تاريخ انتشار: 23 آذر 1398 ساعت 00:04:22
امام خمینی(ره): غلط می کنی قانون را قبول نداری

گفتم: آقاجون علم الهدی در خطبه نماز جمعه ی این هفته اظهار کرد: قلعه ولایت دیوارش بلند است اما یک دروازه بزرگ به اسم انتخابات دارد که دشمن از این دروازه وارد می‌شود.
گفت: حضرت امام خمینی (س) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران معتقد بود اکثریت مردم هرچه گفتند آرای‌شان معتبر است ولو به ضرر خودشان باشد ملت رای داده است انصاف نیست شما بیایید مطلبی بگویید که بر خلاف مسیر آن‌ها باشد.
گفتم: مقام معظم رهبری مخالفین جمهوری اسلامی ایران و رهبری را به مشارکت در انتخابات کشور فراخواندند.
گفت: علم الهدی در دهه شصت و اوج جنگ نیز مدعی بود که رزمندگان غیرتمند دفاع از شرف ، دین و میهن وظیفه داشتند بجنگند.
گفتم: براساس قانون اساسی و شرع مقدس ، انتخابات مختلف با رای مستقیم مردم مقبول و مشروع است.
گفت: امام راحل فرمودند: نمي‌شود از شما پذيرفت كه ما قانون را قبول نداريم ، غلط مي‌كنی قانون را قبول نداری ، قانون تو را قبول ندارد ، مردم رای دادند ، بیشتر از 16 ميليون به قانون اساسی رای دادند ، مردم كه به قانون اساسي رای دادند ، منتظرند كه قانون اساسی اجرا شود.
گفتم: مقام معظم رهبری نیز می فرمایند احساس مسئولیت مردم که در حضور در انتخابات جلوه گر می شود و دشمن را ناکام می گذارد از عناصر ماندگاری انقلاب است
گفت: امام (س) به حق ، مردم شریف ایران را بهتر از اصحاب رسول خدا و امیرالمومنین می دانستند.
گفتم: امام جمعه اصفهان نیز با اشاره به حوادث ۸۸ و آبان ۹۸ اظهار داشت: آمدن به خیابان برای اعتراض غلط و غیرقانونی است اگر از ابتدا مانع حضور مردم برای اعتراض در خیابان‌ها شده بودند آن فجایع به بار نمی‌آمد نکند خدای ناکرده مردم به خاطر کمبود‌ها حضور خود در انتخابات را کم کنند.
گفت: نص قانون اساسی و تمام قوانین جاری انواع اقدامات اعتراضی غیر مسلحانه را به رسمیت و حق مشروع مردم می شناسند ، چنانکه از رهبری تا تمام مقامات در همین روزها بر اعتراض به حق مردم تاکید کردند ، و جالب اینکه واعظ اصفهان برخلاف واعظ مشهد حضور مردم در انتخابات را دروازه ورود دشمن ندانسته و آرزوی مشارکت مردم را فریاد می کند.
گفتم: خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد مسئولان باید گوش‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کنند ، معنا ندارد که به مردم وقت ملاقات نمی‌دهند وای به کسی که فکر کند کسی است گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.
گفت: ایکاش موحدی کرمانی بجای مخاطب قرار دادن صرف دولت می توانست خطاب به همه مقامات ایران سخن بگوید ، ایکاش فقط یک بار به یکی دو مورد از همراهی خود با مردم چند خاطره بگوید.
گفتم: دادستان کل کشور در مشهد اظهار کرد بدنبال فضايي کاملا آزادانه و غيرامنيتي در کرسي های آزادانديشی در دانشگاه‌ها هستيم.
گفت: حکیمی به فردی که نوزاد گریان را به قصد آرامش تکان می داد گفت لطف فرموده فقط نوزاد را به مادرش باز گردانید.
گفتم: سلامی فرمانده کل سپاه اظهار کرد خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم بود.
گفت: حتما سردار فراموش نکرده اند که امام(س) فرموده اند: مردم ولی نعمت ، صاحب انقلاب و این کشور هستند لذا علی الظاهر باید همه در صدد اثبات وفاداری و خدمتگذاری صادقانه به مردم باشند که امام در لحظات ورود به ایران در پاسخ به سوال خبرنگار خارجی مبنی بر دلیل محبوبیت بین مردم ایران فرمود من نوکر مردم هستم مردم نوکر وفادار را دوست دارند.
گفتم: شیخ مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی پس از شکست در انتخابات گذشته در این دوره از مشهد و قم کاندیدا انتخابات مجلس خبرگان شدند.
گفت: آقاجون شرکت آیت الله مصباح و آیت الله یزدی از حوزه انتخابیه غیر از تهران جرم نیست هر چند شاید بهتر این بود که با توجه به سالمندی مسند خبرگان را به دیگر روحانیون میان سال سپرده یا باردیگر رای مردم شریف و بصیر تهران بزرگ را می آزمودند.

  تعداد بازديدها: 4153
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84850
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.