تاريخ انتشار: 28 آذر 1398 ساعت 00:51:57
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ

گفتم: آقاجون سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه جنگهای نوین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار نمود: اردوغان رئیس جمهور  و سیستم اطلاعاتی ترکیه به‌صورت غیر مستقیم به جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که دشمنان در ایران برنامه دارند اما دیدند که توجهی نمی‌شود لذا رئیس جمهور ترکیه این موضوع را در سخنرانی های خود اعلام کرد و روسیه ، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق هم این موضوع را تذکر دادند.
گفت: اگر اظهارات سرلشگر ایزدی ادعای صحیحی باشد طبیعتا باید حداقل شاهد برکناری فوری و محاکمه برخی مقامات ارشد سیاسی ، امنیتی و نظامی کشورمان باشیم.
گفتم: یعنی معنای ادعای ایشان را باید جدی گرفته و مورد رسیدگی قرار داد؟
گفت: قطعا مقاماتی که بواسطه اطلاع رسانی اردوغان و سیستم اطلاعاتی ترکیه ، سیستم اطلاعاتی روسیه ، حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق (نیروهای مردمی) در جریان احتمال وقوع حوادث آبان قرار گرفته و هیچ اقدام پیشگرانه نداشتند باید محاکمه و مجازات گردند.
گفتم: نکته جالب توجه در اظهارات معاون جنگهای نوین ستاد کل نیروهای مسلح اینکه علی الظاهر جز دستگاههای نظامی و امنیتی کشورمان همه عالم از دستگاه اطلاعاتی ترکیه و روسیه تا حزب الله لبنان و حشدالشعبی (نیروهای مردمی عراق) از وقوع حوادث احتمالی پیشروی کشورمان مطلع بودند.
گفت: وقتی در سریال پردازی امثال گاندو اصرار دارند که هیچ جای دنیا خالی از ما نیست حتما باور نکردند که روزی باید حشد الشعبی هم در صدد بیدار کردنشان باشند ، باید مشخص شود که چرا حتی توجه به هشدار حشد الشعبی هم نداشتند.
گفتم: منظور سرلشگر ایزدی کدام پیام هشدار آشکار رییس جمهور ترکیه به ایران است؟
گفت: اردوغان در سفر ۱۸ آبان به مجارستان ضمن گلایه از موضع ایران درباره حمله ترکیه به شمال سوریه گفت: موضع ایران درباره عملیات ترکیه علیه گروههای تروریستی که مردم ترکیه را می کشند ما را آزرده خاطر کرده است.
*اردوغان ضمن اشاره به اعتراضات عراق در باره کسانی که می‌خواهند جهان اسلام را دچار تفرقه کنند هشدار داده و گفت از نظر او احتمال دارد که اعتراضات عراق به ایران گسترش پیدا کند.

گفتم: چه کسانی به طور مشخص باید بعنوان مسئول، ندیدن و نشنیدن پیام هشدارهای متعدد واصله ، برکنار و به سرعت مورد مواخذه و محاکمه قرار گیرند؟
گفت: مقامات عالی رتبه مسئول فعالیت برون مرزی طبیعتا باید تاکنون پشت میز پاسخگویی نشسته و در نوبت محاکمه کوتاهی در پیشگیری از اغتشاش خیابانی باشند ، هر چند سردار سرلشگر ایزدی نیز از این فاعده مستثنی نیست.
*باید مشخص گردد کشوری که قادر بود ریگی را در بین زمین و آسمان  رهگیری و از آسمان به زیر کشیده و مجازات کند چرا چنین ناتوان از درک روند وقایعی است که توسط منابع مختلف خارجی درک و در فرصتی مناشب به ما اعلام شده بود؟
*چرا حتی عاجز از شنیدن فریاد هشدار اردوغان در مصاحبه با خبرنگاران بودند؟
*چرا واقعیاتی که حتی برای حشد الشعبی عراق (نیروی مردمی) هم اظهر من الشمس بود شنیده و ادراک نشد؟

گفتم: شاید با اطلاع به مرور إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ دلمشغول بودند و درصدد برپایی مرصادی دیگر ساز کردند؟
گفت: آقاجون اینکه بدنبال کوک کردن ساز مرصاد بودند یا به مرصاد غفلت و غرور گرفتار شدند ، نیازمند بررسی بسیار جدی است تا بدانیم به گفته آن فرد  معلوم الحال حجامت بود یا بنابر اظهار سرلشگر ایزدی ، قادر به درک و شناخت مفهوم خونریزی ، عمق جراحت و عفونت نبودند که به فکر علاج بوده و درمان کنند.

  تعداد بازديدها: 3619
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84884
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.