تاريخ انتشار: 10 دي 1398 ساعت 22:02:20
نعل وارونه

گفتم: آقاجون حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در اظهاراتی  به مناسبت ۹دی در مسجد جامع زاهدان تاکید کرد قدرت و نظام آمریکا در حال فروپاشی است.
گفت: حجت الاسلام مصلحی که زمانی را در دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور سپری و طبیعتا با مراکز مطالعات سیاسی و امنیتی مهمی محشور بودند، باید در بیان مطالب از دقت بیشتری برخوردار باشند تا افکار عمومی به عجز و ناتوانی فکری مقاماتی در این سطح باور و اندک سرمایه های اجتماعی نیز بیش از پیش متزلزل و غیر قابل اعتماد جلو نکنند.
گفتم: یعنی حجت الاسلام مصلحی برداشت درستی از مفهوم فروپاشی ندارد؟
گفت: علاوه بر حجت الاسلام مصلحی ، سردار نقدی و برخی دیگر روزنامه های جوان ، کیهان یا سایت های تابناک ، فارس ، مشرق نیوز و ... مطلبی  نزدیک به همین مضمون را منتشر کردند، اما مصلحی با تاکید بر عدد ۱۰میلیون مقاله، مخاطب را نسبت به توان فکری خود به شدت مردد می کند.
گفتم: یعنی ادعای انتشار ۱۰میلیون مقاله با موضوع فروپاشی آمریکا غلط یا تلاش برای انحراف افکار عمومی است.
گفت: حجت الاسلام مصلحی شاید متوجه اهمیت ادعای انتشار ۱۰میلیون مقاله در موضوع فروپاشی آمریکا نباشد.
*مصلحی باید بداند اگر مدعی انتشار ۱۰میلیون مقاله در مورد فروپاشی آمریکا در فرایندی ۱۰ساله هم بود به معنای چاپ روزانه حداقل ۲۵هزار مقاله طی ۱۰سال با موضوع فروپاشی در رسانه های آمریکا است.

گفتم: یعنی مصلحی مدعی است ۲۵هزار نفر طی ۱۰ سال هر روز مقاله جدیدی در مورد فروپاشی کشورشان منتشر کردند؟
گفت: اگر هر اندیشمند هر ماه یک مقاله فروپاشی منتشر کرده باشد باید اندیشمندان معتقد به فروپاشی کشورشان لشگری یک میلیون نفره در آمریکا باشند.
گفتم: حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات با علم به وجود چتین لشگر عظیمی در ایالات متحده چرا طی مدت وزارتش اقدامی برای بسیج و بکارگیری لشگر ناامید سازان آمریکا نکرد؟
گفت: حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم ناخواسته به این نکته مهم اشاره می کند که اندیشمندان آمریکا  می توانند حداقل روزی ۲۵هزار مقاله در موضوع ناکارآمدی و سقوط نظام حاکم بر کشورشان منتشر کنند.
گفتم: اما امثال مصلحی مدعی هستند با انتشار چند خبر و مقاله می توان نظام سیاسی را تحت عنوان براندازی نرم تا مرز سقوط پیش برد.
گفت: وزیر اطلاعات دولت دهم همزمان مدعی است درج چند خبر روزانه توسط چند کانال تلگرامی مانند آمد نیوز از ظرفیت بالای اثرگذاری تخریبی و براندازی نظام برخوردار است، لذا باید با دست اندرکارانش بعنوان مفسد فی الارض برخورد کرد در حالیکه به ادعای جدید مصلحی لشگر یک میلیون نفره اندیشمندان آمریکایی روزانه ۲۵هزار مقاله علیه نظام حاکم کشورشان در این آمریکا منتشر می کنند بی آنکه تحت هر عنوانی محکوم و زندانی شوند.
گفت: اتفاقا امثال مصلحی اخیرا نیز مدعی شدند که افرادی مانند مدیر کانال تلگرامی آمد نیوز با جعل اخبار و تحریک مردم عامل شکل گیری اغتشاش و درگیری دو روزه آخر آبان در بیش از ۸۱۰ نقطه کشور بودند.
گفت: حجت الاسلام مصلحی هم حتما امروز خبر اجرای بی سر و صدای حکم اعدام حمیدرضا مجرم خطرناک (محکوم به اعدام) که هم بند جدید مرحوم شیرمحمدعلی جوان ۲۱ساله (مجرم سیاسی و امنیتی در فضای مجازی) را در محوطه زندان با سی ضربه چاقو به قتل رساند را شنیده است.
*ایکاش مصلحی با توجه به سابقه حضور در مسند مدیریت عالی اطلاعات کشور می توانست بجای ادعای خیالپردازانه ی انتشار ۱۰میلیون مقاله مذکور توضیح دهد که انتشار بی هراس روزانه ۲۵هزار مقاله در اثبات بی کفایتی و فروپاشی نظام حاکم و ماندگاری حکومت به معنای برخورداری از ضریب بالای ثبات پایدار نیست؟

گفتم: شاید حجت الاسلام مصلحی  که افزایش حدود ۲۰۰۰ امام زاده جدید در دوران مدیریت سازمان اوقاف را افتخار خود می داند در دوران وزارت اطلاعات تحت تاثیر احمدی نژاد رییس جمهور سابق دچار توهم به ادعاهایی از این دست شده باشد؟
گفت: آقاجون اولا احمدی نژاد با ادعای اقدامات تخریبی مصلحی علیه دولت در صدد برکناری نامبرده از وزارت اطلاعات بود. ثانیا ایکاش مصلحی می توانست بجای افتخار به لشگر یک میلیون نفره اندیشمندان ناامید ساز آمریکایی علیه کشورشان حداقل به یک مورد مشابه در کشورمان اشاره کند. ثالثا مصلحی مدعی است نخبگان لشگر یک میلیون نفره می توانند بدون نگرانی از کهریزک و فشافویه همچنان علیه نظام سیاسی کشورشان بنویسند.

  تعداد بازديدها: 2825
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85011
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.