و حتی حسادت به خلق عظمتی عظیم بر قامت همرزم و هم قطارمان خیره بمانیم؟
*قاسم و کاظم در جمع بسیاری از بزرگان همرزم آرام و بی صدا در گوشه و کناری آماده و مترصد خدمت ایستاده بودند و هرگز با حضور دیگران حتی از اعلام آمادگی خدمتگذاری و نوکری مردم ایران اسلامی نگفتند، ماندند تا خوانده شدند، پذیرفتند چون خوانده شدند، پذیرفتند چون خود را جز خادم ملت ندیدند پذیرفتند اما در تمامی دوران خدمت از دیده شدن امتناع داشتند.
*حاج احمد کاظمی به شهادت چند باره حاج قاسم سلیمانی مدت های مدیدی دیگر در دنیای ما نبود و به محض فراخوان برای خدمت در نهایت آرامش و بی هیچ هیاهویی پر کشید و آسمانی شد، شهید کاظمی بی هیاهو و گمنام نیامده به آرامی رفت و همه را با بهت و حیرتی سنگین به خدا سپرد.
*اما حاج قاسم سال ها باید در راس بود و دیده نشدن را مکرر مشق می کرد، باید در راس بود و در راس بودن را باور نمی کرد، باید در راس قرار گرفته و همه را برتر و بالاتر از سلیمانی می دید، در راس که بود چون مولایش ابوتراب باید خاک می شد، حاج قاسم در ایام خاک نشینی است که شایسته و بایسته سلیمانی ایران اسلامی است.
*فرزند پاک باخته ایران اسلامی باید سلیمان وار شهر به شهر و کشور به کشور با فرماندهی مومنان به جنگی تمام عیار با شیاطین افسارگرسیخته امروزی می شتافت و باید یکایک لشکریان شیطان را به بند کشیده، بر خاک ذلت می کوبید.
*حاج قاسم سلیمانی را مانند همه و شاید بعد از همه تمام قد می ستائیم که باور داریم دلهامان را به مهرش هدایت فرمودند که فرمود وَأَلْقَيْتُ عَلَيْكَ مَحَبَّةً مِنِّي که حاج قاسم سلیمانی به قامت زیبای شهادت رفت تا برای ابد با خود ببینیم و در کنارمان باشد.

  تعداد بازديدها: 2722
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85079
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.