تاريخ انتشار: 02 آذر 1398 ساعت 18:56:21
شاه نشینی قبایل

کاربر گرامی:

با عرض پوزش انتشار این مطلب بعلت قطع اینترنت مدتی به تعویق افتاد ، اگر چه همچنان به روز و خواندنی است

گفتم: آقاجون آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیر جامعه روحانیت مبارز ، امام جمعه موقت تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی مصاحبه با ایسنا اظهار کرد اشکال کار این است که آدم کم ساختیم باز سال های ابتدای انقلاب و مجلس اول که مجلس خوبی بود متأسفانه نتوانستیم آدم ‌سازی کنیم.
گفت: موحدی کرمانی هم مانند همه حق اظهار نظر دارد اما نکته مهم این است که علی رغم تکرار اظهارات حجت الاسلام روحانی رییس جمهور توسط آیت الله موحدی کرمانی در مورد کیفیت خوب مجلس اول که بدون حلقه نظارت استصوابی شورای نگهبان تشکیل شده بود چرا جریانات سیاسی ؛ افراد اهانت کننده علیه روحانی رییس جمهور در مورد مجلس اول علیه تکرار همان مطالب توسط موحدی کرمانی ساکتند و چیزی نمی گویند؟
گفتم: واقعا جریانات سیاسی و افراد مذکور باید بدلیل بیان مطالب مشابه روحانی توسط موحدی کرمانی امروز هم با همان کیفیت علیه دبیر جامعه روحانیت و امام جمعه موقت تهران صف آرایی و اهانت می کردند؟
گفت: اگر ملاک قضاوت معیارهای و مولفه های حقیقت بود باید شاهد چنین اتفاقی بودیم اما چه باید کرد که شاکله سیاست ورزی جریانات فکری کشورمان فارغ از خدا و حقانیت مبتنی بر فرقه گرایی و قبیله محوری شکل گرفته و نمی تواند خارج از این چارچوب حرکت کند لذا تکرار مطالب روحانی توسط موحدی کرمانی نمی تواند با یک پیامد سیاسی همراه باشد.
گفتم: طی دو روز گذشته روحانی رییس جمهور را دقیقا به همان دلیلی مورد حمله و ناتوان می نامند که احمدی نژاد رییس جمهور سابق را به دلیل انجامش شجاع ، عاقبت اندیش و مدافع حقوق عمومی تعریف می کردند.
گفت: بله سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین و پرداخت یارانه نقدی را مایع اقتدار و عزت احمدی نزاد نامیدند که امروز تحت عنوان نشان ناتوانی ، دوری از برنامه و خرید رای مورد حمله قرار می دهند.
گفتم: رویکرد غیر دینی و اخلاقی مذکور مانند نوع برخورد متفاوت با روحانی و موحدی کرمانی در بیان مطلبی واحد ، نمونه دیگر تفکر فرقه گرایی و قبیله محوری نیست؟
گفت: رئیس جمهور در توجیه تصمیم به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین به نکته بسیار مهمی اشاره کرد که ایکاش برخی از مقامات دیروز و امروز از شنیدنش خجالت زده می شدند ، هر چند بسیاری از ایشان مردم را مستحق شرایط بدتری می دانند.
گفتم: منظور از نکته مهم اشاره رییس جمهور به اضطرار و فقر بیش از 75٪ خانواده و با جمعیتی بالغ بر 60 میلیون ایرانی محتاج حمایت معیشتی است؟
گفت: بله موضوعی که قبلا توسط بسیاری مانند رییس کمیته امداد امام (ره) مورد اشاره قرار گرفته بود چنانکه فتاح پس از انتصاب به ریاست کمیته امداد توسط رهبری تاکید کرد که نزدیک به هشتاد درصد مردم ایران زیر خط فقر و فقر مطلق زندگی می کنند.
گفتم: گرفتاری حداقل 60 میلیون ایرانی در فقر و فقر مطلق حتما به فرمایش آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ریشه در ناکارآمدی چهل ساله در آدم سازی علی الخصوص در سطح و حوزه مدیریت و مناصب حاکمیتی داشته باشد؟
گفت: ایکاش آیت الله موحدی کرمانی که اینک از چهل سال تجربه مدیریت اجرایی - سیاسی عالی برخوردار است ، به رابطه ناتوانی در آدم سازی چهل ساله و جریان قدرتمند مهاجرت نخبگان علمی از کشور هم اشاره می کرد.
گفتم: در شرایطی که مدیران عالی مانند حداد عادل می توانند و البته خود را محق می دانند تا در شرایطی که فقر مطلق بر امکانات آموزش عمومی کشور حاکم است با دریافت ملک از بنیاد جانبازان برای ادامه تحصیل فرزند عزیزشان و البته فرزندان عزیز سایر اعضای طبقه ممتاز مدارس زنجیره ای تاسیس کنند.
گفت: آقاجون روحانی رییس جمهور سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را برای تامین رفاه جمعیت لازم الحمایه معیشتی 75٪ خانوارهای کشور عنوان می کند.
*روحانی چون ۶ سال گذشته هرگز جرات و جسارت اشاره به واقعیت های منجر به ابتلاء کشور به فقر عمومی و لازم الحمایه بودن بیش از 60 میلیون جمعیت ایران را ندارد.
*روحانی هنوز هم نمی تواند از دلیل و چرایی کسری بودجه 50 درصدی کشور بگوید هرچند اخیرا در سخنرانی یزد بدلیل توهین و هتک حرمت شخصی توسط گروهی اندک از سر عصبانیت و ناخواسته لحظاتی به چند مورد از دلایل فقر عمومی ایران اشاره کرد.
*البته باید شکر خدا کرد که جریانات فکری قبیله پرست در وانفسای شوک سوختی که قطعا به تمام اجناس سرایت خواهد کرد در نهایت تعهد و شرافت حزبی و البته به عشق خدمت به 60 میلیون ایرانی فقیر و نجیب در صدد انتخاب سر لیست های انتخاباتی هستند تا خدای ناکرده ما اهل خانوارهای فقر زده لازم الحمایه در ادای تکلیف شرعی و اجتماعی حضور در محل صندوقهای رای گیری از رفاه و آسودگی برخوردار باشیم.

  تعداد بازديدها: 4363
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=84648
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.