تاريخ انتشار: 23 آذر 1398 ساعت 23:57:45
فشافویه تا دیتون آتلانتا

گفتم: آقاجون دکتر سلیمانی در مصاحبه با تلویزیون تاکید کرد که در زندان مخصوص قاتلان و قاچاقچیان آمریکایی نگهداری شده است.
گفت: دکتر سلیمانی استاد دانشگاه حتما در دوران زندان دیتون شهر جورجیا در ایالت آتلانتای آمریکا بارها به یاد آورده است که علیرضا شیرمحمدعلی جوان ۲۱ ساله نیز به جرم فعالیت سیاسی - امنیتی در فضای مجازی بازداشت و در زندان فشافویه با جانیان و قاچاقچیان شرور و خطرناک هم بند شد ، علیرضا بدست جانیان زندان به قتل رسید.
گفتم: پس از بسیاری از مخالفین دولت ، دیروز نیز برخی ائمه جمعه عامل اغتشاشات آبان را به عدم اطلاع رسانی و اقناع مردم در مورد افزایش قیمت بنزین عنوان کردند.
گفت: وزیر نیرو روز پنج شنبه خبر افزایش ۷ درصدی تعرفه آب و برق در سال ۹۹ را اعلام کرد که با توجه به روند روزانه و فراگیر مصرف می تواند سنگینی بیشتری نسبت به بنزین در سبد هزینه خانوار قشر اسیب پذیر داشته باشد ، اما مخالفین دولت و ائمه جمعه طی روز گشته و امروز حتی به اندازه یک کلمه بدان نپرداختند.
گفتم: پس از طرح شعار علیه دکتر حسن روحانی در نماز جمعه تهران ، امروز نیز شاهد انتشار اطلاعیه تحت عنوان همه دعوتیم جهت شعر خوانی علیه رییس جمهور و به نام مرکز آفرینش های هنری بسیج منتشر گردید.
گفت: پس از مواضع تند برخی ائمه جمعه و فرماندهان که به بهانه افزایش قیمت بنزین علیه رییس جمهور اتخاذ و اعلام گردید ، صدور اطلاعیه امروز تحت عنوان همه دعوتیم به نام بسیج و با هشتک صدای مردم و صدای گلایه مردم (دوشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۸) در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی حتما عجیب نیست ، هر چند نمایش فعالیت سیاسی و تبلیغی انتخاباتی به نام بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی اقدامی غیر قانونی و ضد امنیتی باشد.
گفتم: شعار دیروز به نام نماز جمعه و دعوت امروز به مراسم علیه رییس جمهور به نام بسیج همگرایی آگاهانه و آشکار یا ناخواسته و ساده انگارانه با تجمعات منجر به بلوای تخریبی و براندازانه آبان نیست؟
گفت: شاید اهمیت حضور همه جانبه سازندگان بسیج در مقابله با تحرکات گروهک ها و دفاع مقدس مانع از صرف وقت لازم برای تربیت نسل های بعد بسیج شد که ما تخلف و تخطی از قانون را به حکم صریح امام خمینی(س) حرام شرعی می دانستیم و از ابتلا به بازی های سیاسی و قبیله گرایی جناحی پرهیز داشتیم  و به جد معتقد بودیم هدف وسیله را توجیه نمی کند و تقدس اهداف پاک کننده نجاست ابزار نیست.
گفتم: برخی جریانات داخلی و رسانه ها ، آزادی دکتر سلیمانی از زندان آمریکا را به سردی پوشش دادند.
گفت: پس از جنجال سازی صدا و سیما تحت عنوان گاندو که با جعل و تحریف واقعیت آزادی هفت ایرانی در بند آمریکا و دریافت نزدیک به دو میلیارد دلار و متقابلا آزادی عنصر سوخته جیسون رضاییان متمرکز بود ، مبتلایان به دگر آزاری تلاش کردند تا وزیر و وزارتخارجه را به جرم مبادله مذکور و اتهام دروغینِ بی توجهی به سرنوشت دکتر سلیمانی آماج توهین قرار دهند ، همانان که پس از آزادسازی و بازگشت دکتر سلیمانی با همراهی دکتر ظریف به کشور همچنان رویه ی سکوت را برگزیدند.
گفتم: ۴۰ نماینده با تحویل درخواست به هیات رییسه مجلس بدلیل نداشتن تمهیدات لازم مانند اطلاع رسانی ، اقناع افکار عمومی و استقرار نیرو قبل از آغاز اجرای تصمیم شورای سران مبنی بر افزایش قیمت بنزین در صدد استیضاح وزیر کشور هستند.
گفت: اینکه نمایندگان در آستانه انتخابات به استیضاح مسئول اجرایی انتخابات می اندیشند جای تامل و تاسف دارد ، هر چند لیست نمایندگان استیضاح کننده حکایت از موضعی دیگر دارد  اما وزیر کشور هم می تواند بعنوان نماینده دولت پشت تریبون مجلس قرار گرفته ، شجاعانه به توضیح واقعیات پشت پرده کم و کیف روند افزایش قیمت بنزین و اعتراضات و اقدامات آشوب طلبانه بپردازد.
گفتم: وزیر کشور با حضور در مجلس باید به توضیح چه مواردی بپردازد؟
گفت: آقاجون وزیر کشور باید از نقش عناصر و جریانات سیاسی عامل اولیه اعتراضات ۹۶ مشهد تا تهران و حوادث خرداد و آبان امسال بگوید ، باید در مورد عدم استقرار نیروی انتطامی در محل پمپ های بنزین و معابر اصلی مانند دفعات قبل توصیح دهد ، باید توضیح دهد چرا ناجا بر خلاف گذشته قبل از اجرای طرح نسبت به جمع آوری اراذل و اوباش اقدام نکرده بود.

  تعداد بازديدها: 4241
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84858
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.