تاريخ انتشار: 11 آذر 1398 ساعت 19:00:29
۱۶ آذر جنبش دانشجویی ایران

گفتم: آقاجون نمایندگان تشکل های دانشجویی که به دعوت وزیر علوم به این وزارتخانه رفته بودند پس از حضور وزیر و معاونین با قرائت بیانیه اعتراضی جلسه دا ترک کردند.
گفت: جنبش دانشجویی بعنوان مهمترین و سالم ترین جریان سیاسی - اجتماعی که به درستی معطوف به دفاع از حقوق مردم  شناخته می شود در آستانه روز ۱۶ آذر با اقدامی بدیع و مبتنی بر روح آزادگی و بی پیرایه جوانانی فارغ از تمنای نان ، شهرت و قدرت به صراحت و بی هیچ لکنتی بر مسیر جدید و روشن انتخابی جنبش دانشجویی تاکید کرد.
گفتم: نماینده دانشجویان که با حضور وزیر و معاونین حتی در حد نشستن حاضر به مجالست با مقامات نبودند بر بیزاری از گفتن و شنیدن بی حاصل منتج به بی توجهی مقامات مسئول به قوانین و حقوق ابتدایی تاکید کردند.
گفت: نماینده ی نمایندگان جنبش زلال و بصیر دانشجویی بسیار صریح و شجاعتی ستودنی توام با ادبی فراوان اما فارغ از تعارفات پوچ و ارزش گریز بر لزوم پایبندی مقامات مسئول به رعایت حقوق دانشجویان کشور تاکید کرد.
*حقوقی ابتدایی که به زعم و تاکید دانشجویان با آئین نامه انضباطی ابلاغی بیش از پیش به قربانگاه نزدیک می شود ، حقوق ابتدایی که دانشجویان کشور یعنی بهترین فرزندان ایران در بهترین ایام زندگی برای داشتنش فریاد کرده و جلسه وزیر کشور را ترک کنند.

گفتم: پس از سال ها نامهربانی با جنبش دانشجویی و ترغیب دانشجویان برای گرایش به فعالیت صرف علمی و کاربردی از سوی مقامات سیاسی و باور بسیاری بر اینکه این جنبش زلال در رخوتی ماندگار گرفتار است ، امروز شاهد خروش بی لکنت و صادقانه ، ارزشمند و مبارک جوانان فرهیخته و بصیر ایران اسلامی بودیم.
گفت: آقاجون ایکاش می توانستیم ۱۶آذر ۹۸ را روز پاسخگویی صرف و بی سخنرانی رییس جمهور و سایر مقامات عالی کشور در محضر و خدمت جوانان فرهیخته و بی گزینش و دست چین نشده ی ایران اسلامی باشیم.
*ایکاش مسئولین و مقامات  کشورمان ۱۶اذر را موقعیتی ممتاز در همگامی صادقانه با دانشجوی ایران می دیدند.
*ایکاش از مراسم تشریفاتی پر تکرار و بی ثمر فاصله گرفته ، هر مقامی در جمع دانشجویان منتقد و معترض دیدگاه و اعمالش حاضر و بدون همراهی ده ها همراه و محافظ و چند صف اول چینی ، توهین آمیز از جوانان فرهیخته و دردمند ایران اسلامی شنیده و با پرهیز از خود گویی به پاسخگویی تن می دادند.
*ایکاش در حضور دانشجویان توضیح دهند چرا امروز و همزمان با ادبیاتی مشترک نتانیاهو و دنباله داخلی جریان نفاق اروپا را بدلیل استمرار تلاش سخت برای اجرای برجام و دور زدن تحریم های یکجانبه فراگیر و قدرتمند آمریکا تمسخر و مورد توهین قرار دادند.

  تعداد بازديدها: 3850
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84738
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.