تاريخ انتشار: 06 دي 1398 ساعت 23:12:29
چند نکته

گفتم: آقاجون سردار بهمن کارگر رئیس سابق نظام وظیفه و رئیس هیت مدیره موزه دفاع مقدس طی حکمی عبدالحمید امامی معاون مالی اقتصادی شهرداری تهران را به عضویت هیات مدیره موزه دفاع مقدس منسوب کرد، امامی نیز حکم محمدرضا فرزند سردار کارگر را بعنوان مدیر کل پشتیبانی شهرداری تهران صادر کرد.
گفت: آقاجون حتما ستاد کل نیروهای مسلح باید طی بیانیه رسمی و فاقد جملات مبهم در مورد مبادله پست مورد اشاره توسط سردار کارگر و معاون مالی شهرداری تهران اعلام نظر و در صورت صحت موضوع ضمن تشکیل پرونده قضایی اقدام و نتایج را به مردمی با چند میلیون جوان تحصیل کرده بیکار اعلام نماید، باید سوابق تحصیلی ، نظام وظیفه ، دانشگاه و اشتغال تمامی مقامات سیاسی ، مذهبی ، نظامی و مدیریتی بررسی و بعنوان مهمترین بخش سلامت شخصی و عملکردی اعلام گردد.
گفتم: آقاجون کاظم جلالی سفیر جدید ایران در مسکو چهارشنبه رونوشت استوارنامه خود را تسلیم ایگور مورگولوف معاون وزیر امور خارجه روسیه کرد.
گفت: براساس پروتکل های تشریفاتی معمولا خبر ملاقات و تقدیم استوار نامه سفیر به عالی ترین مقام کشور میزبان که در روسیه پوتین می باشد باید اطلاع رسانی شود، لذا ضروری است سخنگوی وزارت خارجه روسیه توصیح لازم را اعلام تا اقدام مذکور حمل بر توهین و تحقیر جمهوری اسلامی ایران تلقی نگردد.
گفتم: آقاجون سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه در سخنرانی همایش مشهد با ادبیاتی توهین آمیز و تهییج کننده تاکید کرد مدل جدید براندازی غرب تکیه بر افراد فرودست و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند این افراد در فضای مجازی آلوده شده‌اند.
گفت: پس از سکوت طولانی مسئولین قضایی و امنیتی در مورد تعداد مجروحان و کشته های اعتراض و اغتشاش آبان که با فضاسازی آماری رویترز به چالش کشیده شد حالا با نظریه پردازی خام و توهین آمیز  سردار نجات جانشین سابق اطلاعات سپاه مواجه هستیم توهین و تحقیری که می تواند مانند مقطع خس و خاشاک احمدی نژادیسم به تشدید زمینه عصبیت اجتماعی معترضین هم منجر گردد.
گفتم: سردار نجات همچنین تاکید کرد آمریکا با خروج از برجام در صدد اعمال تحریم های بسیاری بود تا مردم خشمگین و ناراضی تحت تأثیر شبکه‌های مجازی وارد تظاهرات شوند.
گفت: آقاجون حالا که سردار نجات از هدف اصلی ترامپ رییس جمهور آمریکا در خروج یکجانبه از برجام مطلع شدند باید با دنباله جریان نفاق در ایران به دلیل همراهی و همصدایی با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان که تمام تلاش خود را برای تخریب برجام به صحنه آوردند برخورد امنیتی و قضایی داشته باشند.
گفتم: آقاجون مدیر برنامه‌ ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مدعی است پس از سهمیه بندی مصرف روزانه بنزین از ۹۷ میلیون لیتر به ۷۶ میلیون لیتر رسید یعنی روزانه ۲۰ میلیون لیتر کاهش مصرف داریم.
گفت: آقاجون اولا در سهمیه بندی ۸۹ هم صرفه جویی روزانه دقیقا ۲۰ میلیون لیتر اعلام شد، یعنی قطعا آمار اعلامی صحیح نیست.
ثانیا کاهش ۲۰ میلیون لیتر مصرف روزانه بنزین که برای تهران حداقل باید ۷ - ۵ میلیون لیتر در روز باشد توام با تشدید طرح ممنوعیت زوج و فرد از درِ منزل تا ممنوعیت تردد کامیون ها در شهر و تعطیلی مراکز آموزشی و غیره به تشدید حیرت انگیز آلودگی هوا منجر شده است.
ثالثا شرکت ملی پخش باید بطور شفاف مشخص کند سهم دریافتی بنزین هر استان پس از اجرای طرح سهمیه بندی و به گفته مدیریت مذکور ۲۰ میلیون کاهش مصرف روزانه نسبت به قبل از ۲۶ آبان چه تغییری داشته و به طور دقیق چقدر کاهش داشته است.

  تعداد بازديدها: 2809
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84962
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.